جاباما
۸۲۵۴۳۵
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

انتقاد خانم بازیگر از اجحاف در حق زنان سینما

بازیگر برنده جایزه انجمن بازیگران در مراسم دریافت جایزه‌اش از وضعیت صنعت فیلم و اجحافی که در حق بازیگران زن می‌شود، انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: در مراسم معرفی برترین بازیگران سال که صبح امروز از سوی انجمن بازیگران آمریکا برگزار شد، پاتریشیا آرکت روی صحنه و پشت صحنه سخنانی به زبان آورد که با توجه مخاطبان روبه رو شد.

انتقاد خانم بازیگر از اجحاف در حق زنان سینما

پاتریشیا آرکت که برنده جایزه انجمن بازیگران آمریکا در بخش بهترین بازیگر زن برای سریال تلویزیونی شد وقتی برای دریافت جایزه روی صحنه رفت ضمن تشکر از دیگر نامزدهای این بخش، خانواده‌ و دوستانش و تشکر از بن استیلر کارگردان این اثر برای حمایت بسیارش در کشف شخصیتی که نقشش را ایفا کرد، گریزی هم به حقوق نابرابر بازیگران زن و مرد در هالیوود زد.

وی پس از تشکر از بنسیو دل تورو و پل دانو هم‌بازی‌هایش در این مینی سریال گفت: بعضی از کمپانی‌های تولید فیلم حق اضافه کار و یا غذا را پرداخت نمی‌کنند و بازیگران باید بروند و لابه لای اسنادی که امضا کرده‌اند بگردند ببینند موضوع چه بوده اما بازیگران برای ادامه زندگی نیاز به دستمزدشان دارند.

به نقل از آسوشیتدپرس، در پشت صحنه نیز او در صحبت با خبرنگاران گفت: یک انقلاب زنانه در هالیوود شده اما هنوز شمار زنانی که در دهه ۳۰ و پس از جنگ برای هالیوود می‌نوشتند بیشتر از حالا بود. به نظر می‌رسد همه چیز برای زنان بدتر شده است. وقتی من درباره پرداخت برابر و سخنان برابر حرف می‌زنم، درباره ۹۸ درصد این صنعت دارم حرف می‌زنم، ما ۵۱ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهیم.

بازیگر برنده اسکار برای فیلم "پسر بچگی" که از سخنرانی دریافت جایزه اسکارش هم برای حمایت از حقوق زنان در هالیوود استفاده کرده بود افزود: خوشحالم که این صنعت به سمت جلو هل داده می شود اما امیدوارم همه دست‌اندرکاران صنعت فیلمسازی همین کار را بکنند.

آرکت تاکنون ۷ بار نامزدی انجمن بازیگران آمریکا را به دست آورده و برای اولین بار امسال جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیون را دریافت کرده است.

این جایزه برای بازی در "فرار به دانمورا" به آرکت اهدا شد. این مینی‌سریال که بر اساس فرار از تاسیسات اصلاحی کلینتون در سال ۲۰۱۵ ساخته شد، در شبکه شوتایم از ۱۸ نوامبر ۲۰۱۸ روی آنتن رفت. کارگردان این سریال بن استیلر و بنسیو دل تورو، پاتریشا آرکت و پل دینو از بازیگران آن بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج