۸۲۵۴۴۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جزئیات نامه وزیر آموزش و پرورش به رهبر انقلاب

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از نامه وزیر آموزش و پرورش به رهبر انقلاب خبر داد و گفت:‌ بحثی راجع به تبلیغاتی که در صداوسیما که در رابطه با کنکور انجام می شود مطرح شد که آقای وزیر هم نامه ای به مقام معظم رهبری نوشتند و از ایشان هم رهنمود خواستند برای اینکه صداوسیما در راستای سند تحول بنیادین حرکت کند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از نامه وزیر آموزش و پرورش به رهبر انقلاب خبر داد و گفت:‌ بحثی راجع به تبلیغاتی که در صداوسیما که در رابطه با کنکور انجام می شود مطرح شد که آقای وزیر هم نامه ای به مقام معظم رهبری نوشتند و از ایشان هم رهنمود خواستند برای اینکه صداوسیما در راستای سند تحول بنیادین حرکت کند.

میرحمایت میرزاده در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد که تعدادی از نمایندگان سوالات خود را از وزیر مطرح کردند.

وی تصریح کرد: سوال آقای کریمی قدوسی در رابطه با مسائل فرهنگی و نگرانی از این بابت که در نظام آموزش و پرورش به این موضوع توجه نمی‌شود، مطرح شد که نهایتا بعد از بحث‌های مختلف دو هفته وقت خواسته شد که مدارکی که آقای قدوسی راجع به مسائل فرهنگی و شئونات اسلامی دارند را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهند و وزارت هم رسیدگی کند و اگر بعد از دو هفته از توضیحات این وزارتخانه قانع نشدند، سوال به صحن ارجاع داده شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به سوال هاجر چنارانی نماینده اصولگرای مجلس از وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: سوالات چنارانی در رابطه با عدم استفاده از ظرفیت‌ها و امکاناتی که خود آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی دارد را مطرح کرد که اردوگاه نیشابور را به عنوان مصداق بیان کرد. چنارانی معتقد بود که استان ظرفیت‌های لازم را دارد اما قرار شد که آقای وزیر در مدت یک ماه به همراه جمعی از اعضای کمیسیون آموزش سفری به نیشابور داشته باشند که این ظرفیت‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

میرزاده عنوان کرد: خانم ذوالقدر هم سوالشان در رابطه با معافیت‌های کنکور و آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک درسی آنها بود که تاکید داشتند خود آموزش و پرورش دخیل است و به چاپ این کتاب‌ها کمک می‌کند. خانم ذوالقدر از این بابت نگرانی داشتند که باز هم دو هفته وقت داده شد که اگر قانع نشدند به صحن برود.

وی ادامه داد: در حواشی جلسه کمیسیون نمایندگان راجع به مباحث دانشگاه فرهنگیان، مطالبات فرهنگیان داخل و خارج از کشور بحث کردند که قرار شد مشکلات آنان با سرعت عمل بیشتری برطرف شود. نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش تشکر داشتند؛ چراکه مشکلات دانشگاه فرهنگیان را با دستور خود حل کرده است. بحث تبدیل وضعیت معلمانی که ادامه تحصیل داده اند نیز از جمله مباحث مطرح شده در کمیسیون بود .

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: بحثی راجع به تبلیغاتی که در صداوسیما که در رابطه با کنکور انجام می‌شود مطرح شد و گفته شد که آقای وزیر هم نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتند و از ایشان هم رهنمود خواستند برای اینکه صداوسیما در راستای سند تحول بنیادین حرکت کند.

وی یادآور شد: در ادامه جلسه بحث تفریغ بودجه را داشتیم که دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه حضور داشتند و گزارشی ارایه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالارتژدان

      باسلام عرض ادب و احترام..جناب وزیر محترم احتمالا معیشت فرهنگیان را فراموش کرده اندچون هرگزازآن دفاع نمیکنند.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج