۸۲۵۵۲۴
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

سوال کنندگان از پاسخ‌های وزیر صمت قانع شدند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون سوال‌کنندگان از پاسخ‌های وزیر صمت قانع شدند.

خبرگزاری فارس: محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به تشریح نشست کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در جلسه امروز ۱۱ فقره سوال از وزیر صمت مطرح شد.

وی با بیان اینکه در نشست امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وی حضور داشت،‌ افزود: در این جلسه سوالات نمایندگان از وزیر صمت مطرح شد.

عزیزی در ادامه عنوان کرد: عمده سوالات مطروحه مربوط به دوران تصدی شریعتمداری در وزارتخانه صمت بود اما به علت مدیریت فعلی رحمانی در این وزارتخانه را برعهده دارد به سوالات نمایندگان پاسخ داده شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: یکی از سوالات درباره علت تغییر مکرر تعرفه‌های واردات خودرو بود؛ با توجه به اینکه در حال حاضر واردات خودرو متوقف شده است لذا این سوال منتفی شد.

وی موضوع سوال بعدی را عدم استقبال از سرمایه‌گذاری در بخش صنعت عنوان کرد که که آقای عثمانی آن را مطرح کرد و در ادامه گفت: وزیر صمت درباره این سوال توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد از زمانی که کرسی وزارت را به دست گرفتم از سرمایه گذاری در صنعت استقبال کردم و در برنامه‌های آینده نیز این روال را ادامه خواهم داد.

عزیزی در ادامه بیان کرد: همچنین دو سوال از سوی فاطمه حسینی درباره نحوه تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای واردات قطعات و اعلام نشدن فهرست دریافت کنندگان ارز مطرح شد.

وی در همین رابطه افزود: وزیر صمت در توضیح سوالات مزبور عنوان کرد تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در زمان وزارت بنده نبود همچنین از سوی دیگر ارزی به قطعه سازان اختصاص داده نشده چراکه اگر پرداختی صورت می گرفت مشکلات کنونی برای آنها ایجاد نمی‌شد. پس از پاسخ‌‎های وزیر، خانم حسینی قانع شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه حبیب اله دهمرده نیز وزیر صمت را درخصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه بنگاه‌های کوچک و بزرگ و برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود مورد سوال قرار داد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که سوال کلی بود مقرر شد؛ جلسه ای برای حل این مشکلات در وزارتخانه برگزار شود.

وی یادآور شد: سوال کننده بعدی علی ساری بود که در مورد سیاست‌های کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت در حمایت از صنایع کوچک، بزرگ و تولید کننده داخلی آقای رحمانی را مورد سوال قرار داد وزیر صمت درباره این سوال توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد در برنامه اینجانب حمایت از صنایع و تولیدکننده یکی از محورها است و برای تحقق این امر تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. بنابراین این نماینده نیز از پاسخ های وزیر قانع شد.

عزیزی به سوالات نادر قاضی پور از وزیر صمت اشاره کرد و افزود: خرید کشتی از کره جنوبی و ساماندهی وضعیت آشفته کارخانه طلای زرشوران محور سوالات این نماینده از رحمانی بود که قاضی پور از پاسخ های وزیر قانع شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: جلال محمودزاده به عنوان سوال کننده بعدی در مورد عدم پرداخت مشوق ها و مطالبات چغندرکاران توسط کارخانجات قند وزیر صنعت را مورد سوال قرار داد. از آنجایی که مدت بسیاری از زمان طرح سوال گذشته و بخشی از مشکلات حل شده بود این نماینده نیز قانع شد.

وی ادامه داد: محمدرضا صباغیان بافقی در سوال نخست خود به محصولات فولاد مبارکه که به صورت انحصاری در اختیار دلالان و بورس قرار می‌گیرد پرداخت و در سوال بعدی خود به عدم اجرای تعهدات سایپا دیزل اشاره کرد اما از آنجایی که سایپا دیزل تاکنون به تعهدات خود عمل کرد و فولاد مبارکه برای حل مشکلات تعهداتی ارائه داده بود این نماینده از سوال خود انصراف داد.

عزیزی در خاتمه اعلام کرد که تمامی نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ های وزیر صنعت، معدن و تجارت قانع شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه زود هم قانع میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمالا مثل بهزاد نبوی گفته ؛ خدایش ظرف دو ماهی که اومدم به نماینده ها چندتا حواله بلاعوض خودرو دادم ، پس خواهشا بی خیال شوید وگرنه ....!!!

      • بدون نام

        احتمالا مثل بهزاد نبوی گفته ؛ خدایش ظرف دو ماهی که اومدم به نماینده ها چندتا حواله بلاعوض خودرو دادم ، پس خواهشا بی خیال شوید وگرنه ....!!!

      • بدون نام

        از این مجلس غیر از این تصور نیست

    • بدون نام

      پس دیگه برای چی این همه راه میکشین بنده خدا ها رو به مجلس شما که همیشه قانع هستین دست بردارید ما را گیر انداختید

    • بدون نام

      اینها با هم کنار می آیند که مردم را بدبخت کنند اینها همدیگر را خراب نمیکنند

    • بدون نام

      شما که سوال کنید قانع شید!! مسخره کردین از چی قانع شدین؟؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از بده بستون خودشون

    • آ ذین

      هر جا میری میگن برو فردا بیا اقای فلانی امروز جلسه دارن ، جلسه های آبگوشتی مثل همین ، هر جا کم آورده گفته اون موقع من وزیر نبودم ، سوال کننده هام که خودشون پرسیدن خودشون قانع شدن ، مسخره تر ما هستیم که بخاطر این احمق ها نت هدر میدیم

    • بابا

      در مجلس همه راضی شدن الا ملت!!!!!!!!

    • بدون نام

      این نماینده ها هم شورش رو در آوردن وقتی بین مردم هستن مدام از وزارتخانه ها و وزیران دولت انتقاد میکنند براون خط و نشون می کشن و با ملت همدردی میکنن زمانی هم که وزیر رو میبرن مجلس قانع میشن اخه این چه بازی راه انداختین!!!!!

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا همه نمایندگان از همه چیز قانع میشن پس همه مشکلات تقصیر منه بیاید منو بگیرید...

    • مرتضی

      این چه بازی است که شما نماینده گان در آورده اید وزیر را به مجلس فرمایشی می آورید با چند سوال بی ربط وجواب بی ربط وزیر قانع می شوید مردم از این بازی های خیمه شب بازی شما خسته شده اند شما مردم راساده می پندارید واگذار شما نماینده گان به خدا که زندگی را آشفته کردید خدا انشاالله آشفته تان کند

    • بدون نام

      کلا نمایندگان قانع میشن واگه نشن هم خودرو سازها قانعشون میکنن.

    • بدون نام

      قانع شدید؟حالا بفرمایید تکلیف مردم که پول دادن به شرکت های رسمی و ماشین نگرفتن چیه؟ماشینها هم که توی گمرک لالا کرده تا شما ها باهم کل بزنین!!!

    • بدون نام

      احتمالا مثل بهزاد نبوی گفته خدایش ظرف دو ماهی که اومدم به نماینده ها چندتا حواله بلاعوض خودرو دادم ، پس خواهشا بی خیال شوید وگرنه ....!!!

    • بدون نام

      احتمالا مثل بهزاد نبوی گفته خدایش ظرف دو ماهی که اومدم به نماینده ها چندتا حواله بلاعوض خودرو دادم ، پس خواهشا بی خیال شوید وگرنه ....!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج