۸۲۵۵۶۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 بهمن به دنیا آمده اید، تولدت مبارک! شما فرد قانون مداری هستید که چاچوب های سختی را برای خود تعریف کرده اید. اگر چه زندگی شما نظم دارد و این خوب است اما برای لذت بردن از آن گاهی باید چارچوب ها را شکست. سعی کنید که امسال آزادانه تر عمل کنید. خودتان را در روابط با دیگران محدود نکنید. هر چه اطراف تان شلوغ تر باشد، انگیزه شما نیز بیشتر خواهد شد. به همان قدر که به منطق اهمیت می دهید، احساسات تان را هم تحویل بگیرید. به زودی پیشنهادهای کاری خوبی به شما می شود، کافی ست که خودتان را نشان دهید. با اعتماد به نفس بالا در هر کاری پیروز خواهید شد. در اوایل سال جدید زندگی تان دچار تغییراتی اساسی خواهد شد. شما مدت ها منتظر این فرصت بوده اید پس از آن نهایت استفاده را بکنید. اگر مجرد هستید، در اواسط سال شعله های عشق در شما روشن خواهد شد. فقط یادتان باشد که اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. ماههای مهر و آبان از بهترین و رمانتیک ترین ماههای سالتان خواهند بود.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

عشق، رابطه رمانتیک، ازدواج.. ذهن شما در حال حاضر درگیر این مسایل است. حتی ممکن است که در مورد آنها با شریک زندگی تان هم بحث کنید. اما بهتر است که کمی آهسته تر قدم بردارید در غیر این صورت همه چیز را خراب خواهید کرد. امروز سعی کنید که بهترین لباس تان را به تن کنید با اعتماد به نفس زیاد قدم بردارید. شما قدرت زیادی دارید اما آن را نادیده می گیرید، همین باعث می شود که خیلی جاها مثل محیط کار، دیده نشوید. به زودی فرصتی سلایی در کار برایتان فراهم می شود، آن را از دست ندهید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز قراری دارید، از این رو بیش از همیشه به ظاهرتان اهمیت می دهید. همین جذابیت شما تاثیر مثبتی روی طرف مقابل تان خواهد داشت. سعی کنید که مکالمه را پیچیده نکنید تا نتیجه ای مطلوب داشته باشد. در رابطه با شریک زندگی تان کمی بی منطق شده اید. مدام بهانه می گیرید و مشکلات را به گردن او می اندازید. اما مراقب باشید زیرا اگر همین روند را ادامه دهید، خودتان را از او دور خواهید کرد. شاید بد نباشد که زمانی را به تنهایی بگذرانید تا حالتان به حالت طبیعی خود بازگردد.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

هوا به گونه ای ست که دوست دارید از واقعیت دور شوید و رمانتیک باشید. اگر چه عشق زندگی تان وقت لازم را برای این که در این خیالپردازی پا به پای شما آید ندارد، اما ناامید نشوید و حس خوب تان را سرکوب نکنید. امروز از نظر مالی احساس امنیت بیشتری خواهید کرد. اگر چه برایتان دشوار است که چند ماه آینده را پیش بینی کنید اما همین که اکنون در شرایط خوبی به سر می برید خود نشانه ای مثبت است. در اواخر روز خبر هیجان انگیزی را خواهید شنید که بر خوشحالی تان خواهد افزود.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شرایط مالی شما به زودی تغییر می کند. این تغییر حاصل امضا یا تلاش هایی ست که اخیرا کرده اید. اگر چه هنوز به آنچه می خواهید نرسیدید اما همین نشانه ها هم موفقیت شما را تضمین می کند. امروز مجبورید تا با افراد زیادی در تماس باشید، از این رو خودتان را برای یک روز پر مشغله آماده کنید. در مورد موضوعی نگران هستید، این نگرانی شما طبیعی ست اما بدانید که تنها خودتان می توانید آن را برطرف کنید. اگر بخواهید که منتظر دیگران باشید تا قدمی برایتان بر دارند، اشتباه کرده اید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

از امروز تصمیم بگیرید که سبک زندگی سالم تری داشته باشید. از رژیم غذایی گرفته تا ورزش و مدیتیشن، شما باید تغییراتی را به برنامه زندگی خود بدهید. اگر به جسم تان اهمیت دهید، روی روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. اگر مدتی ست که زندگی تان از حالت ثبات درآمده و دچار نوسان است، نگران نشوید زیرا در همین نوسان هاست که درهای زیادی به رویتان گشوده می شود. اگر مدتی ست فردی ذهن تان را مشغول کرده است، همین امروز تلفن را بردارید و برای دیدار او قراری بگذارید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

به فکر امضای یک قرارداد یا شروع کاری هستید. سعی کنید که هنگام تصمیم گیری در شرایط روحی و جسمی خوبی باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. تغییراتی در زندگی تان رخ داده که بیش از انتظار شماست. اگر چه موانعی که در پیش پایتان قرار دارد کم نیست اما از آن طرف موفقیت های شما نیز چند برابر خواهد بود. بنابراین با انگیزه ای بالا به راهتان ادامه دهید. اگر هنوز در رابطه ای جدی نیستید، امروز فرصت یک آشنایی برایتان فراهم می شود، آن را از دست ندهید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز به یک ورکشاپ یا نشستی دعوت می شوید. اگر چه وقت کافی برای حضور در آنجا را ندارید اما بهتر است که در آن شرکت کنید. این رویداد برای شما هیجان زیادی را به همراه خواهد داشت به طوری که دوست دارید در جلسات بعدی هم شرکت کنید. در مورد موضوعی ناراحت هستید اما تمایلی به حرف زدن در مورد آن ندارید، شاید با نوشتن راحت تر بتوانید حرف دلتان را بزنید. بنابراین به جای گفتگو حضوری، از اینترنت استفاده کنید. نگران نباشید همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اگر به دنبال راهی برای تخلیه انرژی تان هستید، هنر را انتخاب کنید. لازم نیست که حتما در آن حرفه ای باشید، حتی اگر فکر می کنید که استعدادی ندارید، بازهم کوتاه نیایید. خلق اثر هنری می تواند استرس و خشم شما را کاهش داده و در بهبود حالتان موثر باشد. به زودی دوستی که مدت هاست از او جدا شده اید، دری را به رویتان می گشاید. اگر چه از ورود به آن هراسانید اما به محض این که وارد شوید می بینید که نگرانی مشما بیهوده بوده است.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز برای تک تک قدم هایی که بر می دارید، فکر کنید. اگر قدم اشتباهی بردارید، در چاهی که به دست خودتان کنده اید، خواهید افتاد. بنابراین تمام تلاش تان را به کار گیرید تا بی فکر عمل نکنید. اتفاقی برایتان افتاده که اعتماد به نفس تان را کاهش داده است. بهتر است به جای این که ضعف هایتان را بزرگ کنید، روی نقاط قوت تان تمرکز کنید. اگر می خواهید که شریک زندگی تان تغییر کند، اول از همه خودتان باید تغییراتی را به رفتارتان بدهید. در غیر این صورت انتظارتان بیهوده خواهد بود.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز هر چقدر که دوست دارید استراحت کنید زیرا فردا روزی است که باید جدی باشید و محتاط تر عمل کنید. به دیدار دوستان تان بروید و با آنها خوش بگذرانید. خودتان را برای یک تغییر بزرگ آماده کنید. به زودی اتفاقی در زندگی تان می افتد که مسیرتان را از این رو به آن رو خواهد کرد. اگر چه شما فردی باثبات هستید اما گاهی با تجربه های جدید است که موجب پیشرفت می شود. بنابراین مقاومت نکنید. به تقدیر اعتماد کنید و خودتان را به دست آن بسپارید تا بهترین ها را برایتان رقم زند.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. اگر احتیاج به حرکت یا تغییر دارید، سعی کنید که خودتان آن را انجام دهید، به جای این که از دیگران کمک بگیرید. شما منابع کافی در دست دارید، تنها کافی است که به آنها نظم دهید تا در مسیر هدف تان به حرکت آیند. اخیرا احساس بی نظمی در زندگی تان دارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط ارزش آنچه بعدها به دست می آورید را دارد. خبر خوبی در مورد یکی از عزیزان تان در راه است.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز تصمیمی می گیرید که در آینده درآمد خوبی را برایتان رقم خواهد زد. فقط حواس تان باشد که تک تک قدم هایتان را با فکر بردارید. هر اشتباه کوچکی می تواند شما را از برنامه هایتان عقب بیاندازد. اگر در خانواده تان مشکلی پیش آمده، نگران نشوید. در این شرایط کاری از دست شما بر نمی آید اما همین که کنارشان باشید کفایت می کند. به زودی عشق زندگی تان شما را با خبری سورپرایز می کند. خودتان را برای تغییرات خوب آماده کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج