۸۲۵۶۷۷
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بودم، اما استقلالی‌ام

بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شده است. او قبلا مدیر اداره ورزش و جوانان استان مازندران و مدیر عامل باشگاه نساجی بوده و در باشگاه بانک سرمایه هم سمت مدیر عاملی را بر عهده داشته است.

خبرورزشی: بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شده است. او قبلا مدیر اداره ورزش و جوانان استان مازندران و مدیر عامل باشگاه نساجی بوده و در باشگاه بانک سرمایه هم سمت مدیر عاملی را بر عهده داشته است. احمد سعادتمند در حال حاضر یکی از مدیران وزرات ورزش و جوانان هم به شمار می رود. مصاحبه خبر ورزشی با او را می خوانید:

*بعد از انتخاب شما به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی این طور گفته می شود شما اصالتا پرسپولیسی هستید و حتی برخی از پست های اینستاگرامی شما در حمایت از تیم پرسپولیس منتشر شده است.

من نه اهل دروغ هستم و نه کتمان. بله درست می گویید. من در اینستاگرام برای موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پست گذاشته ام اما نه به عنوان یک پرسپولیسی. بلکه به عنوان یک استقلالی. فکر نمی کنم این ایراد داشته باشد. طبیعتا اگر استقلال هم به این موفقیت می رسید ممکن بود چون مدیر پرسپولیسی موفقیت استقلال را تبریک بگویند. این یک چیز عادی و طبیعی است.

*گفته می شود شما یکی از گزینه های مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس بودید؟

بله درست است. من یکی از گزینه های مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس بودم و حتی در این باره با دوستان از جمله آقای روغنی که یکی از اعضای هیات مدیره بود صحبت کردیم. دراین جلسه در مورد مشکلات صحبت شد و حتی من نقطه نظرات خود را ارایه دادم. اما وقتی صحبت از این شد که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شوم خطاب به دوستان گفتم من ذاتا یک استقلالی هستم و درست نیست که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شوم.

من بیش از ۵ دهه است طرفدار استقلال هستم. پدرم یک تاجی متعصب بود. تیم تاج که برای بازی با تیم کلنی نوشهر به شهر ما می آمد تاجی ها به خانه ما می آمدند. حال من مانده ام چرا در فضای مجازی من را پرسپولیسی خطاب می کنند. البته اشکالی ندارم.

به این بهانه بار دیگر از پدرم یاد کردم و فکر می کنم روحش شاد شده باشد. به هر صورت من یک مدیر در وزارت ورزش و جوانان هستم و اینجا باید از آقای وزیر و معاون ایشان و آقای داورزنی تشکر کنم و هم چنین اعضای هیات مدیره باشگاه که به من لطف داشتند و بنده را به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب کردند. این برای من جای خوشحالی داد و امیدوارم به استقلال کمک کنیم.

*چینش هیات مدیره باشگاه استقلال را بدون تعارف چطور دیدید؟

من بابت این انتخاب و این چینش به وزارت ورزش و جوانان تبریک می گویم. این را بابت خودم نمی گویم. نفرات خوبی در هیات مدیره حضور دارند و فکر می کنم بتوانیم در کنار هم و به کمک هم از نظر پشتیبانی تیم را به خوبی حمایت کنیم تا بدون دغدغه در پی برآورده کردن خواست های هواداران باشد.

*استراتژی شما برای آینده استقلال چیست؟

راستش را بخواهید خیلی من علاقمند به صحبت کردن در این زمینه نیستم. قرار است آقای فتحی جدا از اینکه مدیر عامل باشگاه استقلال باشد سخنگو هم باشد. حرف زدن ما به کمکی به استقلال نمی کند و باید کمک به استقلال را در عمل نشان دهیم. به زودی جلسات هیات مدیره به صورت جدی برگزار می شود.

*و نگران نیستید خانواده استقلال شما را به عنوان پرسپولیسی خطاب کنند!

نه گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. نیاز به نگرانی نیست. وقتی من استقلالی هستم و به این بهانه مدیر عامل پرسپولیس را قبول نکردم برای چی باید ناراحت باشم. من حتی صادقانه گفتم زمانی با من در خصوص مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس صحبت شد که تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

*حرف آخر.

همان طور که گفتم استراتژی ما این است به جای مصاحبه کردن و حرف زدن برای تیم گام های اساسی برداریم. این بیشتر به تیم کمک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر راحت رنگ عوض می کنند ایشون در قائمشهر ودر بین دوستان و آشنایان بعنوان یک پرسپولیسی تیفوسی معروف بود مگه میشه الان در باشگاه استقلال همه کاره بشه ؟؟؟ این رو گذاشتند تا کار استقلال رو بسازند

      پاسخ ها

      • ایرانی

        این جماعت نه استقلالی هستن نه لنگی ، اینا جماعتی هستن که هرجا بوی پول باشه دورش جمع میشن اینا تشنه شهرتن ، وگرنه مگر آدم لایق تو این سیستم وجود داره که این بره یکی دیگه بیاد ؟!!!!! سگ زرد برادر شغاله

      • بدون نام

        اگر یه مسئولیت در پرسپولیس میگرفت میگفت اره من از کودکی عاشق پرسپولیس بودم

        الان ک یه مسئولیت در تیم بی هویت کیسه گرفته میگه من یه کیسه کش دواتیشه هستم


        عجبااااا ...

      • بدون نام

        کیسه نازه تاژژژه

    • بدون نام

      نون به نرخ روز خور

    • بدون نام

      آفتاب پرستی تو کشورمون شده پرستیژ . حالا اگه میذاشتن پرسپولیس ، اونوقت اجدادت هم پرسپولیسی بودن . شرم و حیا خوبه ام ....

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      اگر به عنوان یک مسئول پرسپولیسی انتخاب میشدی الان میگفتی من از کودکی پرسپولیسی بودم

      برید بابا حناتون دیگه رنگی نداره

    • بدون نام

      بخدا اگه رفته بودی پرسپولیس، الان میگفتی از بچگی پرسپولیسی بودم،

    • بدون نام

      مرگ بر وزیر ورزش یه پرسپولیسی صد اتیشه که همه میشناسنش تو شمال شده یکی از مدیران استقلال وراحت هم با وقاحت تمام میگه از بچگی استقلالی بودم اقای سعادتمند همه میدونن تو یه لنگی صد آتیشه ای وزارت روحانی تو این سالها عمدا پرسپولیسی ها رو میذاره مدیران استقلال تا نابودش کنن چرا دروغ به این بزرگی میگی لنگی

    • بدون نام

      استقلال رو میخوان نابود کنن فقط بفکر تیم حکومتی لنگ هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استفراغ خودش نابوده

    • تاج کبیر

      این هم سیاست وزیر لنگی میخواهن استقلال را زمین بزنند تا آخر فصل نگاه کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه بزدل خودش از اول هم مالی نبودش

      • بدون نام

        کیسه فقط بدرد دسته سه میخوره اونجا خوب قهرمان میشه...

    • بی نام

      کیسه زمین خورده هست ازخداتون باشه پرسپولیسی باشه که نیست ازبس که پدیران کیسه کش بی بخارن

    • بدون نام

      پرسپولیس آشغال نمیخواد .

    • ایرانی

      اصلا لگد به پیت حلبی ایشون زدن تا حالا ؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج