۸۲۵۷۶۰
۱۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

حمله قلعه‌نویی به فردوسی‌پور به بهانه حذف ایران

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان گفت: آقایان تاج، کفاشیان و فردوسی‌پور به فوتبال خیانت کردند و آنها باعث شدند که کی‌روش بگونه دیگری شود.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص حذف تیم ملی کشورمان از جام ملت‌های آسیا گفت: به هر حال اتفاقی که رخ داد برای هر تیمی رخ می‌دهد و نمی‌توان گفت که بارسلونا هم ۳۰ بازی به یک شکل به میدان می‌رود.

دیروز روز خوب ژاپن بود اما اگر شما بازی‌های قبلی تیم ژاپن را ببینید، متوجه می‌شوید که این تیم یک تیم معمولی بود. باید آسیب‌شناسی کرد و این یک بازی را ملاک قرار نداد. رئال مادرید هم در زمین خودش سه گل خورد، شاید اگر توپ سردار آزمون گل می‌شد الان این حرف‌ها مطرح نمی‌شد و سؤالات هم به گونه‌ای دیگر بود.

وی در پاسخ به این سوال که دستاورد ۸ ساله کی‌روش برای فوتبال ایران چه بوده،‌افزود: آقایان به فوتبال ما خیانت کردند، آقایان تاج، کفاشیان، فردوسی‌پور و بقیه رفقایشان به فوتبال ایران خیانت کردند و کی‌روش دیگری برای ما ساختند کی‌روش توانایی‌های زیادی داشت و ما می‌توانستیم از توانایی‌های فنی او به مراتب استفاده کنیم اما او هم ما را به خوبی شناخت و به فضایی رفت که می‌خواست .

مرگ فوتبال ما زمانی بود که علیرضا اسدی از فدراسیون رفت. مرگ فوتبال ما زمانی بود که علی کریمی و مجید صالح را از تیم ملی کنار گذاشتیم. من به کی‌روش خرده نمی‌گیرم چرا که امثال فردوسی‌پور کی‌روش را برای ما اینطور جا انداختند.

سرمربی سپاهان که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می‌کرد، افزود: فردوسی‌پور به فوتبال ایران خدمت نکرد؛ به جان دو فرزندم او فوتبال ایران را نابود کرد. من بحث فنی می‌کنم و درباره مسائل دیگر حرف نمی‌زنم. ما می‌توانستیم از کی‌روش و دانش فنی او استفاده دیگری کنیم، با بودجه‌ای که هزینه کردیم می‌شد این کار را انجام داد من کاری به قرارداد کی‌روش ندارم، در بحث فنی کی‌روش حرف ندارد چون او مربی رزومه‌داری است اما هر کاری دلش خواست اینجا کرد.

چرا او وقتی یمن را برد علیه برانکو حرف زد؟ آیا اگر آقایان دادکان یا مصطفوی رئیس فدراسیون بودند او این طور صحبت می‌کرد؟ ما نباید بگوییم چرا باختیم بلکه ما ۸ سال قبل باختیم. ما زمانی باختیم که اجازه دادیم به همه توهین شود و تیم رسانه‌ایش هم از او حمایت کرد. من به او خرده نمی‌گیرم بلکه مدیران و فردوسی‌پور موجب شدند که او این کارها را انجام دهد.

سرمربی اسبق تیم ملی در پاسخ به سوال مجری برنامه که گفته بود فدراسیون فوتبال درگیر مسائلی نظیر بازنشستگی بود و کمتر به تیم ملی توجه شد اظهار داشت: این حرف‌ها درست نیست و به مردم دروغ نگوییم، تیم ملی زمین خوب داشت، پاداش خوب داشت، پرواز خوب داشت و بحث بازنشستگی اصلاً در میان نیست.

نباید صورت‌مسئله را پاک کرد. ما اگر در کشورمان مدیران لایق داشتیم دلار ۱۸ هزار تومان نمی‌شد و برنمی‌گشت. همه چیز ما به هم می‌آید. نباید دو تیم ملی سر یک زمین تمرین با هم دعوا کنند و نباید سر یک ساختمان با هم درگیر شوند. آیا باید به استیلی توهین می‌شد؟

وی ادامه داد: باید واقعیت‌ها را گفت؛ همان تیم رسانه‌ای و مدیران کاری کردند که کی‌روش به جای اینکه تمرکزش روی فوتبال باشد دنبال ساختمان باشد و این ساختمان ساختن خدمت به فوتبال ایران نیست. به قول استاد اقبالی ما باید از پایه شروع می‌کردیم.

کی‌روش مربی بزرگی است و ما در این ۸ سال باید ۸۰ سال از او درست استفاده می‌کردیم. کی‌روش متوجه شد که ما چطور هستیم و او هم در این راه افتاد و دیدیم که دبیرکل عوض کرد، مدیر تیم‌های ملی عوض کرد و حتی بازیکنان تیم ملی را در امارات بیرون ریخت.آیا اگر دادکان و مصطفوی بودند این اتفاق می‌افتاد؟ حتی فرگوسن سرمربی تیم ملی بود این اتفاق می‌افتاد؟ ۹۰ درصد به نظرم تیم مدیریتی و حامیان او باعث این اتفاق شدند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که بعد از کی‌روش وضعیت فوتبال ایران چه خواهد شد، تصریح کرد: آن زمان که ما به فنلاند رفتیم تا در یک دوره حاضر باشیم کشورهای اسکاندیناوی برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی داشتند و فکر می‌کنم حدود ۱۲، ۱۳ سال قبل بود اما در مملکت ما این اتفاق وجود دارد؟‌

شما ببینید تیم‌های بانک ملی، راه‌آهن که ۱۰۰ بازیکن ملی داشت، شاهین، دارایی، تهران جوان، ملوان‌، برق شیراز و ... کجا هستند؟ در فوتبال ما برنامه‌ریزی نیست و تا قبل از اینکه وزارت ورزش وزیر داشته باشد و به صورت سازمان تربیت بدنی اداره می‌شد حیاط خلوت آقایان بود که هر کسی در انتخابات حمایت می‌کرد اما پست نمی‌گرفت او را به تربیت بدنی می‌فرستادند و شاید فقط آقای هاشمی‌طبا خیلی خوب کار کرد.

قلعه‌نویی افزود: مربی تیم ملی انگلیس که ایتالیایی بود ۴ گل از آرژانتین خورد اما فدراسیون انگلیس از او حمایت کرد چون برنامه داشت اما در کشور ما برنامه‌ریزی در سطح مدیران نیست چه برسد به ورزش و فوتبال. رئیس فدارسیون فوتبال بعد از رئیس‌جمهوری بیشترین تریبون را دارد اما ما اینجا هر روز دعوا داریم من ۸ سال یک تنه با کسانی که اسم آنها را بردم جنگیدم و به من همین افراد حمله کردند اما خوشحالم که وظیفه ملی‌ام را انجام دادم چرا باید دو تیم امید و تیم ملی با هم بر سر زمین تمرین دعوا کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      پس معلومه چیزی از دنیای حرفه ای نمیفهمی امیر خان

      پاسخ ها

      • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

        لعنت ب مجری های کثیف لنگی
        درود بر کی روش

      • بدون نام

        کی روش خداحافظی نکرده هنوز باید بمونه تمدید کنه اشتباه مدافع ربطی به کی روش نداره

      • کاردوک

        خدا رحمت کنه پدر قلعه نوعیو ،بدون غرض و فنی تفسیر کرد

      • بدون نام

        تو از دنیای حرفه ای خوب میفهمی ! اگر مدافعان ما حرفه ای عمل میکردند و بجای داور سراغ توپ می رفتند اون گل ویران کننده نمی خوردیم . آیا 8 سال زمان برای توجیه مدافعان کم بود ؟

      • بدون نام

        حالابری به بازی های باشگاهی داغونتون با استادیوم خالی برسید

      • بدون نام

        تو میفهمی بسه

      • بدون نام

        تو میفهمی بسه

      • بینام

        میفهمه تو نمیفهمی نفهم من ی پرسپولیسی هستم ولی حقیقت گفته

      • بدون نام

        تو دهنتو ببند کیروشیپور

      • بدون نام

        خخخخخ تو میفهمی که مثل کیروش به هر منتقدی بپری

      • بدون نام

        حرفش كاملا درسته انثال تاج و كيروشي پور اين فوتبال رو نابود كردن و مي كنن اتفاقا تو نمي فهمي كه در مورد يكي از بزرگان فوتبال ايران اينجوري ميگي غريبه پرست

      • بدون نام

        راست میگی به اندازه توی اجنبی پرست فوتبال نمیفهمه

      • مسعود

        خودت وقتی مربی تیم ملی بودی چکار کردی عنایتی گذاشته بودی گوش چپ با فردوسی پور اختلاف داری چرا به تیم ملی ربطش میدی

      • S.R.M

        ما از چهل سال پیش تو آسیا حرفی برای گفتن نداشتیم ولی کیروش به این تیم ی شخصیت خاص داد اون وقت که کره رو پنج بار پشت هم بردیم یا تیمهای دیگه پس ما برنمیومدن همه به به چه چه میکردن.

        این خط این نشان اگر کیروش رفت دوباره برمیگردیم به ۸ سال پیش درست فکر کنید.

      • افشین

        حالا فقط یه بار تو برنامه نود از قلعه نوعی تعریف کنند دوباره عادل خان عادل خان گفتنش شروع میشه ...

        اولین کسی که شروع کرد به تخریب کیروش همین سردمدار مافیا بودش ، اصلأ سردمدار هرچی فساد تو فوتباله همین آقاست ...

      • ج

        اتفاقآخیلی دقیق وکارشناسانه اشاره فرمودند احسنت درود برشما اگه چندنفرکاربلد ودلسوز واقعی درمسائل فوتبال مثل آقای قلعه نوعی داشتیم این وضعیت فوتبال مانبود که دریک روز هم نتیجه ی فوتبال راببازیم هم اخلاق را دراین ۸سال این کیروش بی شخصیت حداقل نمیتونست به بازیکنان بگه در زمین حرف اول وآخر را داور میزند اگه به هردلیلی سوت زده حق یا ناحق کسی حق نداره طرف داوره برود تجمع کند اعتراض کند درصورت نیاز فقط کاپیتان باداور صحبت کنه

      • بدون نام

        به خدا راست میگه

        با وجودیکه پرسپولیسی ام

        والا راست میگه ..

        چرا باید یه مربی اینطور مردم رو تحقیر کنه؟؟؟

      • بدون نام

        همه حرفاش درسته

    • بدون نام

      موافقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی از قلعه نویی حمایت نکنید این از سال ۸۶ که سر مربی تیم ملی بود عقده داشت از فردوسی پور جام ملتهای قبلم با کیروش درافتاده بود اما قبل این جام طبق معمول با دورویی وانمود کرد طرف کیروشه حالا که مطمئن شد کیروش داره میره نیست که جوابش و بده اینجوری زبون درآورده قلعه نویی اگه قانون حالیش بود برای پسر زیر ۱۸ ساله اش بی اینکه گواهینامه بگیره پورشه نمینداخت فکر میکرد به اینکه درسته پول داره و پسرشم تصادف کنه میتونه دیه بده ولی جان اون بدبختی که گرفته شده هم ارزش داره هنوز نشناختید قلعه نویی رو

      • بی نام

        حالا درسته که سی بازی عین هم نمی رن اما حداقل همه سی بازی تمام تلاششونو می کنن و وا نمی دن و قشنگ بازی می کنن

    • بدون نام

      من یه پرسپولیسی ام و عادل فردوسی پور رو هم دوست دارم، اما شیر مادرت حلالت همه حرفات درسته آقای قلعه نوعی، تیترو عوض کنید این اسمش حمله به شخص خاصی نیست، عین واقعیته

    • محسن از بندرعباس عابدینی

      احسنت جناب قلعه نوعی حرف حقیقت زدی خسته نباشی

    • بدون نام

      ناپلئون فقط سکوت لطفا
      ببین په کسی از خیانت حرف میزند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته اینکه میگه مدیریت اگه درست بود دلار به ۱۸۰۰۰ نمیرسید و برنمیگشت اون ۱۹۰۰۰ بود نه ۱۸۰۰۰ ولی خب این حرفش راسته و واقعیت اینه که اگه مدیریت درست وجود داشت خودشم سرمربی نمیشد مخصوصا سر مربی تیم ملی

      • بدون نام

        چرا ناپلئون. امیر قلعه هیچی نیست هیچی

      • بدون نام

        بیچاره ناپلئون باید اگه میرفتیم جام جهانی که یه دونه مساویم نمیگرفتیم

    • میثم

      به دور از تعصب میگم حقیقت را گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره تو داری میسوزی چون فردوسی پور دستت رو کرد بدبخت بیسواد امثال تو فوتبال رو نابود کردند باند بازیای تو دمار فوتبال رو در اورد هنوز هم هم برخوردت با اون خبرنگاره از یادمون نرفته ژنرال قندیلی

    • پویا رهگذر

      به قول حاجی مایلی کی روشی پور و کی روش ورزشی بودن که از کار های بد کی روش هم حمایت کردن تا ایشون روز به روز از اون آدمی که 8 سال قبل بود فاصله بگیره.این دوستان وجود کی روش رو برای فوتبال ضروری میدونستن لذا با ها خصوصیت او کنار آمده و بر رفتار ناشایست او چشم می بستن .....این رفتار نهایتا به ضرر فوتبال ایران تمام شد.

    • بدون نام

      از تمارض بازیکن ژاپن شروع شد همه گفتند کارت بده وطن امروز عکس او صحنه رو گذاشته میگه برجامه انگار همشون کر بودن سوت نمی شنون کجا گفتن خطا نیست به داور . پنالتی هم پشتش تیر خلاص بود ژاپن با باهوشی دید گنجی تعادل از دست داد به قصد کوبید به دستش کی روش عالی بود صد بازی ده باخت دستاورد خوبیه

    • حمیدرضا

      همه کاسه کوزه هارو سر فردوسی پور بی چاره بشکنید

    • بدون نام

      کی روش هنوز نرفته خرچنگ ها زدن بیرون خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش خودش یه کروکدویله بابا
        خااااک تو سرش که فاتحه خوند به تیم ملی سر کل کل با برانکو

    • FOOLAD

      دروووود به شرافتت که حرف حق رو زدی

    • بدون نام

      دوران مربی گری خودش یادمون نرفته کی روش و تیمش عالی بودن باز شروع شد زبون دراوردن مربی های داخلی

    • شهبازی

      عین واقعیته به خدا

    • بدون نام

      خو به قبول داره کی روش مرد بزرگیه عادل هم عالیه انقدر خوبارو نکوبید الکی

    • بدون نام

      امیرخان
      هوتنت کجاست که چادرکنم دورسرش؟؟

    • بدون نام

      هوتن بشه سرمربی

    • بدون نام

      هوتی جوونت کجاست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل همیشه هوتن تازه به دوران رسیده قلعه نویی مشغول نازیدن با پولهای بادآورده فوتبال پدرشه و فخر فروشی به همسن و سالهاشه

    • بدون نام

      تیم بعد از کی روش اگر بره از هم میپاشه کارشناسا مردم بازیکنا همه قبول دارن بهترین تیم ملی تاریخ رو داشتیم .

    • س

      قلعه مرغی یک فرصت طلب است و هنوز عقده اخراجش را دارد.

    • ایرانی

      حمله قلعه نویی به فردوسی پور ؟؟!!!
      خوب بابا جان راستشو گفته که.
      این آدم 40 ساله تو فوتباله. از منو شما بیشتر میدونه.
      میگه از کیروش مدیریت میشد بهتر بود.
      میگه چرا اون مصاحبه میکنه علیه همه توقع داره کسی چیزی نگه .
      اینا کجش بده ؟؟!!

    • بدون نام

      قلعه نوعی حمله کرده ؟ گاز گرفته ؟!

    • بدون نام

      واقعا همه رو راست گفتی

    • ff

      ادمای کثیف وقتی دیگران طعم شکست میچشن یه لگدم بهش میزنن.توبرای تیم ملی چکار کردی قلعه نوی.

      پاسخ ها

      • مانا

        نه مثل کی روش لیگ رو تعطیل کرد.نه به همکاراش توهین کرد و نه تو یک نیمه 3 تا از ژاپن گل خورد

      • بدون نام

        مانا خانم به ژاپن نخوردیم ۸۶ وگرنه ۳ تا هم میخورد

    • بدون نام

      یکی از مسبب های وضعیت فوتبال امروز ایران و ناپاکی هاش ، همین آقای قلعه نوعیه با اون سیستم مدیریتی و مربی گری و ... هاش!!!
      همه حرف قشنگ می زنن اما کی قشنگ عمل می کنه، مهمه.

    • بدون نام

      قلعه نویی ۲۰سال مربی هستی تاحالا توچهارتااسیا نرفتی پس خفه شوملوچک وزیرشدی پست ومقامی میخواهی بگیری خیلی تابلو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قلعه نویی اصلا مربی بین المللی نیست فقط در سطح لیگ ایران میتونه مرریگری کنه

    • بدون نام

      دروغ که نگفته فردوسی پور کیه که حق رای دادن تو فدراسیون رو داشته باشه فردوسی پور یه مجری و گزارشگر معمولی فوتباله ولی این اقا تعیین میکنه کی باشه و کی نباشه درباه تاج و کفاشیان هم که اصلا حرف نزنیم سنگین تریم

    • بدون نام

      کی روش بجای آموزش تیم ملی فقط به دیگران حمله میکرد . متاسفم برای کسانی که فکر میکنن کی روش به تیم ملی خدمت کرده .

    • بدون نام

      استقلالیا و پرسپولیسیا
      شر و ور نگین
      حقیقت تلخه خب
      بخدای محمد من خودم طرفدار یکی از تیمهای سرخابی هستم ولی حقیقت رو گفته
      مردم چرا رنگی نظر میدین ؟
      تا کی میخوایم با تعصب کور کورانه ی قرمز و آبی تیم ملی فوتبال و فوتبال ایران رو به لجن بکشین؟ بسه دیگه
      یه کم هم کارشناسی و واقع بینی قضاوت کنین.
      تا این آقایون فدراسیون هستن همین آشه و همین کاسه ست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدای محمد خب بگو به خدا

    • بدون نام

      دقیقا حق با قلعه نوعیه، آقای کیروشی پور دهان کشاد بیا جواب قلب شکسته 80 میلیون نفرو بده خواسته های فدارسیون الدنگ و تفکرات کثیف خودتو 8 سال به این ملت مسکن لازم! القا کردی و اسبتو هرطورکه دوست داشتی تازوندی ازسوراخت بیا بیرون و جوآب. بده

    • بدون نام

      دقیقا حق با قلعه نوعیه، آقای کیروشی پور دهان کشاد بیا جواب قلب شکسته 80 میلیون نفرو بده خواسته های فدارسیون الدنگ و تفکرات کثیف خودتو 8 سال به این ملت مسکن لازم! القا کردی و اسبتو هرطورکه دوست داشتی تازوندی ازسوراخت بیا بیرون و جوآب. بده

    • بدون نام

      قلعه نویی حقیقتو گفته هرکسی هم نظرش مخالفه بهتره خفه بشه و دست از وطنفروشی و نفهمیش برداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش کلاس فوتبال ایران و برد بالا جرات و جسارت بازی مقابل اسپانیا و پرتغال و به ایران داد کیروش سرمربی خوبی بود فقط اخلاق بدش درگیریش با سرمربیان لیگ بود وگرنه کیروش عالی بود بخاطر یه باخت اینطور بهش حمله نکنید و ۸ سال زحماتش و زیر سوال نبرید ما به خودمون باختیم وقتی پرسپلیس با کاشیمای ژاپن بازی داره و آرزوی استقلالیها و تراکتوریها باخته ایرانه و پرچم ژاپن و میبرن ورزشگاه وقتی تیم ملی با ژاپن بازی میکنه و مخالفان کیروش آرزوی باخت تیم ملی رو دارن خود قلعه نویی هم یکی از کسانی بود که از خداش بود ایران از ژاپن ببازه تا عقده گشایی کنه علیه کیروش و فردوسی پور چرا نباید ژاپن برتر از ایران باشه وقتی ما خودمون باخت خودمون و میخوایم رو حساب عقده های تیمی و پست و مقامی

    • بدون نام

      تاج و ایادیش نه تنها تیم ملی بلکه ملت را نابود کردند . ملتی که دو روزه زندگیشان زهر مار شده .

    • یوسف

      من یک پرسپولیسی هستم حرف دلم را زد درودخدابرشما

    • بدون نام

      چی شد قلعه نویی قبل از جام ملتها که خودش داشت از کیروش حمایت میکرد حالا چی شد حالا که فهمید کیروش رفتنیه یه دفعه بهش حمله کرد نکنه خواب سر مربیگری دیده تو همون سپاهانم از سرت زیاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت درست بخون بعد نظر بده ایشون به تاج و فوراسیون حمله کرده نه به کی روش

      • بدون نام

        ۱۶:۵۲
        یعنی نفهمیدی تاج و داره برای تمدید قرارداد کیروش و فردوسی پور و بخاطر حمایت از کیروش میکوبه منم میتونم بگم خاک بر سرت که انقدر نفهمی

    • ارتش سرخ

      درود بر شرف امیر خان
      مردم بیچاره ما 45تومان در سی روز یارانه میگیرند ای اقا هر یککککککککک ساعت 5میلیون داره میگیره حساب کن اهااااااااااای هشت سال هر یک ساعت 5میلیون چقد میشه چقد نفت و گاز تو عسلویه و بوشهر استخراج بشه تا توان ای پرداخت به ای اجنوی موزامبیکی را داشته باشه
      بله بخدا باید گریه کرد بخدا گریه

    • 7

      تیم فوتبال ما باید مربی ایرانی داشته باشه کسی که واقعا دلش برا تیم کشورش بسوزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره جان پسر تازه به دوران رسیده قلعه نویی دیدیم چقدر خود همین قلعه نویی سرمربی بود دلسوز تیم بود

    • بدون نام

      دوباره این آقا حرف زد.نه شما از کیروش بهتری .بیا جای ایشون تعارف نکن.خودایشان مربعی تیم ملی بود همان بازی اول اوت شدیم.مردم همه را خوب میفهمند شما از فرصت استفاده نکنید لطفا

    • شاهین

      دوستان جان مادرتون یبارم که شده بیاید کاری با شخص و شخصیت گوینده کاری نداشته باشیم و فقط ببینیم چی گفته ، من خودم به همین اقای قلعه نویی انتقاد دارم ولی انصاف حکم میکنه بگم جز حقیقت چیزی نگفته
      جناب کیروش از نظر فنی خیلی بزرگه چرا که مورد اعتماد فرگوسن بزرگ بود و فرگوسن تمرینات منچستر و مستقیما امور دفاعی رو به کیروش سپرد اما ما کیروشو دلال بار اوردیم و وقتی دید چه بلبشو و هردمبیلی اونم استفاده خودشو کرد مشکل دقیقا تاج و کفاشیان و ساکت و... هستند نه کیروش

    • بدون نام

      به جز پریدنش به فردوسی پور بقیه ش که واقعیت بود زیر ساخت هایی که نداریم مدیران لایق و باوجدانی که نداریم و ........

    • علی

      آقایون کیسه زباله این که دیگه اسطوره باشگاه خودتونه نکنه اینم پرسپولیسی بوده ما خبر نداشتیم...کیروش دندونای مارو شمرده بود بدون زحمت دادن به خودش داشت پول کلان میگرفت چه لزومی داشت زور بزنه دانش فنی خودش رو منتقل کنه به ایران...اگه کاری که تو منچستر میکرد رو میخواست تو ایران بکنه باید 365 روز سال ایران میموند برای اینکه 250 روز در سال بره مرخصی باید همه چیز رو سطحی نگه میداشت

    • بدون نام

      کاملا درسته

    • بدون نام

      کاملا درسته

    • بدون نام

      کاملا درسته

    • Reza

      برای یبار شده هم چه طرفدار چه مربی چه فوتبالیست طرز فکر مونو عوض کنیم مثله همین ژاپنی‌ها چی میشه مگه از خوده ما طرفدارها شروع میشه اول. ما خودمونم مقصریم به زمینو زمان گیر میدیم ببخشید بدوبیراه میگیم به تیم مقابل بی احترامی میکنیم همو مسخره میکنیم ووو توروخدا بخود بیایم. از قدیم گفتن. از کوزه همان برون تراود که در اوست. شاد و پایدار باشید

    • بدون نام

      اره چون فردوسی پور یقه دلالا را میگیره ا

    • بدون نام

      دمت گرم آقای قلعه نوعی...گل گفتی...

    • Reza

      سلام برای یبار شده هم چه طرفدار چه مربی چه فوتبالیست طرز فکر مونو عوض کنیم مثله همین ژاپنی‌ها چی میشه مگه از خوده ما طرفدارها شروع میشه اول. ما خودمونم مقصریم به زمینو زمان گیر میدیم ببخشید بدوبیراه میگیم به تیم مقابل بی احترامی میکنیم همو مسخره میکنیم ووو توروخدا بخود بیایم. از قدیم گفتن. از کوزه همان برون تراود که در اوست. شاد و پایدار باشید

    • بدون نام

      اقی قلعه نوعی اطرافیانت چیزی دیگه ای میگن شما و این حرفها میشه بگین چند دوره مربی گری گرفتین و باند بازی یعنی چه نوچه ها در فوتبال روز دنیا چه جایگاهی دارند

    • بدون نام

      لعنت به کیروش جاسوس انگلیسی غارتگر بیت المال

      لعنت به بازیکنان دوزاری ایران که به فکر جیب ودشان هستند

      فوتبال ایران باید تحریم شود

      فوتبال ایران باید تحریم شود

    • بدون نام

      افرین

    • بدون نام

      ما تا قبل این بازی عالی بودیم این بازی بد ما بود کاش چند بازی دیگر داشتیم که معلوم شود این باخت اتفاقی بود یا نه الان قضاوتش سخت است

    • محمدی

      از کیروشیپور چه خبر...خخخخ
      درود به شرف وغیرت مایلی کهن که این روزارو میدید

    • جهرمی

      زر نزن
      موقع حمایت از برانکو کجابودید؟ چقدر توهین شد به برانکو که الان بیانیه میدهی؟؟؟آیا الان هم برانکو حرفی زده ؟

    • حسین

      حرفات همه ش حقیقته
      فردوسی پور مافیا
      فدراسیون لنگیا

    • بدون نام

      جو نگیرتتون فردا یکی دیگه یه حرف بزن میگین حقیقت میگه,ما از مسائل پشت پرده خبر نداریم

    • بدون نام

      فوتبال دیروز مثل بازی با عربستان و بحرین و عمان و قطر بود که باختیم در موقع حساس این ی چیز فرهنگیه حاج صفی چرا نمیتونه باید شوت کنه اونم چندتا من بازی دیشب برام تکراری بود مثل ده سال قبل بهانه نگیرید کیروش دیروز بی تقصیر بود عقده گشایی نکنیید

    • بی نام

      اگرمیخواهید به فوتبال کمک کنیداین برنامه نودروکلاتعطیلش کنیدفردوسی پوربا حمایت های بیجا از کیروش فوتبال ایرانونابودکرد

    • بدون نام

      پرسپولیس م ولی کسی به امیرخان حرف بزنه جواب میدم .حرف حق داره میزنه وتشویق کنید ادامه بده تازه راه داره نمایان میشود .دورد بر قلعه نویی هشت سال پیش اگر دادکان بودهمه چی فرق کرده بود چون دادکان مرد عدالت والبته پاک است . دورد خدا بر عدالتخواهان در هر لباس و قامتی

    • فرج الله خارا

      من یه پرسپولیسم اما دمت گرم آقای امیرخان

    • ايران

      فوتبال جلوه كوچكى از تمام امور در اين كشور است ،كاش اقتصاد،سياست،فرهنگ و....تابلو نتايج داشت ،حكومت نه تنها در فوتبال بلكه در تمام امور فقط آمار سازى ميكند و مشغول فريب كارى است،فردوسيپور هم يكى از مقصران است ،بر خلاف هميشه او هم سر خود را در برف كرد و بلندگويى تبليغاتى مرد هزار چهره شد،كيروش پول خوبى گرفت و با گفتن اين كه من فوتبال ايران را براى سالهاى بعد هم ساختم به ريش هم ما ميخندد،براى خودم و ملتم كه هميشه بازيچه حكومتيم غصه ميخورم

    • بدون نام

      چه عجب بالاخره یک حرف درست شنیدیم اما کاش این حرف ها زود تر زده میشد ان زمان که بازیکنان پرسپولیس رو از تیم حذف کردند و برخی بنا به تعصبات تیمی و باشگاهی مسائل ملی رو نادیده گرفتند پرسپولیس با تمام محرومیتش و نداشته هاش تا فینال اسیا رفت بله باخت اما بازی مقابل غول های اسیا بود نه کشور های جنگ زده و درجه دو حذف سید جلال از تیم ملی نادیده گرفتن بازی های خوب تیم دفاعی پرسپولیس دعوت بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین به تیم ملی و ایجاد شکاف در بدنه تیم ملی بزرگترین ایراد بود این کیروش نیست که فقط باید بره این مدیران خائن و وطن فروش هستند که باید حذف بشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الانم واسه خودش میگه میخواد از فردوسی پور انتقام بگیره علی معروف و یادته تو کنفرانس خبری

    • تاجیم

      اقای قلعه نویی من به عنوان یک استقلالی که والا ازتو جددرجدتو هم باغیرت ترم درمقابل اسم استقلال وبامعذرت ازهمه ابی دلان این عرض کنم که خود امیرقلعه نویی بااختلاف فاحش لجن ترین فردیه ک من میشناسمس وباعث بانی بدبختی هیلی ازبزیکنانه وباعث بانی هرج ومرج استقلال هست ودوست نداره هیج مربی استقلاال قهرمان کنه بجز خودش که مثلن بگه استقلال فقط بامن قهرمان میسه.خدمت امیر قلعه نویی عرض کنم دلال تروکثیفترار تو فقط عکس روی سناسنامه ات هست.توکسی هستی باهرتیمی ک بازی داشتی شب قبل بازی ب بهترین بازیکن اون تیم میگفتی بدبازی کن نیم فصل ویافصل دیگه میبرمت تیم خودم .حاالا امدی دم ازپاکی میرنی عجبااا.

      پاسخ ها

      • اسماعیل علیخانی

        کیروش توی این 8سال چه کار کرد.بازیکن تیم ملی هنوذ بلد نبودن یه ضربه ایستگاهی درست بزنن.و اگر بازبکن مقصر هست پس به چه دلیل به تبم ملب دعوت کردی.چون پول داشت یا فلانی با دلالی بهت پیشنهاد داد......؟

      • بدون نام

        دقیقا خودشم بخشی از مافیاست واسه همین تحمل یه برنامه نود و نداره

    • اسماعیل علیخانی

      بدترین ترکیب و بدترین سیستم و دعوت نشدن بازیکنان خوب به تیم ملی دلایل باخت با ژاپن بود.باید باخت میکردیم چون تیم یه برنامه توی حمله نداشتیم.درحالبکه تیم ژاپن با 3پاس به دروازه ایران میرسیدن.گلهایی را هم که در چندبازی زدیم از روی استباهات فردی تیم حربف بود.وگرنه ما با بازیسازی به گل نرسیدیم.

    • نصیب راوند

      واقعا که درست میگی امیر خان

    • ایرانی

      درود به تو امیرخان . هر کسی حرف تو رو قبول نداره در جوابش باید گفت به درک و جهنم . اونایی که حرف تو رو قبول ندارن جزو همون پاچه خارهای کیروش هستن و عضو تیم عادل .

    • افشین

      حالا فقط یه بار تو برنامه نود از قلعه نوعی تعریف کنند دوباره عادل خان عادل خان گفتنش شروع میشه ...

      اولین کسی که شروع کرد به تخریب کیروش همین سردمدار مافیا بودش ، اصلأ سردمدار هرچی فساد تو فوتباله همین آقاست ...

    • بدون نام

      تاجی دمتگرم
      موافقم وشاهدتم

    • افشین

      حالا فقط یه بار تو برنامه نود از قلعه نوعی تعریف کنند دوباره عادل خان عادل خان گفتنش شروع میشه ...

      اولین کسی که شروع کرد به تخریب کیروش همین سردمدار مافیا بودش ، اصلأ سردمدار هرچی فساد تو فوتباله همین آقاست ...

    • بدون نام

      قلعه نوعی خیلی کثیفی

    • بدون نام

      من خودم شاهدم امیرخان به بازیکن مقابل شب قبل سفارش میکرد سوتی بده پولتم بگیر
      خداازت نگذره ازپول همه چی ساختی
      پورشه انداخته زیرپای هوتن جونش مردموزدبه کشتن باپول کارودرست کرد
      وای امیرخان اه خداپشت سرته صبرکن

    • بدون نام

      امیرخان به عنوان یه استقلالی عرض می کنم
      صحبت های شما بیشتر از روی تنفر و کینست درمورد اقای فردوسی پور.....
      به نظر بنده استاد فردوسی پور مافیای فوتبال ایران را رسوا کرد
      دوستان سمیمی حضرتعالی بودن

    • بدون نام

      کامنت اسماعیل علیخانی دقیق حرف فنی هست ؛یه سری سراغ پسر امیر میرن!

    • بی نام

      تو هم که فقط دنبال عقده گشایی و تسویه حساب با کسایی هستی که از اونا خوشت نمیاد! بس کن دیگه . ملت اعصابشون به اندازه کافی خورد هست تو هم ول نمیکنی ! یه روز فردوسی پور ، یه روز دیگه فغانی و هر روز یه حمله دیگه به یه نفر دیگه که از تو خیلی بهتره و حسادت میکنی! خجالتم نمیکشه . آره بابا فقط تو خوبی!

    • بی نام

      تو خیلی راست میگی جلو پسر بی گواهینامتو بگیر که با جون مردم بازی نکنه نمیخواد کسای دیگه رو ادب کنی ! تو اگه بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن !

    • بدون نام

      شما چی آیا با لابی بازیهات به فوتبال این مملکت خیانت نکردی تو هم مربی تیم ملی بودی کاری نکردی چه خدمتی به فوتبال ایران کردی ولی از سر این فوتبال میلیارد شدی امیر خان هنوز یاد خاطر علی و برخورد با آن خبرنگار از یادمان نرفته

    • بدون نام

      اگر امسال فردوسی پور نبود که الان بحث فوتبال آنقدر داغ دنبال نمیشد!

    • بدون نام

      فوتبال ایران. فقط. فردوسی پور می چرخونه. جز 10 مجری برتر جهان. بعد تو میگی فردوسی پور فوتبال ایرانو نابود کرده

    • اژدرهای سرخ

      اگر به همین جوابها نگاه کنیددلیل خیلی ازعقب موندگی هامون. معلوم میشه امثال (استقلال اصلی بدون جعل)توهمین ستون نگاه کنید. اینها شدن کارشناس!!!!ازقلعه نویی یا X. و Yکه استخوان خردکردن فوتبال فهم هستند اون افراد میخوان ایراد بگیرن. یادمثال شلغم خودش رو میوه میدونه افتادم.

    • بدون نام

      لعنت بر صداوسیمای به اصطلاح ملی که با بودجه ملی که در اختیارش قرار میگیره به صورت پنهانی دنباله روی مافیای کثیف فوتبال ایران و تیمهای حکومتی تهران هستش

    • بدون نام

      سلام دوستان .تیم ملی ایینه تمام نمای جامعه است.جامعه ای که رو به زوال است.نتیجه ای بهتراز این ندارد. ما باید از صفر شروع کنیم.دیوار ما تا ثریا کج رفته.ما باید از بازی درس بگیریم از نو رفتار بازیکنان تیم ملی خودمون و تیم ملی ژاپن. ما غیره از نتیجه بازی اخلاقم باختیم. البته اخلاق خیلی وقت باختیم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی شعار نده خشن ترین تیم جام ژاپن بود منتها اونا حرفه ای خطا میکردن ایرانیا تابلو بودن اونا رو اعصاب میرفتن بازیکنان ما اندازه اونا حرفه ای نبودن و عکس العمل نشون میدادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج