۸۲۵۸۵۰
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

روش‌های مختلف برای پیگیری بسته حمایتی

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: روش‌های مختلفی از سوی این سازمان برای تسهیل در پاسخگویی به بیمه شدگان و مستمری بگیران (مخاطبین تأمین اجتماعی) در خصوص بسته حمایتی دولت تعریف شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: روش‌های مختلفی از سوی این سازمان برای تسهیل در پاسخگویی به بیمه شدگان و مستمری بگیران (مخاطبین تأمین اجتماعی) در خصوص بسته حمایتی دولت تعریف شده است.

رحیم اردلان افزود: یکی از راه‌های پاسخگویی و استعلام در مورد بسته حمایتی، کد دستوری است. مشترکین همراه اول می‌توانند از طریق کد دستوری #۹*۱۴۲* از وضعیت بسته حمایتی خود آگاه شوند و برای مشترکین رایتل نیز کد دستوی #۹*۱۴۲۰* اختصاص یافته است.

اردلان گفت: در صورتی که افرادی خود را واجد شرایط دریافت بسته دولت می‌دانند و تاکنون این کمک را دریافت نکرده‌اند می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲* ویژه مشترکین همراه اول و شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲۰* ویژه مشترکین رایتل نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا نتیجه بررسی به سرپرست خانوار پیامک شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به عنوان یکی دیگر از راه‌های پاسخگویی در خصوص سبد کالا گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریع‌تر و در راستای گسترش کانال‌های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار، در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala برای بهره برداری در دسترس است.

اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      جالبه ! من که بیمه بیکاری میگیرم هم جز این طرح نیستم پس شامل چه کسایی شده ؟؟؟انشاالله که حق من به ضعیف تر از خودم رسیده باشه نه به بی نیازها....(ارحم .ترحم)خدایا رحمی نیست پس خودت رحم کن ...

    • خدا ب دادمون برس

      ما ک نه بیمه ونه حقوق داریم.چی.ما ک زیر نظر هیچ نهادی نیستیم چی!ما ک حقوق ۶۰۰تومن بیشتر نداریم و اجاره نشین و قسط داریم باید بمیریم.بخدا به پیر به پیغمبر شبا من وبچه هام گرسنه میخوابیم

    • دادستان

      فکری به حال بیکاران بدون بیمه باشید ده 60تیها که قبل از عصر ارتباطات و اینترنت از قافله استخدامها بعلت عدم اطلاع رسانی صیحیح استخدامها عقب ماندند بکنید چند ملیون راننده اژانس وتاکسی و کارگر ساختمانی ودستفروش وووهزاران شغل کاذب دیگر که درامد ماهانه انها کمتر از یک ملیون است وتحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند کاش این کمک هزینه بدست این بی بضاعتها میرسید من از اخبار داغ خواهش میکنم یک گذارش مفصلی دراین رابطه با مسولین داشته باشه متشکرم

    • خدا بدادمون برس

      ما ک نه بیمه داریم نه حقوق و نه درامد و جاره نشین هستیم چکار باید بکنیم نویت ما کی هست!

    • بدون نام

      دولت روحانی و جهانگیری کذاب ، اقتصاذ کشور را بجایی رسانده که مردم باید خوشحال شوند از شنیدن نام بسته های حمایتی دولت و گوشت منجمد دولتی ....؟؟؟؟..؟.......!!!؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      افرادی که بیمه اختیاری هستندوبالای بیست سال سابقه بیمه دارند والان هم ماهیانه بالای سیصد هزارتومان حق بیمه پرداخت میکنند وهیچ استفادی از بیمه نمی کنند آیا نباید از سبد کالای دولت استفاده کنند در صورتی که خیلی ها وضعیت مالی خوبی دارند به انها این سبد تعلق گرفته

    • بدون نام

      حتی به رفتگرهای شهرداری واریز نشده

    • علیرضا زارع

      بخدا دروغه ...چندروزه بهمین سامانه پیام دادم اصلا ...حساب نکرد اون شماره تلفنم که واقعا مسخره وخنده داره دوسه بارتماس بگیری ازبس معطلت میکنه که باید پول یه بسته هم ازجیبت بدی مخابرات

    • بی نام

      قار قطحی این شد که ۳تا سبد حمایتی به کسایی که زیر ۳میلیون حقوق میگیرند مبلغ ۲۰۰هزارتومان بدهد. فقط یک دونه سبد حمایتی دادند وبقیه مثل بقیه حرفهاشون دروغ از اب در امد .چون خواستن اب ها از اسیاب بیافتد که افتاد ودیگر هیچ.

    • حیدر

      والله حداقل آب پاکی رو بریزید رو دستمون راحت شیم
      هی این سایت هی اون سایت هنوزم نمیدونیم شامل میشه یا نه

    • محمد سقایی

      همش دروغه...دروغ...بنده چندین بار ثبت نام کردم و دو سال هم هست که بیکارم و خونه نشین..نه بیمه دارم و نه هیچ چیز دیگری.....واقعا تاسف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج