جاباما
۸۲۵۹۰۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کشف محموله قاچاق در جنوب تهران

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با بیان دستگیری سه قاچاقچی کالا در جنوب تهران گفت: در این طرح سه دستگاه خودرو که حامل لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز بودند، توقیف شدند.

خبرگزاری مهر: فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت، با بیان دستگیری سه قاچاقچی کالا در جنوب تهران، گفت: در این طرح سه دستگاه خودرو که حامل تعدادی لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز بودند، توقیف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.

سرگرد علیرضا عجمی، فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با سوداگران اقتصادی، مأموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد فاتب در بازرسی از خودرو های در حال تردد در مسیرهای ورودی به شهر تهران، به محموله سه دستگاه خودرو مشکوک شده و به رانندگان آن ها دستور توقف دادند.

وی بیان داشت: با توقف خودروها و بازرسی از آنها، چهار دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه جاروبرقی، هشت دستگاه تلویزیون ال سی دی و سه عدد سینما خانگی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرگرد عجمی در ادامه افزود: در این رابطه سه متهم دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان با بیان اینکه قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قاچاق در دولت اصلاحات زیادتر شده ؛؛!!؟!::؛**؛؟«»)+٬+)

    • بدون نام

      کالای قاچاق از کجا میاد؟ کردستان عراق یعنی بی درو پیکر تر از مرزهای ما وجود داره که از شرقش مواد مخدر و انسان قاچاقی میاد و از غربشم کالای قاچاق میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج