۸۲۵۹۳
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

گرانترین تورهای پرواز با بالون در دنیا

تصور کنید به اندازه دخترک بندانگشتی هستید و روی قاصدکی با وزش نسیم به این سو و آن سو می روید. به جادوگر شهر اوز فکر کنید که بعد از گرفتار شدن در میان تندبادی، با بالون به سوی سرزمین های ناشناخته و جادویی که هرگز دنیا به خود ندیده پرواز می کند.

گرانترین تورهای پرواز با بالون در دنیا





برترین ها: تصور کنید به اندازه دخترک بندانگشتی هستید و روی قاصدکی با وزش نسیم به این سو و آن سو می روید. به جادوگر شهر اوز فکر کنید که بعد از گرفتار شدن در میان تندبادی، با بالون به سوی سرزمین های ناشناخته و جادویی که هرگز دنیا به خود ندیده پرواز می کند. داستان 5 هفته پرواز با بالون ژول ورن یادتان هست؟ تقریباً همه ما در نوجوانی داستان های ماجراجویانه ژول ورن را خوانده ایم و این داستان را شنیده ایم. هیچ راهی بهتر از پرواز با بالون و معلق ماندن در یک سبد بزرگ و مشاهده مناظر دنیا از دید یک پرنده نیست. پرواز با بالون یکی از آن تجربه هایی است که برای نوه هایتان تعریف خواهید کرد.

اولین پرواز با بالون هوای گرم در 21 نوامبر 1783 در پاریس انجام شد. امروزه این تجربه بسیار پرهزینه و تبدیل به یکی از ماجراهای مخصوص میلیونرها شده است. دلیلش هم این است که بالون وسیله نقلیه نیست، بلکه بیشتر وسیله ای برای سرگرمی است. یکی دوبار بیشتر در روز نمی توان از آن استفاده کرد. با این حال یکی از رمانتیک ترین و امن ترین راه های پرواز به شمار می رود. این یک ورزش دشوار نیست، بلکه فعالیتی فکری است. بسته به شرایط جوی، می توانید از ارتفاع 1000 پایی تا 2600 پایی بالا بروید. بالون های هوای گرم معمولاً صبح زود یا درست قبل از غروب آفتاب پرواز می کنند، زیرا در این ساعات باد کمتری می وزد. تورهای پرواز با بالون هوای گرم که در زیر به آنها اشاره می کنیم، تورهای ارزانی نیستند، ولی ارزش تجربه کردن را دارند.

5. کاپادوکیه (Cappadocia)، ترکیه، هر نفر ساعتی 200 دلار

چشم اندازی شگفت انگیز که ما را یاد فیلم های جنگ ستارگان می اندازد که البته زیاد هم از واقعیت دور نیست، زیرا بعضی از صحنه های این فیلم در واقع در کاپادوکیه فیلمبرداری شده اند و منظره غیرزمینی کاپادوکیه هر چه بیشتر در آن سیر می کنید، غیرواقعی تر می شود. این منطقه که بخاطر سنگ ها و صخره های عجیب و غیرعادی اش مشهور است، غارهایی دارد که تا به امروز پای کسی به آنها نرسیده و شهرهای زیرزمینی آن گویی تا بینهایت ادامه دارند و بهترین راه برای آشنا شدن با این جواهر گرانبهای ترکیه، مشاهده آن از آسمان و از طریق بالون هوای گرم است.

گرانترین تورهای پرواز با بالون در دنیا

این تور که یکی از معروف ترین سواری های دنیا با بالون است، به لطف چشم اندازهای منحصر بفرد و شرایط آب و هوایی مساعد، کاپادوکیه را از بالا به گردشگران نشان می دهد و ماجراجویی بزرگی برای آنها محسوب می شود. باد شما را بر فراز دره ها هدایت می کند و به صخره های دودکش مانند رنگی با سایه های سبز، نارنجی، قرمز و مشکی بینهایت نزدیک می شوید.

بهترین زمان برای بازدید از این منطقه بازه زمانی آوریل تا مه و سپتامبر تا اکتبر است، ولی سعی کنید در گرمای تابستان به آنها نروید تا بتوانید در ماه های بهتری از سال از آب و هوای مساعد نیز بهره ببرید. ۳۰ شرکت وجود دارند که پروازهای بالون هوای گرم در کاپادوکیه ارائه می دهند. سلطان بالونز و کاپادوکیه وویجر بالونز شرکت های اصلی هستند که بیشترین بالون ها را دارند. گورمه بالونز و رویال بالون هم پروازهای یک ساعته در ازای هر نفر ۲۰۰ دلار و پروازهای ۹۰ دقیقه ای هر نفر ۳۲۰ دلار ارائه می دهند. البته می توانید وقتی رسیدید چانه زنی کنید.

۴. دره لوآر (Loire Valley)، فرانسه، هر نفر ساعتی ۴۰۰ دلار

در ۲۰۰ مایلی پاریس، یعنی همان جایی که این تفریح در سال ۱۷۸۳ متولد شد، دره ای به نام دره لوآر وجود دارد که ۱۷۰ مایل امتداد یافته است و بیش از ۸۰۰ قصر و خانه اربابی در آن وجود دارد که در محیطی رمانتیک پخش شده اند. دره لوآر فوق العاده است و پر از تاکستان است و قصرهای رویایی آن تجربه ای از سفری هیجان انگیز با بالون برایتان می سازند.

گرانترین تورهای پرواز با بالون در دنیا

بهتر است بین ماه های آوریل و اکتبر به تور پرواز با بالون هوای گرم بر فراز دره لوآر بروید، زیرا در این بازه زمانی، قصرها به روی عموم مردم باز هستند و هوا زیاد سرد نیست. فرانس مونگولفیه یکی از مهمترین آژانس های تور پرواز با بالون در این منطقه است که در نقاط معروفی همچون قصر شونونسو، قصر شومون و قصر ویلاندری، مشتریان را به سفر با بالون می برد.

۳. ماسای مارا (Maasai Mara)، کنیا، هر نفر ساعتی ۴۵۰ دلار

این منطقه یکی از زیباترین مکان های روی زمین است و گنجینه کنیا محسوب می شود. ماسای مارا پارک بسیار مشهوری است که به خاطر چشم اندازهای گیاهی و جانوری فوق العاده و شگفت انگیزش اهمیت دارد و گویی غروب آفتاب این منطقه کارت پستالی بیش نیست. ولی آنچه این منطقه را خاص می کند این است که به شما فرصتی برای دید زدن زرافه ها، تماشای بزهای کوهی در زیستگاه طبیعی شان و مشاهده شیرهای غران بدون آنکه خودتان را به خطر بیندازید می دهد. بالون ها در طلوع آفتاب راه می افتند و این بهترین زمان برای تماشای دشت است. حیوانات در این ساعت فعال هستند و هوا خنک است، ولی در طول روز هوای بسیار گرم می شود.

گرانترین تورهای پرواز با بالون در دنیا

ماسای مارا دشت همراه بسیار پهناوری در جنوب غربی کنیا است که محل مهاجرت بزرگ حیوانات است که هر سال بین ماه های جولای و اکتبر اتفاق می افتد. این زمان بهترین فرصت برای دیدن میلیون ها گوزن یالدار، غزال ها و گورخرها است که در جستجوی آب در این پارک پرسه می زنند. این تورهای ماجرایی شما را با بالون به تماشای همه این شگفتی ها می برند. شرکت اسکای شیپ مهمترین آژانس پرواز با بالون هوای گرم در آفریقا است. این بالون ها برای صبحانه انگلیسی در دشت و صحرا، به زمین می نشینند.

۲. سرنگتی (Serengeti)، تانزانیا، هر نفر ساعتی ۵۰۰ دلار

سافاری با بالون هوای گرم قطعاً به شما چشم انداز جدیدی در مورد اکوسیستم وسیع پناهگاه های سرنگتی می دهد. پارک سرنگتی در شرق دریاچه مانیارا در تانزانیا واقع شده است که در سال ۱۹۸۱ میراث جهانی یونسکو نامیده شد و محل وجود اکوسیستمی متنوع و فوق العاده است و بزرگترین مهاجرت پستانداران در دنیا در این منطقه صورت می گیرد. شما دو انتخاب دارید: می توانید با ماشین به تماشای این اکوسیستم بروید یا می توانید سوار بالون شوید و از بالا شیرها، فیل ها و کرگدن ها را تماشا کنید. این دشت های طلایی محل زندگی حدود دو میلیون گوزن یالدار، نیم میلیون غزال و ۲۵۰ هزار گورخر است. همچنین بزهای کوهی، پلنگ ها، اسب های آبی و زرافه های زیادی را در این پارک مشاهده خواهید کرد.

گرانترین تورهای پرواز با بالون در دنیا

شرایط آب و هوایی در سرنگتی تقریباً در کل سال مساعد است و همیشه می توانید به تور پرواز با بالون هوای گرم بروید. البته بهتر است زمانی که مهاجرت بزرگ رخ می دهد به سرنگتی بروید. این مهاجرت دوبار در سال بین مارس و مه و بین اکتبر و دسامبر انجام می شود. سرنگتی بالون سافاریز مهمترین شرکت تور پرواز با بالون است و مسافرین را از صبح زود بر فراز پارک سرنگتی می برد و برای صبحانه زیر درختان اقاقیا به زمین می نشیند. هزینه این تور برای هر نفر ساعتی ۵۰۰ دلار است که شامل صبحانه رمانتیک هم می شود.

۱. گشتاد (Gstaad)، سوئیس، هر نفر ساعتی ۶۰۰ دلار

هر سال در ماه ژانویه، جشنواره بین المللی بالون در Chateau d'Oex پر از بالون های رنگارنگ از چهار گوشه دنیا می شود که در پس زمینه برفی کوه های آلپ سوئیس، از زمین بلند می شود و منظره ای بدیع می آفرینند. زمستان زمانی است که این دهکده کوهستانی جان می گیرد. با این تور می توانید بر فراز کوه های آلپ سوئیس و کلبه های سنتی و دهکده های بی شمار قله های گشتاد پرواز کنید و از چشم اندازهای باورنکردنی آن لذت ببرید. این بالون ها در شب هم پرواز می کنند و آسمان پرستاره نیز منظره بدیع دیگری است که می توانید از آن بهره ببرید.

گرانترین تورهای پرواز با بالون در دنیا

شرایط آب و هوایی و جریان باد در دره شاتو ده در نزدیکی گشتاد در کل سال برای بالون سواری مساعد است. آلپاین بالونینگ سوئیتزرلند مهمترین آژانس تور پرواز با بالون در این نقطه است و شب ها هم پرواز دارد. متأسفانه فقط سه هفته در سال بین ژانویه تا فوریه پرواز دارند و برای یک ساعت پرواز با دو نفر ۱۲۰۰ دلار می گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرجان

      دوست میدارم/ازاون 400دلارکه توگیت میگیرم200دلارواسه پروازبابالن میذارم بقیشو ...بقیشم ...بقیش ...بابک .ز.لعنتی کجایی اخه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج