۸۲۵۹۴۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۷ کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار با ۲۳ فقره کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با ترفند جعل سند و امضاء اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مظاهری با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه ۱۷ نفر کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی ادامه داد: این افراد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که در نهایت با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به ۲۳ فقره کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند که برای آنان پرونده تشکیل شده است.

سارقان حرفه ای با ۴۲ فقره سرقت به دام افتادند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از دستگیری دو سارق حرفه ای با ۴۲ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه هر دو سارق دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

مظاهری ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۴۲ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، قطعات خودرو، موتورسیکلت، احشام و ... اعتراف کردند.

کشف ۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه از کشف ۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

مظاهری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی بست پلاستیکی قاچاق در یک انبار در حاشیه شهرستان بجنورد کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: کارآگاهان در بازرسی از این انبار تعداد ۳۰ هزار عدد بست پلاستیکی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این کالا ۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بست پلاستیکی؟؟؟!!!

    • بدون نام

      روزی نیست که از کلاهبرداری میلیاردی خبری نباشه از اختلاس قتل کیف قاپی جنایت قتل تصادف مرگهای جور واجور چپ کردن سرویسهای مختلف دانشگاه مدارس جهنمی درست کردید برای ملت شهید پرور

    • شهریار

      مسخره! دو میلیون تومن کالای قاچاق؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج