۸۲۵۹۵۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

همه‌ ترین‌ها در انحصار شاگردان فلیکس سانچز

تیم ملی قطر با عملکردی خیره کننده به فینال جام ملت های آسیا رسید تا تاریخ را به نفع خود رقم بزند.

ورزش سه: ژاوی، فریرا و آنهایی که از نمایش قطر سورپرایز نشدند را اگر کنار بگذارید، هیچکس نبود که در قاره آسیا پیش بینی کند که در پایان مرحله نیمه نهایی، تمامی ترین ها در انحصار تیم ملی قطر باشد که تا به امروز هیچ افتخاری در فوتبال آسیا نداشت و همین یک سال پیش نیز به شکل نا امید کننده ای از رسیدن به جام جهانی باز ماند.

تیم ملی قطر در پایان ۶ دیدار جام ملت های آسیا خود تا قبل از فینال توانسته بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع، آقای گل، آقای پاس گل، بیشترین برد و کمترین باخت(مشترک با ژاپن)، بیشترین کلین شیت و تمامی ترین ها را به نام خود بزند.

شاگردان سانچز از اولین دیدار با لبنان هر چند به برد قاطعی دست پیدا نکردند اما نشان دادند که تیمی متفاوت هستند؛ البته تیم سانچز در این دیدار یک مرتبه دروازه خود را توسط علی همام بازیکن سابق ذوب آهن باز شده دید اما داور مسابقه به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد و به هر حال آنها با گذشت ۶ مسابقه گلی دریافت نکردند و ۶ کلین شیت متوالی دارند و در صورت ادامه این روند در فینال، ضمن قهرمانی می توانند به رکورد منصور رشیدی با ثبت قهرمانی بدون گل خورده دست پیدا کنند.

همه‌ ترین‌ها در انحصار شاگردان فلیکس سانچز

در این مسیر تیم ملی قطر بهترین گلزن یعنی معز علی با 8 گل، اکرم عفیف با 8 پاس گل را نیز در ترکیب خود دارد و طبیعی است که بهترین خط حمله با 16 گل نیز به نام این تیم باشد.

در ادامه این کارنامه درخشان باید به نکته ای کلیدی اشاره کرد؛ حریفان تیم ملی قطر تا به اینجای تورنمنت سخت ترین مسیر ممکن را برای این تیم رقم زدند. قطر در این مسابقات با 3 تیمی که سابقه قهرمانی داشتند، جدال کرده و توانسته تیم های صاحب نام عراق، کره جنوبی، عربستان و امارات میزبان را شکست دهد تا بهانه هایی مانند حریف آسان و مسیر هموار نیز برای زیر سوال رفتن این شایستگی ها مطرح نشود.

قطر می تواند مانند عراق 2007 یک اتفاق و یا مانند بسیاری از تیم های قاره آغاز عصر یک قدرت جدید را رقم بزند؛ اتفاقی که مطمئنا تا 2022 و میزبانی جام جهانی نباید خیلی درباره آن گمانه زنی کرد و برای بررسی آن به فرصتی نزدیک به یک دهه نیاز است؛ با این حال اما این حقیقت فراموش شدنی نیست که تیم ملی قطر، شایسته ترین تیم برای قهرمانی و یک تیم فراموش نشدنی در ادوار جام ملت ها بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علام

      قطر فوقالعده ست حقشه برسه فینال دمشون گرم

    • بدون نام

      قطرم مربی آورده مام آوردیم دیگه! فوتبال حال به هم زن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج