جاباما
۸۲۶۰۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور ۹۷

توکلی گفت: مهلت ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ۹۷، امروز چهارشنبه دهم بهمن ماه به پایان می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور اظهار کرد: بر اساس مصوبه شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش؛ پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دو مرحله بهمن ماه ۹۷ و مهر ماه ۹۸ انجام می‌شود، اطلاعیه و مدارک لازم برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی ورودی بهمن ماه ۹۷ روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است و مهلت ثبت نام در این مرحله امروز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ۹۷ به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: در مرحله بهمن ماه ۹۷ تعداد ۸ هزار و ۷۷۱ کد رشته محل وجود دارد که در این مرحله ۳۹۰ هزار نفر می‌توانند در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جذب شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش، ظرفیت پذیرش ورودی بهمن ماه امسال ۳۹۰ هزار نفر است، گفت: ثبت نام جهت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ورود بهمن ماه ۹۷ از شنبه ۲۹ دی ماه آغاز شد و تا پایان ساعت اداری امروز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ۹۷ ادامه دارد و متقاضیان برای ثبت نام باید به مؤسسه یا مؤسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

توکلی ادامه داد: بر اساس مصوبه مذکور تنها در صورتی که در کد رشته‌ای ظرفیت خالی باقی مانده باشد در ورودی مهر ماه ۹۸ داوطلبان می‌توانند بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به انتخاب کد رشته محل مورد علاقه خود کنند.

وی تأکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری ۹۷ یا مرحله تکمیل ظرفیت در دوره نیمه متمرکز قبول شده‌اند، می‌توانند در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند که در صورت قبولی اولیه، قبولی قبلی این داوطلبان لغو می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج