۸۲۶۲۲۹
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

آیت الله نوری همدانی: مردم تا کی باید رنج بکشند؟

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی تاکید کرد: مسوولان مشکلات اقتصادی را هرچه زودتر حل کنند؛ مردم را رنج ندهند، مردم گرفتارند و ا ز تبعیض ناراحت هستند.

شفقنا: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی تاکید کرد: مسوولان مشکلات اقتصادی را هرچه زودتر حل کنند؛ مردم را رنج ندهند، مردم گرفتارند و ا ز تبعیض ناراحت هستند.

مرجع تقلید شیعیان در درس خارج فقه امروز خود در مسجد اعظم قم با اشاره به چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید قدردان انقلاب باشیم چون خدمات فراوانی از عمران تا عرصه بین‌المللی به ما کرده است.

او اضافه کرد: ما فراموش نمی کنیم که در چه وضعی از نظر امکانات بودیم، دیگران برای این کشور تصمیم می گرفتند درحالیکه امروز همه اعتراف دارند بدون نظر ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی شود.

آیت الله نوری همدانی با ادامه مقایسه وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب ابراز داشت: ما برای اسلحه از غرب التماس می کردیم اما امروز موشک نقطه زن، موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر داریم. پیشرفت های زیادی در بحث نانو، سلول های بنیادین و هسته ای داریم که همه با خودباوری جوانان حاصل شده است.

او تاکید کرد: از نظر عمرانی در اکثر روستاها امکانات وجود دارد البته هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیدیم و باید تلاش شود.

این مرجع تقلید با اشاره به بعضی برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب و لزوم گرامی داشت این ایام گفت: باید توجه داشته باشیم که این انقلاب برای برقراری ارزشها به پا شد نه اینکه بنام جشن انقلاب ضد ارزش ترویج شود
از قرار اطلاع بعنوان جشنواره فیلم، عمل ضد ارزشی انجام شده که مایه تاسف است؛ آقایان به بهانه جشن انقلاب ارزشهای اسلامی را زیر پا نگذارید.

او وضعیت معیشت مردم را بسیار نگران کننده دانسته و افزود: این مردم جان و خون دادند چرا باید در رنج باشند ؟ تا کی باید رنج بکشند؟ چرا به مردم رسیدگی نمی کنید؟ چرا مدیریت ضعیف است؟ چرا عده ای با کم کاری خودشان مردم را نسبت نظام و انقلاب بدبین می کنید؟

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: بروید به این مردم، به قشر ضعیف خدمت کنید، به داد مردم برسید با پشت میز نشستن کار درست نمی شود. این تبعیض ها را بردارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خوش بحال اونایی که تو قرارداد ترکمنچای از ایران جدا شدن ... راحت شدن

      پاسخ ها

      • عباس

        درود

      • بدون نام

        میخوای تو هم برو عمو دیر نشده فدات شم فقط کجا میخوای بری در ضمن تاریخت خوبه ترکمنچای کجا ها از ایران جدا شده نکنه سویس هم جزو اوناست میخوای تو برو سویس

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج