۸۲۶۲۵۶
۲۷ نظر
۵۰۱۶
۲۷ نظر
۵۰۱۶
پ

از اتاق سیگار در صحن مجلس تا کافی‌شاپ!

یک نماینده مجلس گفت: در ساختمان مجلس از رستوران آن گرفته تا جاهای دیگر شاهد تجملات هستیم. در روز چند هزار سرو غذا داریم. نمایندگان از مدعوین دعوت می‌کنند و نمایندگان ادوار هم می‌آیند. کیفیت غذای مجلس خوب هم نیست و با چربی بالا ما را مریض کرده است. غذای نمایندگان با غذای کارمندان و خبرنگاران مجلس تفاوت چندانی ندارد.

اعتماد آنلاین: یک نماینده مجلس گفت: در ساختمان مجلس از رستوران آن گرفته تا جاهای دیگر شاهد تجملات هستیم. در روز چند هزار سرو غذا داریم. نمایندگان از مدعوین دعوت می‌کنند و نمایندگان ادوار هم می‌آیند. کیفیت غذای مجلس خوب هم نیست و با چربی بالا ما را مریض کرده است. غذای نمایندگان با غذای کارمندان و خبرنگاران مجلس تفاوت چندانی ندارد.

سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده خمینی‌شهر و عضو فراکسیون ولایی مجلس با انتقاد از تجمل‌گرایی مسئولان عنوان کرد: «الناس علی دین ملوکهم» مردم به روش زمامداران خود رفتار می‌کنند. اگر زمامداران ساده‌زیستی را پیشه کردند و در رفتارشان تواضع مشهود باشد، مردم هم به همان صورت رفتار خواهند کرد. اگر زمامداران اشرافی‌گری را رواج دادند و به تجمل‌گرایی پرداختند و مظاهر دنیوی ارزش شد، مردم هم به همان روش زندگی خواهند کرد.

او تأکید کرد: مجلس که باید در رأس امور باشد باید بیشتر از همه ساده‌زیستی را رعایت کند. چون مردم به قوه‌ای که در رأس امور است و نمایندگانی که برخواسته از فضائل ملت هستند، نگاه می‌کنند. مردم می‌بینند نماینده‌شان از مردم فاصله گرفته و آن نماینده از زمانی که از حوزه انتخابیه‌اش آمده یک وضعیت دیگری پیدا کرده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: برای مثال مردم می‌بینند در مجلس اول صبحانه و ناهار نمایندگان چگونه بوده و حالا به چه شکل است. بنابراین اگر به تمامی مسائل نگاه کنیم می‌بینیم که از آن چه امام گفتند و مردم می‌خواهند، بسیار فاصله گرفته‌ایم. مجلس بروکراسی پیچیده‌ای دارد و انتصاب‌ها بر اساس رفاقت‌ها و استخدام‌ها هم بر اساس رانت‌ها است.

ابطحی با اشاره به حمله داعش به مجلس گفت: داعش به مجلس حمله کرد و به هدفش رسید. داعش می‌گفت یا نمایندگان را ترور می‌کنیم یا آنها را از مردم جدا می‌کنیم و حالا دیوارکشی‌های چندمرحله‌ای و بتنی مجلس نماد جدایی نمایندگان از مردم است.

او با انتقاد از طرح استانی شدن انتخابات مجلس ادامه داد: در همین راستا استانی شدن انتخابات را هم مطرح می‌کنند و مسلماً در استانی شدن انتخابات کسی که در یک استان که ۱۴ شهرستان و چندین روستا دارد چند بنر باید بزند و هزینه تبلیغاتش چقدر می‌شود؟ بنابراین آن فرد پول‌دار و میلیاردر می‌تواند از پس این هزینه‌ها بربیاید اما کسی که پولی ندارد که خرج کند نمی‌تواند به مجلس راه یابد و همه این موارد موجب فاصله مردم و نمایندگان می‌شود.

این نماینده مجلس از امکانات داخل صحن مجلس انتقاد کرد و گفت: در ساختمان مجلس از رستوران آن گرفته تا جاهای دیگر شاهد تجملات هستیم. در روز چند هزار سرو غذا داریم. نمایندگان از مدعوین دعوت می‌کنند و نمایندگان ادوار هم می‌آیند. کیفیت غذای مجلس خوب هم نیست و با چربی بالا ما را مریض کرده است. غذای نمایندگان با غذای کارمندان و خبرنگاران مجلس تفاوت چندانی ندارد.

ابطحی تأکید کرد: استراحتگاهی برای نمایندگان در صحن وجود دارد. یک کافی‌شاپ هم داریم که در آنجا شیر، شیرکاکائو، انواع دمنوش و نوشیدنی‌ها، چند نوع بیسکویت، خرما و توت خشک داریم. ای کاش ما این‌ها را می‌خوردیم و به اندازه یک‌دهم آن عمل مثبت داشتیم. در داخل صحن اتاق سیگار هست.

او همچنین از روند معرفی نماینده بی‌انضباط در صحن گلایه کرد و گفت: من به عنوان یکی از نمایندگان استان اصفهان استعفا داده بودم و در جلسات صحن حاضر نمی‌شدیم و بعد از حضورم در صحن از ۲۱ رأی‌گیری که انجام شده در ۲۰ رأی‌گیری شرکت کردم و نماینده‌ای دیگر از ۵۰ رأی‌گیری در ۱۰ رأی‌گیری شرکت کرده است اما من به عنوان نماینده بی‌انضباط معرفی شده‌ام. این افراد در استراحتگاه صحن استراحت یا با تلفن صحبت می‌کنند اما در رأی‌گیری هم مشارکت ندارند و تنها در مجلس حضور دارند. بنابراین مجلس عدد دارد اما برخی نمایندگان در پشت صندلی خود نیستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      غذای چرب مریضتون کرده پس..که این تصمیماتو برای ملت بیچاره میگیرین.مقصر اول مملکت شناسایی شد.آشپز مجلس

      پاسخ ها

      • حامی

        ایول کارآگاه

    • بدون نام

      همه‌چی‌برای‌بالایهاست‌مردم‌‌بایداستقامت‌کنندفقط‌همین

    • امیر

      بخور نوش جانتان....

    • بدون نام

      بخورید وبیاشامید اما اسراف نڪنید ،خداوند اسرافگران را دوست ندارد پولی ندارم ڪه برای خانواده خرج کنم ودر گرمخانه شهرداری میخابم وخاموادم ودرخانه پدر خانمم ،این کشور عجب کشوری است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توگرمخانه اینترنت دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اهو

      طبق قانون و دستورالعمل استعمال دخانیات در تمامی ادارات سازمانهاممنوع هست ... اینجا محل قانون گذاری ما هست و اتاق سیگار هم داره از بقیه تجملات بگذریم
      اول بحث گفته باید در نوع غذای نماینده و کارکنان تفاوت باشه ...

      کدوم طرفی هستی؟ اگر مخالف شکم و تجملات هستی خب جمش کنین بخوری بعد بیای بگی بده ... خب یک دهمو عمل کن بازکه حرف زدی فقط

    • بدون نام

      پیش دبستانی دختر من ازین مجلس منظبط تر هست

    • بدون نام

      هتل مجلس

    • mamadi25

      چی داریم ک بگیم

    • علی۲۲۰

      بنده گان خدا دل آدم درد میکند ازینهمه سادگی!!!

    • جج

      خوشبحالتون ما یه ماهه داریم تخم مرغ و بادمجون با سیب زمینی میخوریم نون که بیشتر روزا از مغازه قرض میگیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول نون نداری؟ ولی پول نت داری؟!!!

      • بدون نام

        آره ربطی نداره

    • بدون نام

      خیر نبینین

    • بدون نام

      غذای شما با غذای کارمند فرقی نداره ؟!!!!! خحالت نمیکشی چنین جمله ای بکار میبری چرا فکر میکنی باید غذات با غذای اونها فرق داشته باشه غذا خیلی بد هست مثل خیلی از کارمندهای ادارت دیگه خودت از منزل غذا ببر سر کار

    • کلافه

      وای برما!!!

    • بدون نام

      پس نماینده سراوان با خودرو خارجی خود به گمرگ گیر داد چی .
      کارت ا میلیارد دویست میلیون هدیه چی .
      مردم را نفهم می دانید .

    • Ali

      جالب بود!نکته جالب تر اینکه ملت از اینکه در خانه خود(مجلس)چه اتفاقاتی می افتد و چگونه بیت المال بریز وبپاش میشود کاملا بی خبر است.اطلاع از اینگونه اخبار داخلی و حاشیه ای مجلس حق مردم است.مردم باید بدانند که عده ای به عنوان نماینده در مجلس حاضرند اما بیشتر در رستوران واتاق استراحت و سیگار و...

    • بدون نام

      خوب بگید چرب بودنشا کم کنند یه موقع نمیرید شما حیفید

    • بدون نام

      هورا هورا خخخخ

    • بدون نام

      انگلیس مجلسش مثل قهوخونه های دربند و مبل قدیمی و بدون میز و دفتر و دستک ؛ اینجا هم اون همه هزینه داخل مجلس شد ! مجلس قدیم چه ایرادی داشت همون سیستم صوتی میزاشتید و ناهارم نفت به شکمشان وصل هست چربی سوز و ضدقند م هست!!

    • شهروند

      سلام.فقط میتونم بگم تو را به هر کسی که باور دارید قسم میدم به داد مردم برسید دیگه چاقو به استخواتمون رسیده و زمانی کم کم میرسه که دیگه پدران شرمنده فرزندانشون بشن که بیشترشون هم تا حالا بودن و شما ها خبر ندارین.

    • بدون نام

      انشالله دیگر نمایندگان خواب رای را خواهند دید ، و چقدر خوبه که خودتان پته خودتان را رو آب میزیزید ، ملت رای میدهند که راحت زندگی کنند ولی بر عکس شده نمایند در حال استراحت و بریزو بپاش حالشو میبره بکنید ظلم پایدار نمی ماند

    • بدون نام

      بعد از غذای چرب سرکه سیب بخور

    • بدون نام

      منقل بافور هم هست

    • محمود

      بخورید از شیر مادر حلال تر
      این مردم لیاقتشون هزاران برابر بدتر از الان هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج