۸۲۶۲۶۹
۳ نظر
۵۲۱۰
۳ نظر
۵۲۱۰
پ

چه مدل برسی مناسب موهای شماست؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه برس مویی برای موهای شما مناسب است؟ برس های مو انواع مختلفی دارند که شما باید هر کدام را با توجه به نیازتان استفاده کنید. به عنوان مثال برسی که برای مصرف روزانه تان به کار می گیرید با برسی که برای موهایتان خیس تان مناسب است، یکی نمی باشد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه برس مویی برای موهای شما مناسب است؟ برس های مو انواع مختلفی دارند که شما باید هر کدام را با توجه به نیازتان استفاده کنید. به عنوان مثال برسی که برای مصرف روزانه تان به کار می گیرید با برسی که برای موهایتان خیس تان مناسب است، یکی نمی باشد. اگر می خواهید با انواع برس های مو و کاربردهای آنها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

این برس به دلیل پلاستیکی بودن دندانه ها و پایه آن، می تواند خیلی راحت گره موهای شما را باز کند. البته شما می توانید از این مدل برس برای زمان هایی که می خواهید موهایتان را سشوار بکشید نیز استفاده کنید. این مدل برس جایگزین خوبی برای برس های گرد هستند. از آنجا که دندانه های آن نه خیلی سفت بوده و نه خیلی نرم، آسیبی نیز به موهای شما وارد نخواهد کرد.

چه مدل برسی مناسب موهای شماست؟

این مدل برس شاید مدل دلخواه تان نباشد اما فایده ای دارد که در برس های دیگر مشاهده نمی کنید. این برس روغن طبیعی موهای شما را به طور مساوی روی موهایتان پخش می کند. در واقع روغن را از روی سرتان برداشته و به انتهای موهایتان می رساند. از آنجا که روی این برس منافذ زیادی وجود دارد، گزینه مناسبی برای خشک کردم موهایتان است.

چه مدل برسی مناسب موهای شماست؟

این مدل برس را می توانید برای مصرف روزانه تان به کار گیرید. البته این بدین معنی نیست که در مواقع خاصی چون سشوار کشیدن، به کارتان نیاید، اتفاقا برعکس، گزینه خوبی برای صاف کردن موهایتان نیز می باشد. این برس انتخاب خوبی برای حجم دادن به موهایتان نیست، اما اگر می خواهید موهایتان را صاف کنید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

چه مدل برسی مناسب موهای شماست؟

این مدل برس به دلیل منافذ بزرگی که روی آن دارد، باد گرم را از هر جهتی به موهای شما رسانده و موهایتان را با سرعت بیشتری خشک می کند، بنابراین گزینه مناسبی برای بعد حمام تان است. علاوه بر آن، از آنجا که شما مدت زمان کمتری را برای خشک کردن موهایتان نیاز دارید، آسیب کمتری به موهایتان وارد خواهد آورد. فقط یادتان باشد که موهایتان را تا 80 درصد خشک کنید، سپس آن را برس بکشید زیرا موهای خیش بسیار شکننده و آسیب پذیرند.

چه مدل برسی مناسب موهای شماست؟

این مدل برس در اندازه های مختلفی در بازار وجود دارند که برای حالت دادن به موها استفاده می شود. اگر می خواهید موهایتان را به گونه ای سشوار بکشید که کمی حجیم تر به نظر آید، از این برس استفاده کنید. هر چه برس شما کوچک تر باشد، فری که در موهایتان ایجاد می شود نیز ریزتر خواهد بود. قبل از این که موهایتان را برس بکشید، کمی سشوار سرد را روی آن نگه دارید تا موهایتان فرم بهتری به خود بگیرد.

چه مدل برسی مناسب موهای شماست؟

زمانی که از حمام بیرون آمده اید و موهایتان خیس است، اگر به فکر شانه کردن موهایتان هستید، باید در انتخاب برس یا شانه تان دقت کنید. این شانه به دلیل دندانه های درشتی که دارد انتخاب مناسبی برای شماست. برس از این جهت که موهای شما را می کشد، موجب شکنندگی و تضعیف شدن آنها می شود، از این رو انتخاب خوبی برای موهای خیس تان نمی باشد.

چه مدل برسی مناسب موهای شماست؟

‌این برس دارای یک پایه کوسن دار پلاستیکی است که سوزن‌ های برس روی آن سوار شده اند. عموما به پایه این نوع برس ها کمی انحنا داده می ‌شود که برای صاف و هموار کردن موها، بدون حجم دادن، مناسب است. در صورت استفاده از این مدل برس با سوزن ‌های فلزی بهتر است که نوک سوزن ‌ها، به توپ ‌های پلاستیکی ختم شوند‌ تا موجب خراش پوست سر و شکستگی مو نشوند.

چه مدل برسی مناسب موهای شماست؟

منبع: seventeen

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بدرد بخور بود

      یکماه پیش یه برس خریدم چقدر فروشنده تعریف کرد که کره ای است و از چوب بامبو و.....

      اما اصلا بدرد من نخورد ،تو موهایم نمی ره ،فقط سطح موهامو شونه میزنه به ریشه ی مو اصلا نمی رسید ،چون دندونه هاش کلفت بود شاید .

    • بدون نام

      برس مناسب موی فر چیه؟؟

    • عماد

      تورو خدا یکی بمن بگه اولین برس که توی سدر توضیحات هست رو از کجا میتونم پیدا کنم همون نیم پیچ که صفحش قرمزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج