۸۲۶۲۸۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فرمانداری: پولی‌کردن زوج و فرد غیرقانونی است

فرهادی گفت: هیچ خودرویی بدون داشتن مجوز طرح نباید وارد طرح زوج و فرد شود، اما اگر خودرویی وارد طرح زوج و فرد شد، فقط باید جریمه شود و اخذ عوارض خلاف قانون است.

خبرآنلاین: عیسی فرهادی فرماندار تهران درباره اخذ عوارض از محدوده طرح زوج و فرداظهار کرد: هیچ خودرویی بدون داشتن مجوز طرح نباید وارد طرح زوج و فرد شود، اما اگر خودرویی وارد طرح زوج و فرد شد، فقط باید جریمه شود و اخذ عوارض خلاف قانون است.

وی افزود: هر خودرویی به صورت غیرقانونی به محدوده طرح زوج و فرد ورود پیدا کرد، باید جریمه شود و این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود.

فرماندار تهران درباره اظهارات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره اینکه پلیس از ابتدای سال جاری تا دی ماه هیچ فردی را برای ورود غیرقانونی به محدوده ترافیک و زوج و فرد جریمه نکرده است، تصریح کرد: دوربین، پلاک خودروهایی که به صورت غیرقانونی وارد محدوده ترافیک زوج و فرد شده‌اند را ثبت می‌کند و کاری به پلیس ندارد. پیامک اخذ عوارض چگونه برای مردم ارسال می‌شود، آن هم از طریق همین دوربین‌هایی که پلاک خودروهای خلاف را ثبت می‌کنند، چراکه این دو کار را یک دوربین انجام می‌دهد. پس چگونه پلیس خودروها را جریمه نمی‌کند، پس مشخص است که صحبت‌های این دوستان متناقض است.

فرهادی درباره عوارضی که درباره ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد از مردم دریافت شده است، گفت: شورای شهر تهران بر این موارد حساس است و به جد پیگیر این موضوع است که هزینه اضافی از مردم اخذ نشود. آقای پورسیدآقایی هم باید به حرف شورا گوش دهد، اعضای شورای شهر هم پیگیر این موضوع هستند که حقی از مردم ضایع نشود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده مرجع تشخیص قانونی بودن مصوبات شورای شهر، فرمانداری نیست، تصریح کرد: آقای پورسیدآقایی هم می‌دانند که همه امور شهر تهران به فرمانداری تهران مربوط می‌شود و از صفر تا صد اموری که در شهر تهران اتفاق می‌افتد، به فرمانداری هم مربوط است و فرمانداری نماینده دولت، خادم مردم و ناظر بر دستگاه‌ها از جمله شهرداری هم است.

فرماندار تهران همچنین درباره اخذ عوارض طرح زوج و فرد از سال آینده یادآور شد: این طرح باید به فرمانداری بیاید و کارشناسی‌های لازم روی آن انجام شود و نظرات درباره آن اخذ شود و ببینیم چه چیزی به صلاح است و می‌تواند قانونمند شده و برای مردم ایجاد دردسر نکند و نمی‌توانم درباره موضوعی که هنوز ندیدم قضاوت کنم.

معاون استاندار تهران درباره پیشنهاد طرح اخذ عوارض از معابر شهری از سال آینده گفت: ما هنوز چنین طرحی را ندیده‌ایم و باید این طرح به فرمانداری بیاید تا ببینیم کلیات این موضوع چیست، اما مطمئن باشید که ما هر چیزی را که با سیاست‌های دولت مغایرت داشته باشد و برای مردم ایجاد دردسر کند حتما مخالف هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون از نقطه نظر قابل قبول فرمانداری محترم تهران. متاسفانه آقای پور سید آقایی بدون مبنای قانونی در مقابل شهروندان، پلیس، فرمانداری و تا حدودی شورای شهر لجاجت می‌کند و بطور کلی در یک زمان نامناسب اقتصادی، نسبت به ارسال پیامکهای عوارض اقدام نموده، که تنها بدبینی و نارضایتی را ایجاد می‌کند. این قبیل رفتارها بایستی در شرایط فعلی توسط عقلا کنترل و به افرادی نظیر نامبرده اجازه تداوم آن را ندهند.

    • سرباز ۴۰۲سومار

      چون پای گرفتن پول درمیان هست هیچ گونه گوش شنوائی نیست کی به کیه فقط پول بچسب خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      پس شما تا حلا که مردم را میچاپیدند خواب تشریف داشتید یا خارج از ایران بودید که تازه میخواهید بررسی کنید نه جانم دعوای پول است که بیاید تو جیب شما دعوا سر لحاف ملا ست نه مردم بد بخت وبیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج