۸۲۶۴۳۳
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

توضیح سایپا درباره تحویل خودروهای پیش فروش شده

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: سایپا تمامی تعهدات تا پایان دی ماه را با قیمت قبلی تحویل می دهد.

خبرگزاری تسنیم: عبدالله بابایی با اعلام اینکه تمامی تعهدات گروه خودروسازی سایپا که تاریخ تحویل آنها تا ۳۰ دی ماه ۹۷ است، با قیمت قبلی تحویل خواهد شد،اظهارداشت: به دنبال دستور ویژه وزیر صنعت در خصوص تکریم مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها، سایپا از ابتدای هفته جاری با تشکیل ستاد پاسخگویی به مشتریان، اقدام به دعوت از مشتریانی کرد که به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی خود انتقاداتی را به عملکرد سایپا داشتند.

وی افزود: در فراخوانی که انجام شد و با حضور مشتریان در روز شنبه مقرر شد که تمامی محصولات پرفروش گروه سایپا با قیمت قبل محاسبه و به مشتریان تحویل شود و در خصوص محصولات دیگر هم تصمیم گیری صورت پذیرد.

بابایی تصریح کرد: بر همین اساس و در روزهای اخیر این ستاد به صورت منظم با دعوت از نمایندگان مشتریان در خصوص تعدادی از محصولات سایپا همچون چانگان و آریو و شنیدن صحبت های آنها تلاش کرده تا به نحوی رضایت خاطر تمامی این مشتریان را کسب کند.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا تاکید کرد: پس از شنیدن صحبت های مشتریان و با نظر مدیرعامل سایپا مقرر شد که قیمت تمامی تعهدات گروه سایپا تا پایان دی ماه ۹۷ به قیمت قبل برگردد و با همان قیمت مصوبی که در خردادماه ابلاغ شده تحویل شود.

وی افزود: با وجودی که این اقدام باعث ایجاد زیان بسیار بالایی برای سایپا خودروسازی خواهد شد ولی به منظور تکریم مشتریان محترم و افزایش رضایت مندی آنها این کاهش قیمت انجام خواهد شد.

بابایی گفت: بر همین اساس تمامی دعوتنامه هایی که با قیمت های جدید صادر شده، باطل هستند و مجددا برای تمامی مشتریان دعوتنامه جدید با قیمت قبلی ارسال خواهد شد و در صورتی که مشتریان، خودرو با قیمت جدید دریافت کرده اند، مبالغ اضافه دریافت شده به آنها پرداخت خواهد شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • والنتیناخانم

      حالابشوکاسه داغ ترازاش شماضررنمیکنید

    • بدون نام

      خخخخخخ. تحويل خودرو به قيمت قبل باعث زيان بسيار بالايي خواهد شد. انگار ملت نميدونن تو انبارهاي سايپا پر از اين آت آشغالايي هست كه از قبل مونتاژ شده.
      ولي خب ملتمسانه از اين شركت بزرگ توليد زباله خواستارم كه از تحويل لگن با قيمت قبلي به اين دلالاي ماشين جلوگيري بشه. چرا؟
      چون با قيمت قبل ميخرن و الان كه قيمت يه آشغال به اسم پرايد رفته بالاتر ميخوان با سود خيلي بالاتري بفروشن. چرا اونا بخورن؟ خب خودت بخور سايپا...

    • س

      پس چطور نیسان زامیاد تحویلی آدر را با قیمت جدید تحویل مشتریان دادید؟!

    • حسین

      حواله بهمن پس چی ،من مرداد ثبت نام کردم من الان حواله بهمن و به خاطر یک ماه باید 15میلیون گرون تر تحویل بگیرم این چه قانونیه

    • بدون نام

      نیازی به توضیح نیست شما که گردنتون کلفته اگر اصلا هم تحویل ندهید دولت کار به شما نداره

    • بدون نام

      نیازی به توضیح نیست شما که گردنتون کلفته اگر اصلا هم تحویل ندهید دولت کار به شما نداره

    • حامد

      آخی خودرو رو با قیمت دو سال پیش تولید کردن الان تو پاچه ملت می کنن نازم دارن خدا میدونه چه عیوبی دارن ماشینا که این گرگای پیر حاضر شدن ارزون بدن

    • بدون نام

      البته تعهدات را طی بیست سال آینده و به مرور اهدا نمایید.
      فقط قبلش زمان انجام تعهدات را بدهید .

    • بدون نام

      همین را بنویسید و از آقایی بابایی امضا بگیرید .
      و برای تک تک مشتریان ارسال نمایید .

    • بدون نام

      برای شما زیان است اما برای مردم نه؟؟

    • روح الله

      اینایی که بهمن موعدتحویل هست چی، خرتاخره بخدا، همه آناتومی برج 6ودریک روز ثبت نام کردن حالا باید ملیون اضافه بدیم، لعنت برمافیاخودرو، سایپا ایران خودرو

    • محسن

      پس تحویل بهمن واسفند چی. به خاطر یک ماه چند ده ملیون اضافه میگیرن اینا دارن چه غلطی میکنن.تو همه جا میگن فلان موشکو درست کردیم به فضا موشک فرستادیم.یعنی نمیتونن پراید درست کنن بریزن به بازار .خاک تو سرتون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج