۸۲۶۴۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تقابل سرخ‌ها؛ جادوگر دفاع می‌کند، پروفسور حمله!

امروز و در رشت، یک بازی جذاب و حساس را بین سپیدرود رشت و پرسپولیس خواهیم دید.

خبر ورزشی: پرسپولیس با لیست جدید بازیکنانش به دیدار سپیدرود می‌رود و این بازی فقط یک برنده دارد؛ تیمی که راهی یک‌چهارم نهایی می‌شود و باید برابر پدیده مشهد بازی کند. در دیدار رفت لیگ، پرسپولیس توانست در تهران، ۳ امتیاز از سپیدرود با هدایت علی کریمی دشت کند و حداقل در آن بازی، برانکو فاتح تقابل با کریمی بود.

تقابل سرخ‌ها؛ جادوگر دفاع می‌کند، پروفسور حمله!

البته جزئیات آن بازی جالب به نظر می‌رسید؛ پرسپولیس تا دقیقه ۹۰ در تله دفاعی تیم جادوگر گیر افتاد و در آن دقایق بود که تعویض طلایی برانکو یعنی آدام همتی با یک شوت غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه، طاق دروازه تیم رشتی را شکست و کار را تمام کرد.

برای بازی امروز، پرسپولیس برمی‌گردد تا به فوتبال ایران دوباره شور و هیجان بدهد. شاید شکست تیم ملی و حذف از جام ملت‌ها باعث ناراحتی عمیق اهالی فوتبال و حتی مردم عادی در جامعه شده باشد، اما پرسپولیس که اولین بازی رسمی بعد از جام ملت‌ها را برگزار خواهد کرد، دوباره توانایی آن را دارد که مردم را با فوتبال آشتی بدهد.

چه دیدار خوبی هم برای این کار انتخاب شده است؛ دو تیم پرتماشاگر، دو چهره به شدت محبوب نزد هواداران پرسپولیس و البته بازی تک‌حذفی که ممکن است به پنالتی بکشد و هیجان را به اوج خود برساند. انتظار اصلی این است که در روز رونمایی از مهدی شیری، سروش رفیعی، محمد نادری و مهدی شریفی و البته شاید بودیمیر، پرسپولیس تهاجمی ظاهر شود و راهی که از زمان حضور برانکو در پیش گرفته را ادامه بدهد؛

سپیدرود نیز احتمالاً با سیستم‌های دفاعی و محتاطانه وارد زمین خواهد شد تا بتواند جلوی شکست سنگین را بگیرد. به هر حال این بازی را از دست ندهید زیرا امکان دارد هزاران اتفاق جذاب در آن رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج