۸۲۶۵۵۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

نحوه تحویل خودرو‌های ثبت سفارش شده

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی وعده داد: ۴۰۰ هزار خودرویی که تا پایان دی ماه ثبت سفارش شده بود با نرخ سابق در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ایرنا نوشت: رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی وعده داد: ۴۰۰ هزار خودرویی که تا پایان دی ماه ثبت سفارش شده بود با نرخ سابق در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

'امیر خجسته' در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اصل ۹۰ و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی بر فرآیند واگذاری این خودروها نظارت می کنند.

وی اظهار داشت: این ۴۰۰ هزار خودرو قبل از بالارفتن نرخ دلار ثبت سفارش شده بود و مردم پول های درخواستی را به شرکت های سایپا و ایران خودرو واریز کرده بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران خودرو و سایپا درصدد تحویل بخشی از خودروها بوده و بقیه خودروها را می خواستند با نرخ جدید دلار تحویل مردم دهند.

خجسته ادامه داد: آنها مدعی بودند قیمت خودرو پنج درصد زیر قیمت بازار آزاد تحویل مشتری می شود درحالی که این سوال مطرح بود که قیمت بازار را چه کسی تعیین می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه افراد رانت خوار قیمت خودرو را در بازار آزاد تعیین می کنند نباید این نرخ مبنایی برای قیمت خودرو در شرکت های ایران خودرو و سایپا باشد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: واردات خودروهای خارجی دست چهار خانواده بود که تنها یکی از خانواده ها زندانی شدند.

خجسته ادامه داد: یکی از خانواده ها که هم اینک در زندان به سر می برند ۱۲۵ هزار دستگاه خودرو خارجی وارد کرده بود که وضعیت آنها تعیین تکلیف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      آخه چرا باید تا پایان دیماه به نرخ قدیم تحویل داده بشه؟؟مگه همه ما تو یکروز،ثبت نام نکردیم؟؟؟؟گناه من چیه که باید بهمن ماه تحویل بگیرم؟؟؟ ...

    • بدون نام

      چه فرقی داره اینا هم میارن تو بازار چند برابر میفروشند اثری نداره پس همون قیمت روز بدید بهشون منطقی تره جلوی دلالی گرقته میشه و پول بجای حرام شدن میره توی صنعت لااقل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گناه ما چیه که آذر ۹۶ پول واریز کردیم که حالا با نرخ جدید بخریم؟

    • پ

      آقا پس چرا فقط حرف میزنین 5 ماه از موعد تحویل ماشین ما گذشته هیچ خبری نیست پس کی میخواین دعوتنامه صادر کنید همین جوری قیمت بازار میره بالا هیچ دلیل دیگه ایم نداره یه بچه ام میدونه وقتی ارزه نیست تقاضا میره بالا قیمتم گرون مبشه خودتون میخواین گرون بشه ماشینای مردم نگه داشتید که چی بشه.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج