جاباما
۸۲۶۵۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نمایش جدید دیوید ممت با بازی جان‌مالکوویچ

نمایش جدید دیوید ممت که قرار است تابستان امسال در لندن روی صحنه برود با بازی جان مالکوویچ در نقش اول آن ساخته می‌شود.

خبرگزاری مهر: نمایش جدید دیوید ممت که قرار است تابستان امسال در لندن روی صحنه برود با بازی جان مالکوویچ در نقش اول آن ساخته می‌شود.

نمایش جدید دیوید ممت با بازی جان‌مالکوویچ

به نقل از هالیوود ریپورتر، جان مالکوویچ پس از ۳۰ سال به صحنه تئاتر لندن می‌رود تا در نقش اصلی نمایشی از دیوید ممت ظاهر شود. این نمایش با عنوان «گندم تلخ» جدیدترین نمایش چهره مشهور تئاتر است.

این نمایش با الهام از اتهامات بی‌شماری که از تابستان امسال علیه هاروی واینستین مطرح شد، ساخته می‌شود و تابستان پیش رو در «وست اند» لندن روی صحنه می‌رود.

در «گندم تلخ» مالکوویچ در نقش شخصیت برنی فاین از روسای استودیوهای فیلمسازی هالیوود ظاهر می‌شود که دچار سقوطی مانند هاروی واینستین می‌شود.

این بازیگر نامزد اسکار در گفتگویی اعلام کرد این شخصیت دقیقا همان واینستین نیست اما داستان کلی آن از این رسوایی ناخوشایند الهام گرفته است.

مالکوویچ گفت: برنی همان هاروی واینستین نیست و نمایش قصد دارد به رفتارها در این کسب و کار و این که افراد چطور وارد چنین مسایلی می‌شوند بپردازد. این رفتاری است که در حدود یک قرن اخیر در استودیوهای فیلمسازی حاکم بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است واینستین بخشوده شود گفت: هر کسی می‌تواند یک شانس دوباره داشته باشد اما این را من نمی‌توانم تعیین کنم. من و او هیچ کار مشترکی نداشتیم. این به تک تک افرادی که او بر زندگی‌شان تاثیر گذاشته مربوط می‌شود.

«گندم تلخ» قرار است از ۷ ژوئن تا ۱۴ سپتامبر و در بازه زمانی کوتاهی در گاریک تئاتر لندن به صحنه برود. دون مکیچان و ایونا کیم بوک دیگر بازیگران این نمایش خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج