جاباما
۸۲۶۶۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

‌سردار نقدی: اگر انقلاب نبود، مانند عربستان بودیم

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر انقلاب نشده بود ما همانند عربستان امروز بودیم که ۱۰ میلیون بشکه نفت از آن‌ها می‌برند و ۳۹ درصد از مردمشان زیر خط فقر هستند.

خبرگزاری تسنیم: سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای انقلاب در حوزه بین‌الملل اظهار داشت: مردم محور اصلی پیروزی انقلاب هستند و تا امروز نیز خودشان این انقلاب را نگاه داشته‌اند و چهلمین سالگرد را به مردم تبریک می‌گویم.

وی افزود: روز گذشته یک نفر از من پرسید اگر انقلاب نشده بود چه می‌شد، پاسخ دادم اگر انقلاب نشده بود ما همانند عربستان امروز بودیم، ۱۰ میلیون بشکه نفت از آن‌ها می‌برند و ۳۹ درصد از مردمشان زیر خط فقر هستند و همه اسلحه و امکانتش در خدمت سرکوب ملت‌ها بود.

‌سردار نقدی: اگر انقلاب نبود، مانند عربستان بودیم

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تحول بنیادین در روابط بین‌الملل و محاسبات جهانی ایجاد کرد، ایرانی که ثروت و پولش صرف کشتن مردم ویتنام و اردن شده بود حال این ثروت در خدمت مستضعفان آمده، این یکی از تحولات بزرگ در بین‌الملل بود.

وی تصریح کرد: کشورهای عربی که همیشه شکست می‌‌خوردند در پرتو انقلاب اسلامی و آموزه‌های آن مقاومتی را شکل دادند که برای نخستین بار صهیونیست‌ها را شکست دادند و از خاک خودشان در لبنان و غزه بیرون ریختند، ملت‌های یاد گرفتند که زیر بار زور آمریکا نروند.

سردار نقدی بیان کرد: میزان بیداری انقلاب اسلامی به قدری بوده که حتی نوکرهای آمریکا در سخنرانی‌های خود علیه آمریکا صحبت می‌کنند زیرا در غیر این صورت جایگاهی در میان مردم خود ندارند، این تحولات بزرگ انقلاب اسلامی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج