جاباما
۸۲۶۶۷۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف بیش از ۴ تن تخم مرغ فاسد در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا، از کشف چهارهزار و ۲۰۰ کیلوگرم (معادل بیش از چهار تن) تخم‌مرغ فاسد و غیرقابل‌مصرف در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ محمد نمازی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی سه‌راه قلعه شهرستان آستارا حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو و یک دستگاه وانت نیسان مشکوک‌ شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم (معادل بیش از چهار تن) تخم‌مرغ فاسد و غیرقابل‌مصرف به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: در این راستا دو متهم ۳۳ و ۵۳ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود درباره کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خرید و فروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هم وطن

      ازتخم مرغها درست کنید به خود قاچاقچیشون بدید بخورن

    • غضنفر

      از مردم استارا برایتان بگویم ، مردمی ظالم پرورکه مقابل گرانفروشان تعظیم میکنندوازافتخاراتشان این است که استارا گرانترین شهرایران است وای برمردم استاراکه باید منتظر عقوبت الهی باشند و قهرالهی شامل حالشان خواهدشد ایا این افساداموال عمومی نیست که موادغذایی دراثراحتکار فاسد شود؟ وای برمردم استارا، بدانندکه خداوند تنها گرانفروشان را عقوبت نخواهدکرد . وا اسفا برمتولیان ومدیران استارا که نفرین وعقوبت درانتظارشان است زیرا سکوت میکنند درمقابل این همه ستم که دلیل فقرمردمند

    • نا اشنا

      این تخم مرغها باید بدن زن و بچه خودشون بخورن تا بمیرن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج