۸۲۶۷۱۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

افسوس مشترک رونالدو و یوونتوس؛ سه گانه!

یوونتوس با حذف زودهنگام از کوپا ایتالیا، شانس های کسب سه گانه را برباد داد.

وبسایت نود: به نقل از آاس، در تمام ۴ فصل گذشته و زمانی که یوونتوس مقتدرانه فاتح دوگانه داخلی بود، این لیگ قهرمانان اروپا بود که بر رویاهای کسب سه گانه یوونتوس خط بطلان می‌کشید.

کریستیانو رونالدو یک بار دیگر شانس فتح سه گانه را از دست داد. او در تیم های سابق خود، منچستریونایتد و رئال مادرید، علیرغم آن که چندین بار به سه گانه نزدیک شده بود نتوانست به آن دست یابد تا سه گانه، یکی از معدود اهدافی باشد که رونالدو در زندگی فوتبالی خود به آن دست نیافته است.

شرایط فصول گذشته یوونتوس، این امید را به رونالدو داده بود تا او به همراه تیم جدیدش بتواند این طلسم را بشکند اما شکست ۳-۰ مقابل آتالانتا، این رویا را خیلی زود به پایان رساند. او اکنون مجبور است تا یک فصل دیگر هم صبر کند و برای سه گانه فصل ۲۰-۲۰۱۹ برنامه ریزی کند.

تنها ۷ باشگاه اروپایی توانسته اند قهرمانی سه گانه لیگ-حذفی-لیگ قهرمانان اروپا را جشن گیرند و یوونتوس علیرغم نزدیک شدن به آن در تمامی ۴ فصل گذشته، نام خود را در بین این باشگاه ها نمی‌بیند. بعد از شکست ۱-۰ مقابل رم در مرحله یک چهارم نهایی فصل ۱۴-۲۰۱۳، یوونتوس در ۴ فصل بعدی همواره به فینال کوپا ایتالیا رسیده و جام قهرمانی را از آن خود کرده بود.

در مقایسه ای با فصول کنونی، یوونتوس در ۱۴-۲۰۱۳ فصل ناکامی را پشت سر گذاشت. آن ها به جز فتح سری آ (که در تمامی ۷ سال گذشته آن را برده اند و اکنون در مسیر هشتمین قهرمانی متوالی هستند) افتخار دیگری کسب نکردند؛ در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا از گردونه رقابت ها کنار رفتند، از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند و با شکست مقابل بنفیکا در نیمه نهایی، از راهیابی به فینال لیگ اروپا بازماندند.

در تمامی ۴ فصل گذشته، لغزش های یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا رویای سه گانه را از بین برده بود. از سال ۲۰۱۵ تاکنون یووه همواره دوگانه داخلی (اسکودتو، کوپا ایتالیا) را کسب کرده اما این موفقیت را به اروپا تعمیم نداده بود. یوونتوس در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به فینال لیگ قهرمانان رسید و خود را نزدیک تر از هر زمانی به سه گانه دید، اما در هر دو سال مغلوب غول های لالیگایی (به ترتیب بارسلونا و رئال مادرید) شد.

یوونتوس در سال ۲۰۱۸، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به دست رئال مادرید حذف شد و در سال ۲۰۱۶ نیز در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها به دست بایرن مونیخ از گردونه مسابقات کنار رفت.

داستان برای رونالدو نیز تفاوت چندانی ندارد. بعد از دسامبر ۲۰۱۵، رونالدو هرگز رویای سه گانه در یک فصل را این قدر سریع برباد رفته ندیده بود. در آن فصل، رئال مادرید به دلیل استفاده غیرقانونی از دنیس چریشف در بازی برابر کادیز، در مرحله یک شانزدهم نهایی از مسابقات کوپا دل‌ری کنار گذاشته شد.

یک فصل قبل از این ماجرای جنجالی، شکست مقابل اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم نهایی رئال را از دور مسابقات کنار زد و در فصل ۱۴-۲۰۱۳، علیرغم قهرمانی همزمان در کوپا دل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو این بار در لالیگا رویای سه گانه رئالی ها و رونالدو را کشت و بالاتر از کهکشانی ها، قهرمانی در لیگ را جشن گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طفلک پنالدو . همون قهرمان سری ا بشین هم خوبه .تا وقتیکه مسی فوتبال بازی میکنه .پنالدو ی بازیکن معمولی حساب میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا کینگ مسی برازندشه

      • بدون نام

        واقعا آدم نفهم ونخود مغزی هستی

    • سایان

      میخوری سه گانه،امسال قطعا یک جام بیشتر نمیگیرید که اونم مال لیگ ایتالیا هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج