۸۲۶۷۲۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کمالوند از هدایت آلومینیوم اراک استعفا کرد!

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بعد از پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر از سمتش در این تیم استعفا کرد.

ورزش سه: فراز کمالوند، سرمربی تیم آلومینیوم اراک بعد از برد مقابل شهرداری ماهشهر در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول و صعود به رده پنجم جدول در حالی که تیمش در ۴ هفته گذشته هیچ گلی دریافت نکرده و شکستی نداشته و تنها دو امتیاز با تیم رده دوم جدول فاصله دارد از سمتش استعفا کرد.

کمالوند در این باره گفت: از روزی که به آلومینیوم آمدم با دوستان در این باشگاه صحبت کردم و قرار بر این شد تا تمهیداتی را در نظر بگیرند تا شرایط خوبی پیدا کنیم. متاسفانه با وجود اینکه چندین دفعه قول هایی برای برطرف شدن مشکلات به من داده اند، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است، من یکبار بعد از بازی با فجر سپاسی نیز قصد داشتم که جدا شوم اما دوستان قویا قول دادند مشکلات رفع می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی تلاش کردم بلکه بتوانم کاری برای مردم عزیز استان مرکزی انجام بدهم اما متاسفانه بستر کار به هیچ عنوان آماده نیست و به این منوال امکان ندارد موفقیتی حاصل شود ، البته به دلیل اینکه من حدود پنجاه روز با این خانواده زندگی کردم اصلا علاقه ندارم مسایل درون خانوادگی را باز کنم اما همین اندازه متوجه شدم که عده ای نمی خواهند آلومینیوم به لیگ برتر صعود کند و اتفاقا اقای دکتر آقازاده استاندار محترم مرکزی هم امروز در نشست خبری دقیقا به این نکته اشاره داشته است.

به همین دلیل امشب استعفای خودم را به صورت کتبی برای آقای خبیری و اکبرزاده مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره فرستادم و به سمت تهران حرکت کردم و منتظر تشریفات اداری و تسویه حساب با باشگاه آلومینیوم خواهم بود

کمالوند در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مربی بعدی این تیم افزود:بی دلیل نیست که سالیان سال است استان مرکزی نتوانسته در لیگ برتر تیم داشته باشد و علی رغم علاقه مندی هواداران متعصب در عطش رسیدن به این رقابتها بسوزد و تا این رویه غلط ادامه داشته باشد هیچگونه راهکاری برای موفقیت فوتبال استان مرکزی وجود نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشان بیش از 6ماه با هیچ تیمی نمیتواند کار کند

      پاسخ ها

      • ¤▪پاسارگاد▪¤

        عجیب والا... آقای مثلاً مربی اگه تو این فوتبال وجودیت و جنبه کار در دسته های پایین و کمبودیت ها و همچنین تحمل کمی ها و کاستی هارو نداری .... همون بهتر که توخونت بمونی از جات تکون نخوری و دلالییت و بوکونی!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج