۸۲۶۷۲۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

استقبال موگرینی از راه اندازی کانال ویژه مالی اروپا

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با استقبال از راه اندازی کانال ویژه مالی اروپا با ایران گفت: ما به همکاری خود با کشورهای عضو اتحادیه برای عملیاتی شدن هرچه زودتر این سازوکار ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری ایسنا : مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با استقبال از راه اندازی کانال ویژه مالی اروپا با ایران گفت: ما به همکاری خود با کشورهای عضو اتحادیه برای عملیاتی شدن هرچه زودتر این سازوکار ادامه می‌دهیم.

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای که روی وب سایت رسمی این اتحادیه قرار گرفته است، از راه اندازی "INSTEX" استقبال کرد.

در این بیانیه آمده است: من از ثبت رسمی INSTEX (ابزار حمایت از تبادلات تجاری) در روز پنجشنبه، که یک سازوکار ویژه فرانسه، آلمان و انگلیس به عنوان سهامداران اولیه است، استقبال می‌کنم. رفع تحریم‌های ایران یک جنبه حیاتی از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یا همان توافق هسته‌ای با ایران است. این ابزار امروز راه اندازی شد که به اپراتورهای اقتصادی اجازه می‌دهد در این چارچوب به تجارت مشروع با ایران ادامه دهند.

موگرینی در بیانیه خود آورده است: ما به همکاری با کشورهای عضو اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم تا این سازوکار را در کنار تعامل نزدیک با همتایان ایرانی خود هرچه زودتر عملیاتی کنیم. ما از تعهد آنها برای توسعه INSTEX با کشورهای اروپایی مایل به مشارکت حمایت می‌کنیم و این ابزار را در آینده برای اپراتورهایی از کشور ثالث باز می‌کنیم.

وی همچنین با تاکید بر "ادامه تعهد اتحادیه اروپا به برجام مادامی که ایران به تعهداتش در توافق پایبند است"، خاطر نشان کرد که آژانس بین المللی انرژی اتمی در تمام ۱۳ گزارش خود تأیید کرده است که ایران به طور کامل به تعهداتش در این توافق عمل می‌کند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد: کار مشترک ما برای حفظ برجام، به همراه دیگر طرف‌های این توافق و شرکای بین المللی ادامه دارد. این مسئله‌ای مربوط به احترام به توافقات بین المللی و پیشبرد امنیت مشترک منطقه‌ای و بین المللی مان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردشور تو کانال مالیته ببره.دروغگو

    • بدون نام

      بنظر من ایران باید قاطعانه این منت و ژست الکی را رد کند و بجای ان ملت را برای یک رویارویی سرنوشت ساز اماده کند.

    • بدون نام

      هر وقت این خوشحال میشه من خیلی میترسم. نمیدونم این دفعه چوب حراج به چی زدن

    • بدون نام

      موگرینی دوستت داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج