۸۲۶۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، خلاق، مثبت اندیش، واقع بین، حساس و با صداقت هستید، با این حال ضعف هایی نیز در شخصیت شما وجود دارند که خودتان بهتر از هر شخص دیگری از آنها آگاه هستید، اگر می خواهید دیگران را به خود جذب کنید باید این ضعف ها را از میان بردارید. امسال در تمام طول سال از وضعیت سلامتی خوبی برخوردار خواهید بود. با این وجود، باید حتما ورزش و یک برنامه ی غذایی سالم را در زندگی خود جای دهید تا بتوانید این سلامت و در کنار آن تناسب اندام خود را حفظ کنید. امسال برای شما از لحاظ مالی سال بدی نخواهد بود و می توانید دارایی ها و درآمد خود را افزایش دهید، اما با توجه به اینکه مخارج و هزینه هایتان نیز داند روز به روز بیشتر می شوند و پول زیادی را صرف اشیای لوکس و تا حدود زیادی بی مصرف می کنید، نخواهید توانست پس انداز چندانی داشته باشید. اگر قصد سرمایه گذاری دارید حتما به سراغ املاک و مستغلات بروید. در زمینه ی حرفه ای موفقیت زیادی را به دست خواهید آورد و تلاش هایتان به ثمر خواهند نشست و پاداش زحماتتان را نیز چه از لحاظ مادی و چه معنوی دریافت خواهید کرد. احتمال یک ترفیع رتبه در اواخر سال بسیار زیاد خواهد بود. اگر برای حفظ رابطه ی عاطفی خود تلاش کافی نکنید فشار کاری زیاد در زندگی مشتر شما مشکلاتی را به وجود خواهد آورد. شما باید به نیازهای عاطفی طرف مقابلتان توجه بیشتری داشته باشید. اسفند، خرداد و شهریور بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما به طور کلی تا جای ممکن از سیاست و بحث کردن در مورد آن فراری هستید، اما امروز ممکن است به طور ناخواسته در موقعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید از یکی از دوستان و نظرات و حرف هایش حمایت کنید. این وضعیت درست بر خلاف خواسته ی قلبی شماست و تحمل این وضعیت را برای شما دشوار کرده است. قبل از این که حرفی بزنید و واکنشی نشان دهید کمی بیشتر فکر کنید. این شخص چه دوستتان باشد و چه نباشد نباید شما را وادار به انجام کاری کند که دلتان نمی خواهد و شما هم مجبور نیستید به خاطر رابطه ی دوستی که بین شما وجود دارد حرفی را بزنید که بر خلاف میلتان است و چهره ای متفاوت از آنچه در واقع هستید از شما به نمایش می گذارد.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز باید به تغییراتی که دارید در خانه و محل زندگیتان به وجود می آورید وقتی بیشتر از آنچه در ابتدای کار در نظر گرفته بودید اختصاص دهید. شاید تأخیرهایی در کارهایتان به وجود بیایند و یا برای خریدن چیزهایی که لازم دارید معطل شوید و نتوانید چیزی که لازم دارید را به راحتی پیدا کنید. در هر صورت خودتان را به خاطر این چیزها ناراحت و نگران نکنید. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و با تفکری منطقی به دنبال راه حل های جایگزین باشید. در پایان روز به احتمال زیاد احساس خستگی می کنید، اما وقتی به خانه تان نگاه می کنید این خستگی را فراموش خواهید کرد. سعی کنید شب کمی زودتر بخوابید تا اول هفته را پرانرژی آغاز کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

آیا دارید تمام بازار و مغازه هایی که می شناسید را در جستجوی یک چیز خاص زیر پا می گذارید؟ اگر روش جستجویتان را تغییر ندهید حالا حالاها باید بدون آنکه در نهایت آنچه می خواهید را پیدا کنید به این جستجو ادامه بدهید. باور کنید شانس پیدا کردن آنچه به دنبالش هستید در سمساری ها، سایت ها و اپلیکیشن های فروش اجناس دست دوم و مغازه های آنتیک فروشی خیلی بیشتر خواهد بود. دست از این ذهنیت مصرف گرا برداشته و کمی جسارت به خرج دهید و به دنبال اجناس دست دومی بروید که می توانند با هزینه ای بسیار کمتر از آنچه خودتان انتظار را دارید کارتان را راه بیندازند. مطمئن باشید که خودتان هم از انجام این کار لذت خواهید برد.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

شما امروز احساس می کنید که یک چیزهایی دارند در اطرافتان اتفاق می افتند که شما از آنها بیخبر هستید، اما هر چقدر فکر می کنید نمی توانید به ماجرا پی ببرید. ذهنتان به شدت درگیر این مسئله شده است و نمی توانید روی انجام کار دیگری متمرکز شوید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، اگر این ماجرا به شما مربوط شود بالاخره در جریان آن قرار خواهید گرفت. اگر مجبور به تصمیم گیری در مورد موضوع خاصی هستید اما نمی دانید چکار باید بکنید به شما توصیه می شود که این بار به جای عقلتان اجازه بدهید احساستان و آنچه ندای درونیتان به شما می گوید برایتان تصمیم گیری کند و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز موقعیت و یا شخصی که برایتان چندان خوشایند نیست سر راهتان قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که شما به هیچ عنوان مجبور نیستید که خود را با این شخص یا موقعیت هماهنگ کنید. اگر چیزی دارد آزارتان می دهد خیلی راحت در مقابل آن بایستید و مخالفت خود را بیان کنید و بگذارید نظرهایتان شنیده شوند. گاهی لازم است برای حفظ آرامش خودان و حتی اطرافیانتان کمی صراحت کلام داشته باشید و دست از در لفافه سحن گفتن بردارید. دیدن این که یکی از دوستانتان پیام های شما را می خواند اما هیچ جوابی به شما نمی دهد برایتان خیلی آزار دهنده است، اما در نظر داشته باشید که شاید او مشکلی دارد یا از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نیست.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز روز فوق العاده ای برای تغییر و تحول است و پشت کارهایی که انجام می دهید هدف های بزرگی نهفته است. با این حال باید در انتخاب اهدافتان مواظب باشید و دقت بیشتری به خرج دهید. تحمل برخی از اطرافیانتان امروز از توان شما خارج است و در کنار آنها احساس می کنید که انگار در یک قفس گرفتار شده اید و هر لحظه ممکن است تحمل خود را از دست داده و واکنش تندی از خود نشان دهید. بهتر است کمی احتیاط کنید و واکنش های خودتان را تحت کنترل در بیاورید، در غیر این صورت ممکن است دل کسی که برایتان خیلی هم مهم و عزیز است را بشکنید و خیلی زود هم از کرده ی خود پشیمان شوید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

هدفی که احساس می کرده اید یک قدم بیشتر تا رسیدن به آن باقی نمانده است امروز به یکباره با موانع زیادی رو به رو خواهد شد و شاید حتی احساس کنید که به جای آنکه پیشرفت کنید به عقب برگشته اید. این موانع مشکلات خواه کوچک باشند و خواه بزرگ، باعث دلسردی و ناراحتی شما خواهند شد، اما باید این را قبول کنید که کاری جز پذیرفتن شرایط موجود و جبران شرایطی که برایتان به وجود آمده است نمی توانید انجام دهید. خوشبختانه هدفتان به کل از بین نرفته است و فقط فاصله ی بین شما و آن کمی بیشتر شده است و لازم است پیش از رسیدن به آن کمی بیشتر زحمت بکشید. آنچه از دستتان برمی آید را انجام داده و بقیه ی چیزها را به خدا بسپارید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است به شخص جدیدی معرفی شوید که روزی در زندگی شما نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. شا به سرعت با این شخص ارتباط برقرار می کنید و می بینید که نقاط مشترک زیادی بین شما وجود دارند و علایق و افکارتان شبیه به هم هستند. این شخص می تواند به دوست بسیار خوبی برای شما تبدیل شود و اگر از جنس مخالف باشد ممکن است حتی احساس کنید که نیمه ی گمشده تان را پیدا کرده اید. در هر صورت به شما توصیه می شود که زیاد هم تند پیش بروید و به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید. اگر قصد دارید برای سال نو اندامی متناسب داشته باشید دیگر باید دست بجنبانید، وقت دارد از دست می رود!

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

آیا در تلاش برای این هستید که از رازی پرده بردارید؟ شاید در محل زندگیتان اتفاق اسرار آمیزی در جریان باشد، یا معمایی گیج کننده ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد، در هر صورت شما مصمم هستید که به واقعیت مسئله پی ببرید و از این راز پرده بردارید. شاید برای حل این معما کارهایی کنید که در حالت عادی انجام نمی دهید. با این همه به شما توصیه می شود که با سؤال پیچ کردن دیگران آنها را معذب نکنید و تا جایی پیش بروید که در مسائل شخصی دیگران دخالت نکرده باشید. وسایلی که برای انجام کار خاصی نیاز دارید را به راحتی در مغازه های اطرافتان و در این روز تعطیل پیدا نخواهید کرد، شاید بهتر باشد آنها را از دیگران قرض بگیرید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

از انرژی موجود در امروز استفاده کرده و با قدرت تمام موقعیتی که مضرات آن برای شما از منافعش بیشتر است را با خیال راحت از میان بردارید. به دنیای اطرافتان نشان دهید که شما چه توانایی هایی دارید و چه کارهایی از دستتان ساخته اند و ثابت کنید تا پیش از این تنها بخش کوچکی از استعداد و مهارت و توانمندی فوق العاده ی خود را به آنها نشان داده بوده اید. اگر نسبت به موقعیتی که در آن قرار گرفته اید تا به حال نقش منفعلانه ای از خود نشان داده بودید، حالا دیگر وقت آن است که خیلی صریح نیازهای خود را بیان کرده و اگر چیزی آزارتان می دهد مخالفت خود را با آن بیان کنید. اگر یاد بگیرید نیازهایتان را به جای مخفی کردن بیان کنید زندگی برایتان خیلی بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

اجازه ندهید موقعیت ناخوشایندی که در حال حاضر در آن قرار گرفته اید شما را به سوی گرفتن تصمیمات اشتباه سوق دهد. شما خیلی خوب می دانید که چه کاری درست و چه کاری غلط است، پس اجاره ندهید هیچ چیز و هیچ کسی شما را وادار به برداشتن قدم هایی کند که دلتان نمی خواهد. هر آنچه در اطرافتان در جریان است را با دقت تمام تحت نظر داشته باشید، اما فکر نکنید که مجبور هستید شما هم حتما در این چرخه نقشی را ایفا کنید و کاری را انجام دهید که باب میلتان نیست و با شخصیت واقعی شما جور در نمی آید. امروز سری به کمد لباس هایتان زده و هر لباسی که بیش از یک سال است استفاده نشده را کنار بگذارید تا به نیازمندان بدهید.

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید خودتان را برای یک روز منحصر بفرد آماده کنید. شما امروز می توانید اثراتی جدی و طولانی مدت روی زندگی خودتان و اطرافیانتان بگذارید. در این بین کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند از شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت برخوردار هستند و طبعا نتایج مثبت آنها علاوه بر خود شما، افراد دیگری را نیز در بر خواهد گرفت. خوشبختانه قدرت خاصی در کارهای امروز شما نهفته است و خیلی خوب می دانید که هدف هایتان را چطور انتخاب کنید. نگاهی به زندگی خود انداخته و در هر جایی که فکر می کنید دچار رکود شده اید اقدام به ایجاد تغییرات کنید. امروز را تا مدت ها به خاطر خواهید داشت!

فال روزانه ۱۲/ ۱۱/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 7

      از جمعه ها متنفرم کسل کنندست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج