۸۲۶۷۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نقشی که امین حیایی عاشقش شد

امین حیایی، ژاله صامتی و مهراوه شریفی‌نیا در نشست خبری «درخونگاه»، از نقش‌های خود و چگونگی تعامل با کارگردان گفتند.

خبرآنلاین: امین حیایی، ژاله صامتی و مهراوه شریفی‌نیا در نشست خبری «درخونگاه»، از نقش‌های خود و چگونگی تعامل با کارگردان گفتند.

نشست خبری فیلم«درخونگاه» با حضور سیاوش اسعدی (کارگردان)، منصور سهراب‌پور (تهیه‌کننده)، امین حیایی، مهراوه شریفی‌نیا، محمود جعفری، نادر فلاح،‌ ژاله صامتی (بازیگران)، تورج اصلانی (مدیر فیلمبرداری) و ... در دومین روز جشنواره فیلم فجر (شامگاه پنجشنبه ۱۱ بهمن) در پردیس ملت برگزار شد.

نقشی که امین حیایی عاشقش شد

بخشی از این نشست، به پاسخ بازیگران به پرسش‌های خبرنگاران اختصاص داشت که چکیده آن را می‌خوانید:

امین حیایی:

- فیلم‌نامه‌ را خواندم و برایم بسیار جذاب بود. دیالوگ‌های بسیار خوبی داشت. اولین باری که با آقای اسعدی درباره فیلم‌نامه و نقش صحبت کردیم،‌ من عاشقش شدم. احساس کردم نقشی متفاوت است. من اغلب طنز کار کردم، اما در اینجا شخصیت جدی بود. من همکاران بسیار خوبی در این فیلم داشتم. امیدوارم باز هم از این نوع فیلم‌ها ساخته شود.

- من طی این سال‌ها به تجربه‌ای رسیدم که نگاه کارگردان و نویسنده به بازیگر بسیار عمیق‌تر از من به نقش است چون آن‌ها ماه‌هاست که این نقش را پردازش کرده‌اند. به خاطر همین ترجیح دادم به تشخیص این دو نفر اعتماد کنم و طبق فیلمنامه پیش بروم. به قدری متن دیالوگ‌ها درست و دقیق نوشته شده بود که فقط کافی بود من آن متن را حفظ و اجرا کنم. حساسیت کارگردان در نهایت باعث شد تا شخصیت رضا ساخته و مورد پسند واقع شود.

- درباره احتمال دریافت سیمرغ بهترین بازیگر باید بگویم فیلم‌های دیگر و بازی‌های خوب دیگری هم در جشنواره حضور دارند و در نهایت باید ببینیم نظر مردم و داوران چیست.

مهراوه شریفی‌نیا:

- به خاطر بازی در این فیلم حضور در چند فیلم را از دست دادم، اما به خاطرش خوشحال هستم. حضور در فیلم «درخونگاه» کلاس درس بزرگی بود.

- من با این نظر که نقش ملیحه سطحی است، موافق نیستم. از ابتدا قرار بود ملیحه نقش دختری شل و ول و تن‌لش را بازی کند که یک احساس گناه را به‌خاطر نگفتن اصل ماجرا به برادرش با خود حمل می‌کند. ضمن اینکه این شخص به یک یاس و افسردگی پس از پایان جنگ دچار شده است؛ جنگی که باعث شده شاگردان و دوستانش کشته شوند و او که یک معلم است از کار بیکار شده است.

ژاله صامتی:

- همیشه آدم خوش‌شانسی‌ بودهام. به همین دلیل همیشه کارهای خوبی به من پیشنهاد می‌شود.

- من کارهای سخت از جمله تفاوت سنی با شخصیت فیلم را دوست دارم و از نقش‌های سخت خوشم می آید. من خواستم جسارت خودم را امتحان کنم و این نقش را بازی کنم. این که سیاوش اسعدی برای این نقش به سراغ من آمد، نشان داد که هوش خوبی پشت ساخت این فیلم است. من از ۲۷ سالگی در نقش مادر بازی کردم و فکر می‌کنم تا آخر عمرم هم می‌توانم نقش مادرهایی را بازی کنم که هیچ کدام به هم شبیه نباشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج