جاباما
۸۲۶۹۱۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

استقبال ایران از تشکیل دولت جدید لبنان

سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از تشکیل دولت جدید لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران تشکیل دولت جدید در لبنان را که حاصل همدلی و تفاهم همه طوائف و گروه‌های لبنانی است، به دولت و ملت لبنان تبریک می گوید.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از تشکیل دولت جدید لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران تشکیل دولت جدید در لبنان را که حاصل همدلی و تفاهم همه طوائف و گروه‌های لبنانی است، به دولت و ملت لبنان تبریک می گوید.

بهرام قاسمی خاطرنشان کرد: موفقیت حاضر منحصر در تشکیل دولت نیست؛ بلکه این اقدام نشانه اراده یک ملت و رهبران آن برای ترسیم آینده خود در چارچوب استقلال و به دور از هرگونه تحمیل و فشار خارجی و توام با وحدت، توافق و همدلی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت لبنان تاکید و ابراز امیدواری کرد تشکیل دولت لبنان مرحله جدیدی را در این کشور رقم زده و به نزدیکی بیش از پیش همه جریان های سیاسی و زمینه سازی برای توسعه و بالندگی هر چه بیشتر لبنان منجر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیمبلوبیلو

      خب مبارک باشه دیگه گوشتم ارزون شد،،کیلو بیست تومن شد،،خب حالا برای خشنودی ملت خیلی مظلوم لبنان یه جایزه خوب به لبنانیهای که بهتر از مردم خودمون هستن بدین،،ترجیحا به دلار باشه،

    • بدون نام

      چه عجبی! شاید هم شما خودتون دست داشتید وگرنه ساز مخالفت می زدید.

    • بدون نام

      ملت سوخته .که ارزشی برایشان ندارد.فکری برای فوتبال مملکت بکنید پولی که تو شکم عربها ریخته میشه مربی راراضی می کردید نمی رفت .حالاازنو مربی بیارید کنارش تعدادی نوش جان شوند تعدادی جوانک را مشغول کنید.نسلی رابسوزانید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج