جاباما
۸۲۶۹۹۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

صعود خادم الشریعه به رده پانزدهم جهان

سارا سادات خادم الشریعه در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی شطرنج با ۶ پله صعود نسبت به ماه قبل در رده پانزدهم برترین‌های جهان قرار گرفته است.

ایسنا: در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی شطرنج در ماه فوریه ۲۰۱۹ میلادی سارا سادات خادم‌الشریعه با ۲۴۷۶ واحد ریتینگ و ۶ پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده پانزدهم برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان جای گرفت. او در ماه گذشته با ۲۴۶۸ واحد ریتینگ در رده بیست و یکم جهان قرار داشت.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان جهان نیز پرهام مقصودلو با ۲۶۶۶ واحد ریتینگ با ۹ پله سقوط و کاهش ۱۳ واحد ریتینگ در رده ۷۵ قرار گرفت. او در ماه گذشته با ۲۶۷۹ واحد ریتینگ در رده شصت و ششم جهان قرار داشت.

همچنین در بخش برترین‌های جوانان جهان همچنان مقصودلو در رده دوم قرار دارد. بعد از او علیرضا فیروزجا با ریتینگ ۲۶۱۸ و با دو پله سقوط و سید محمد امین طباطبایی با ریتینگ ۲۵۹۰ و ۴ پله سقوط در رده‌های نهم و شانزدهم جوانان جهان ایستاده اند.

در بخش دختران جوان جهان نیز مبینا علی‌نسب با ریتینگ ۲۲۵۶ (ریتینگ ماه قبل ۲۲۵۶، رده ماه قبل :۴۱) و ۳ پله صعود نسبت به ماه قبل در رده سی و هشتم قرار گرفته است.

در بخش استاندارد برترین شطرنجبازان ایران نیز پرهام مقصودلو در رده نخست قرار دارد. علیرضا فیروزجا و پویا ایدنی نیز در رده دوم و سوم ایستاده‌اند. سیدمحمد امین طباطبایی، احسان قائم‌مقامی، مسعود مصدق‌پور، امیررضا پوررمضانعلی، آرین غلامی، شاهین لرپری زنگنه، و سیدخلیل موسوی در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

در بخش استاندارد شطرنج‌بازان دختران ایران، سارا سادات خادم‌الشریعه در صدر جدول قرار دارد. آتوسا پورکاشیان و غزل حکیمی فرد در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند. مبینا علی نسب، میترا حجازی‌پور، هانیه خلجی، آناهیتا زاهدی فر، مینو عسگری‌زاده، درسا محمدابراهیم خان ابری و انوشا مهدیان در رده‌های بعدی جای گرفتند.

ایران در این ماه همچنان با میانگین ریتینگ ۲۵۵۶ در رده بیست‌وپنجم جهان قرار گرفته است.

در بخش استاندارد مگنوس کارلسن قهرمان حال حاضر جهان با ۲۸۴۵ واحد ریتینگ در صدر برترین شطرنج‌بازان جهان قرار دارد و فابیانو کاروانا آمریکایی با ۲۸۲۸ واحد ریتینگ در رده دوم ایستاده است.

در بخش استاندارد برترین شطرنج‌بازان بانوی جهان نیز هو یفان با ۲۶۶۲و احد همچنان صدرنشین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهر

      اینهمه موفقیت.بدون کامنت.ما ایرانیا تو ارزشگذاری نوابغ و قهرمانامون و تو اسطوره سازی، همیشه اشتباه کردیم.
      اینم یکیش.رسیدن به این رنک تو ورزشای انفرادی با اینهمه شرکت کننده تو دنیا فقط با یه قهرمان،کار خیلی سختیه.مث پینگ پنگ و...
      آفرین به دختر شایسته.

    • مهدی

      تبریک

    • وحید

      افرین

    • بدون نام

      دورود مهربانو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج