۸۲۶۹۹۳
۲۷ نظر
۵۰۰۲
۲۷ نظر
۵۰۰۲
پ

وعده مسئولان برای کاهش قیمت مرغ و گوشت

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از تامین و عرضه ۴۰۰ هزار تن خوراک دام و طیور به نرخ دولتی بین تولیدکنندگان و اتحادیه‌های مربوطه خبر داد و گفت: به زودی شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار خواهیم بود و قیمت‌ها شکسته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از تامین و عرضه ۴۰۰ هزار تن خوراک دام و طیور به نرخ دولتی بین تولیدکنندگان و اتحادیه‌های مربوطه خبر داد و گفت: به زودی شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار خواهیم بود و قیمت‌ها شکسته می‌شود.

طی ماه‌های اخیر مشکلاتی ناشی از افزایش نرخ ارز و تحریم‌ها سبب شد واردات نهاده‌ها برای تولید محصولات پروتئینی با مشکل مواجه و نهایتاً افزایش قیمت گوشت و مرغ در بازار مصرف مشاهده شود که در این باره حمید ورناصری - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام - به ایسنا، گفت: خوراک دام و طیور را به نمایندگی از دولت وارد کرده‌ایم و به نرخ دولتی بین مرغداران عرضه شده است تا مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ مشکلی بابت تأمین و بازار خوراک دام و طیور وجود ندارد، افزود: شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلوگرم کنجاله سویا را ۲۳۰۰ تومان، ذرت را کیلویی ۱,۲۰۰ تومان و جو را به قیمت کیلویی ۱,۲۵۰ تومان به متقاضیان در بنادر تحویل می‌دهد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: مشکل نقل و انتقال پول از سوی بخش خصوصی برای واردات خوراک دام و طیور در حال برطرف شدن است و به زودی محصولات وارداتی بخش خصوصی در بازار عرضه و مشکلات به طور کامل برطرف خواهد شد.

ورناصری گفت: از زمانی که این نهاده‌ها را در بازار توزیع کرده‌ایم، قیمت‌ها و بازار آنها متعادل‌تر شده و به زودی شاهد کاهش قیمت بیشتر آنها خواهیم بود و نهایتاً قیمت محصولات پروتئینی کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، پیش از این هم علی‌اکبر مهرفرد - معاون توسعه بازرگانی و صنایع وزیر جهاد کشاورزی - گفته بود که اصلی‌ترین عامل گرانی گوشت، مرغ و تخم‌مرغ را خوراک مرغ به ویژه نهاده‌هایی همچون ذرت و کنجاله است.

به گفته وی، ۹۵ درصد غذای مرغ، ذرت و کنجاله است که ده‌ها کشتی هم‌اکنون در دریا و نزدیکی مرز منتظر هستند که فروشندگان بهای محصول‌شان را دریافت کنند و این نهاده‌های اصلی را به ما تحویل دهند.

اما به خاطر مشکلات ناشی از تحریم و با وجود این‌که بانک مرکزی پول را برای واردات این کالاهای اساسی اختصاص داده است، اما هنوز به حساب فروشنده پولی انتقال پیدا نکرده است.

در این شرایط هر روز این موضوع را دنبال خواهیم کرد تا هرچه سریع‌تر نهاده‌های مورد نیاز مرغداران را برای تولید این کالای اساسی تأمین کنیم.

این مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد بود که اگرچه تاکنون ذخایر کشور از نظر این کالاهای اساسی مناسب بوده و واردات هم بیشتر از پارسال شده اما باید هرچه سریع‌تر این مشکل را برای واردات این نهاده‌ها برطرف کنیم تا تولید محصولات پروتئینی همچون گوشت مرغ و تخم‌مرغ به حد مطلوبی در ماه‌های آینده برسد و بتوانیم بازار آن را کنترل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      خدا شاهده یک ماهه صد هزار تومن نگه داشتم که دو کیلو گوشت بتونم بگیرم.. نه واسه خودم.. واسه بچه هام, به امید فردا که قیمتش بیاد پایین, هی امروز فردا کردم, حالا یک کیلو هم نمیتونم بگیرم.. فردا نیم کیلو هم نمیتونم بگیرم, بخاطر وعده لباس گرم, از سرما مردم.

    • بی نام

      رو که نیست خیلی پرو هستین به ما تحویل میدن قزوین جو۱۹۰۰ ذرت ۲۰۰۰ سویا ۳۵۰۰

    • بدون نام

      کی میشه عملی وعده هاتون

    • بدون نام

      ملت رو خر فرض کردین ... گرونی و بالا بردن قیمت ها همش کار مسولین هست.الانم میخوان ارزون کنن چون روزهای حساس راهپیمایی داره فرا میرسه

    • محمدرضا بختیار

      تو کشور ما همه چیز جالب هستش و جالبتر از همه ضعف مدیریتی مسئولین و مدیران نسبت به توجیه اوضاع نابسامان بازار موجود در کشور هست علت گرانی مرغ و گوشت را قاچاق به کشور های اطراف می دانندولی همه اینها توجیهات مهد کودکی است و سیاست های غلط اقتصادی است ایران عملا برای تامین ارز خود صرفا وابسته به فروش نفت و گاز خود هستش و هیچ سرمایه گذاری کلان در مسیر تامین ارز از پروژه های خارجی و یا سرمایه گذاری در بورس های دیگر کشور انجام نداده است و اجازه سرمایه گذاریهای خارجی هم در داخل کشور با توجه از ترس تحریم و یا مصادره اموال در پی انگ جاسوسی صورت نمی گیرد پس انتظار یک اقتصاد پویا نداشته باشید و اوضاع بسیار دردناکتر از همین هم می شود متاسفانه!!!!

    • کامران

      هههههه
      رفتند گوشت ها رستوران ها هتل ها مسافرخانه ها !؟

    • بدون نام

      همش دروغ

    • علی

      اولا روزه بگیرین.دویوماگوشت اصلا برابدن کا خب نیست.سیومادهه فاطمیس برین روضه شام میدن

    • محراب اسدی

      فقط حرف

    • بی نام‌

      همین طور که قیمت رب گوجه فرنگی کاهش پیدا کرد همان طور که‌در حال حاظر محصولات لبنی و مواد پاک کننده و شوینده افزایش قیمت پیدا نموده بجای کاهش قیمت همان طور که کم فروشی در مواد غذایی کاملا"مشهود است و سازمانها و دستگاهها ی نظارتی قادر به کنترل آن نیستند قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ و لبنیات کاهش قیمت نخواهد داشت چون چنین عزمی وجود ندارد دولت طرفدار سرمایه دار است دولت کاخ نشین چه خبر از کوخ نشین و حاشیه نشین دارد

    • حمید

      فقط فقط چرتو پرت درست میشه مرغ قیمت تا چند روزه دیگه درست میشه.یکی نیست بگه شما چی رو درست کردین که مرغ رو بخواید درست کنید .مگه شما بقیر از خراب کردن کار دیگه بلدید.شما اگه درست کن بودید وضعیت این نبود .میخواید بشنیم تو این 40سال ببینیم شما چی رو درست کردید .اره یه چیز خوب درست کردید دزدی .ثروت درست کردن از پول مردم.رشوه گرفتن .به اسم اسلام مردم رو کیسه کردن.راند بازی پول شوی.هر جای مهم از جمله صادرات و امسال این کارو دست گرفتن برای پولدار شدن خودتون اره تو 40سال خوب بوده اینا

    • بدون نام

      وعده که حناق نیست .هی وعده بدین

    • امید محمدی

      یه بار یه کار درست از مسئولان دیدیم جللخالق....!!!!

    • منجی

      کدوم قولشان درست بود که حالا اینو باور کنیم

    • بدون نام

      کدام مسئول مگر ایران مسئول هم داره

    • بدون نام

      خوبه خودتون میگین وعده مسئولین ... حالا کو تا این وعده عملی شه
      اصولا مسئولین ما فقط وعده میدن
      عمل هیچی

    • بدون نام

      باوعده و وعید کار درست نمیشه بقدری داره وضع مردم خراب میشه که حدو حساب نداره . نرخ خدمات وحشتناک بالا رفته خدایی نکرده یکی از وسایل خانه خراب بشه دیگه نمیشه جبران کرد .هزینه های جاری زندگی هر روز داره بیشتر و بد تر میشه . خدا لعنت کنه مسولین این ش ایط رو

    • طاهر

      مگه مشکل ملت تنها مرغ است که میگید کجای کارید

    • ایرانی

      براشما که مهم نیست اونقدردریافتی دارین که کیلویی 200هم بشه قدرت خریدش رودارین مردم هم بجهنم خودشان انتخاب کردنن همینه..

    • بدون نام

      مرغ ارزون کنید مردم بخورن جون داشته باشن ...

    • بدون نام

      این گوشتای وارداتی ک اعتبار نداره. از کجا معلوم چ گوشتیه.‌گوسفند ای پروار رو برا خودشون نگه داشتن ولی ما ملت باید گوشتای یخ زده و وارداتی ک معلوم نیست چی هستن رو استفاده کنیم

    • بدون نام

      با وعده های دروغ مردم رو سر پا نگه داشتن. جیب خالی مگه میشه گوشت و مرغ خرید. نان ۱۰۰۰ تومن ماست ۱۵۰۰۰ تومن تن ماهی ۹۰۰۰ تومن وگوجه ۵۰۰۰ تومن سبزی خوردن ۷۰۰۰ تومن مگه داریم بدتر از این . خودشون ک نمیرن تو بازار ببینن مردم چ عذابی میکشن. اون بالا نشستن فقط وعده الکی میدن و روز مردم رو شب میکنن تا فردا هم نقشه جدید اماده میکنن ک چطور مردم رو سرگرم کنن

    • عبادی

      جناب ورناصری جدا دلت خوشه، انتظار داری مرغدار با توزیع ذرت و سویای ارزان مرغ را کاهش قیمت دهد؟؟
      مرغدار به مفتخوری و مفت بری عادت کرد امکان ندارد
      خودش و خوسرانه اقدام به کاهش حتی یک ریال از قیمت مرغ بکند حتی اگر شما این نهاده ها را مجانی بدهید، الان دسته جمعی نقشه میکشند که چگونه تا عید مرغ را گرانتر کنند و جیب هموطنانشان را بیشتر خالی کنند، زهی خیال باطل... شما که به کار کشتارگاهها اشراف دارید باهمکاری تعزیرات میتوانستید در گلوگاه مبادی ورود مرغ به میادین همه را وادار به تمکین از قیمت گذاری خودتان بکنید که نکردید آنوقت انتظار دارید خودش ارزان بکند؟؟ چه خوش خیال

    • شمشادی

      امسال از اول سال مرغدار بی انصاف شروع به کندن پوست سر هموطنش کرده وهیچ قدرتی جلودارش نیست و شما هم توان مقابله ندارید پس لطفا حرف مفت نزنید
      همینطور منتظر باشید تا مرغدار خودش مرغ را ارزان کند زهی خیال باطل. مرد مومن عوض حرافی یک اقدام عملی کن با تعزیرات همکاری کن، و از ترکیه مرغ وارد کن تا مرغ مانند تخم مرغ وارد نشود امکان ارزانی نیست این خط و این هم نشان

    • علی

      بهترین راه تقسیم عادلانه گوشت و مرغ کوپنی کردن است .چرا حکومت کوپن نمی دهد.که همه بتوانند از مرغ و گوشت یخی بهره مند شوند.

    • بدون نام

      وعدهای دروغین همش دروغ ممگه وعدهای گذشته عمل کردین چوپان درغگو دیگر باورمان نمیشه

    • بزبزه قندی

      انقدراز مرغ وگوشت حرف میزنید که مردم دغدقه اصلی خودرافراموش کنند ، ولی نظارت خداراچه می کنید؟ شما ستمی را که بمردمروامیکنید نادیده انگاشته میشود؟ خیر جواب اینهمه ظلم رادریافت خواهیدکرد ، رجا ء واثق دارم پروردگارعالم شمارا عقوبت خواهدکرد. ایا رواست من که سی واندی سال بمردم خدمت کرده ام هنوز ماوی نداشته باشم وباخانه بدوشی بقیه عمرم راسپری کنم؟ ایا خشنودی خدادراین است شبانه روزبجای سه وعده خوراك یک وعده تغذیه شویم ؟ البته این اپیدمی شده فقر گسترده فراگیرشده ووعدالت دراین قسمت عمومی رعایت شده وهمه فقیرند ومحروم از مواهب قانون اساسی کشور که ازجانب متولیان کشورررعایت واجرانمیشود اما قرارملت و مجریان دولت ، این نبود !!!!!! وای برمردمی که فرمانهای خداوندی را فراموش کرده وبیعدالتی وظلم را دربین خود نهادینه کنند ، متولیان وسردمداران کشوربدانند قهر خدای منتقم درکمینشان است وبوآسطه این ظلم وفاصله های طبقاتی که درکشور عمومیت پیداکرده عقوبت خواهندشدومانند ستمگران پیش ازخودبورطه نابودی خواهندافتاد !!!!!!! سزاواراست درپوشش حکومت اسلامی مردم اینگونه مورد بی مهری متولیان حکومت قرارگیرند ومحرومیت وفقر همه تاروپودزندگیشان رافرابگیرد ؟ بخدا تنبیه خواهیدشدزیرا مردم سزاواراین همه ستم نیستندزیرا انهاولی نعمت شماهستند ازخدا بترسید که درکمئینتان است اینقدرعوامفریبی نکنیدواز تاریخ درس بگیرید که قوانین خداساری وجاری است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج