جاباما
۸۲۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دكتر مورتل فرتل به شما مي‌گويد كي زمان قطع رابطه فرا رسيده است

اگر او را دوست نداريد

هيچ كس دوست ندارد در مورد پايان يك رابطه حرف بزند اما گاهي پايان دادن يك رابطه بسيار بهتر از ادامه دادن آن است ولي مي‌دانيد از كجا بايد متوجه شويد كه بايد ارتباط‌تان تمام شود؟ در اينجا ۱۰ نشانه فرارسيدن پايان رابطه را به شما مي‌گويم


اگر او را دوست نداريد

اگر به نامزد يا همسرتان علاقه نداريد

بيشتر وقت‌ها زناني كه به من مراجعه مي‌كنند مي‌گويند نامزد كرده‌اند چون مي‌ترسيدند شخص بهتري را پيدا نكنند. به‌نظر من اين فكر حماقت و شانه خالي كردن از مسئوليت است. اگر شما به كسي علاقه نداريد پس معطل چه هستيد؟
در رابطه‌اي كه در آن شما به شخص مقابل‌تان علاقه نداريد تنها زماني بايد به فكر ماندن باشيد كه با او ازدواج كرده و پاي فرزندان‌تان در ميان باشد. حتي در آن زمان نيز اگر نمي‌توانيد با اين مسئله كنار بياييد موضوع طلاق هم قابل بررسي است. بچه‌ها احمق نيستند. آن‌ها مي‌فهمند و مي‌گويند مامان و بابا همديگر را دوست ندارند و به مرور زمان اين موضوع باعث به‌وجود آمدن مشكلات عاطفي بسيار زيادي خواهد شد.


اگر نامزدتان واقعا به شما علاقه ندارد

اگر واضح باشد نامزدتان واقعا آنقدرها به شما علاقه‌مند نيست بهتر است راه خود را از او جدا كنيد. اهميتي ندارد كه تا چه اندازه جذب او شده‌ايد. آنچه مهم است اين است كه او واقعا به شما علاقه‌اي ندارد و به خاطر برخي مسائل با شما مانده است. اگر مجبور باشيد دائما در پي او باشيد به اين دليل كه شما او را خيلي بيشتر از آنچه او شما را دوست دارد دوست مي‌داريد، مطمئن باشيد در آينده دچار رابطه غم‌انگيزي خواهيد شد. شما نمي‌توانيد احساس او را تغيير دهيد. پس بگذاريد همانگونه كه هست باقي بماند و كسي را پيدا كنيد كه به اندازه شما دوست‌تان داشته باشد.


وقتي كه با او هستيد از خودتان خوش‌تان نمي‌آيد

اگر به نامزدتان، خانواده او يا حتي دوستان و محيط اطراف او واكنش منفي داريد، اين نشان‌دهنده اين است كه در طولاني مدت رابطه خوبي با او نخواهيد داشت. اين نشانه آن است كه شخصيت شما با محيط پيرامون او سازگار نيست. اين رابطه شما را عصبي يا منقلب خواهد كرد و گاهي هر2 به سراغ‌تان مي‌آيد و در نهايت منقلب شده و از خود متنفر مي‌شويد! افرادي كه به‌هم نزديك هستند گاهي تمايل دارند در طولاني مدت يكديگر را تحليل برند.(البته تنها زماني كه رابطه‌شان به كيفيت نامطلوبي برسد) يادتان باشد چسبيدن به يك شخص بي‌اخلاق سرانجام شما را بي‌اخلاق مي‌كند و حفظ رابطه با يك شخصيت بسيار منفعت‌طلب عاقبت شما را به همان بدي خواهد كرد. يعني واقعا مي‌خواهيد آن چيزي شويد كه از آن متنفريد. و سپس به خاطر آن از خودتان متنفر باشيد؟ پس همين حالا اين رابطه را قطع كنيد.


بيش از يك بار شما را فريب داده باشد

اگر نامزدتان بيش از يك بار شما را گول زده است مي‌توان تضمين داد كه دوباره هم اين كار را مي‌كند. اين قسمتي از شخصيت اوست. سعي نكنيد او را اصلاح كنيد. به‌جاي آن سعي كنيد براي ايجاد يك رابطه قوي با كسي كه ارزش آن‌ را دارد وقت صرف كنيد. هميشه مي‌توان يك اشتباه را بخشيد اما اشتباهي كه هميشه تكرار شود را نه. . .


نامزدتان از مدت‌ها پيش داراي مشكل شخصيتي است

نمي‌توانم واقعا با كلمات به اندازه كافي بر اين موضوع تاكيد كنم. از آنهايي كه داراي مشكل شخصيتي مزمن هستند دوري كنيد. آن‌ها تمام انرژي شما را خواهند گرفت و زندگي‌تان پر از نمايش درام خواهد شد! اصلا بهتر است اين رابطه را شروع نكنيد.


نامزدتان شما را از دوستانش دور نگه مي‌دارد

اگر نامزدتان نخواهد شما با دوستان و خانواده او رابطه داشته باشيد، بايد علت آن ‌را واقعا از خودتان جويا شويد. در ۹۰ درصد مواقع اين نشانه خطر بزرگي است. رابطه شما و نامزدتان بايد در حد تمام اعضاي خانواده و دوستان باشد چرا كه انسان‌ها به معاشرت نياز دارند و در ضمن در اين معاشرت‌هاست كه شما نامزدتان را بهتر خواهيد شناخت.


اگر به يكديگر احترام نمي‌گذاريد

از آنجايي كه يك رابطه خوب به ميزان زيادي احترام عاشقانه نياز دارد، اگر به يكديگر احترام نگذاريد اين رابطه ادامه پيدا نمي‌كند. اگر نامزدتان شما را تحقير مي‌كند زمان آن فرا رسيده او را ترك كنيد و اگر شما فكر مي‌كنيد از نامزدتان بهتر هستيد نياز داريد تا ذهن خود را بهتر مورد بررسي قرار دهيد يا از او جدا شويد. تنها رابطه‌اي سالم و انساني است كه در آن 2 طرف ارتباط در يك سطح باشند.


همه به شما مي‌گويند كه با او قطع رابطه كنيد

معمولا دوستان و خانواده واقع بين‌تر از شما هستند چون كمتر درگير مسائل عاطفي هستند بنابراين اگر همه به شما مي‌گويند از نامزدتان جدا شويد، زمان آن فرا رسيده به‌علت آن فكر كنيد. فرصت‌ها بسيارند و احتمالا حق با آن‌هاست.


وقتي مي‌خواهيد به خواستگار ديگري فكر كنيد

اگر خواستگار جديدي داريد كه فكر مي‌كنيد براي شما بهتر است با خودتان صادق باشيد و نامزدتان را ترك كنيد. سعي نكنيد كسي را دست بيندازيد. اين يك واقعيت است كه شما او را به اندازه كافي دوست نداريد. اگر نامزدتان هم بخواهد به فرد ديگري فكر كند بدانيد كه بهتر است اين رابطه را قطع كنيد. اگر هم خواستيد به خواستگار جديدتان فكر كنيد حتما به نفر قبلي اطلاع بدهيد و احساس او را هم درنظر بگيريد و به او بگوييد به فكر زندگي خودش باشد چرا كه بيش از اين با او نخواهيد ماند.

منبع : مجله زندگی ایده ال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج