۸۲۷۰۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد ویژه لیگ برتر در تیررس کراوچ؛ مارکوپولو!

پیتر کراوچ فرصت گلزنی برای هفتمین تیم لیگ برتری خود را دارد.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، پیتر کراوچ مهاجم کهنه کار و ۲۰۱ سانتی‌متری انگلیسی روز گذشته با قراردادی تا پایان فصل به برنلی پیوست تا بعد از یک دوری موقت، دوباره شاهد حضور او در لیگ برتر انگلیس باشیم.

برنلی هفتمین باشگاه لیگ برتری کراوچ است و او با گلزنی برای تیم جدیدش می‌تواند به دومین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شود که موفق به گلزنی برای ۷ باشگاه لیگ برتری شده است.

کراوچ در دوران حضور خود در لیگ برتر برای ساوتهمپتون (۱۲)، آستون ویلا (۶)، پورتسموث (۱۱)، تاتنهام (۱۲)، لیورپول (۲۲) و استوک سیتی (۴۵) مجموعا ۱۰۸ گل به ثمر رسانده و می‌تواند با برنلی بر این تعداد گل بیافزاید.

رکورد ویژه لیگ برتر در تیررس کراوچ؛ مارکوپولو!

در تاریخ لیگ برتر، تنها یک بازیکن توانسته برای 7 باشگاه لیگ برتری گلزنی کند؛ کریگ بلمی ستاره ولزی بازیکنی است که در حرفه ای 15 ساله برای کاونتری سیتی، نیوکاسل، بلکبرن، لیورپول، منچسترسیتی، وستهم و کاردیف سیتی موفق به گلزنی شده تا رکوردی حیرت انگیز را به نام خود ثبت کند؛ رکوردی که البته توسط کراوچ تهدید می‌شود.

کراوچ بعد از امضای قرارداد با برنلی در صحبت هایی با سایت این باشگاه گفت: می‌دانم که می‌توانم در بازی هایی در این سطح تاثیرگذار باشم. من در فصل قبل لیگ برتر هم گلزنی کردم و در صورت داشتن فرصت، می‌توانم این کار را در این فصل هم انجام دهم.

کراوچ با حضور در ترف‌مور هم فرصت بهبود رکوردهای خود را خواهد داشت و هم فرصت تهدید برخی رکوردهای دیگر را پیدا می‌کند. با به ثمر رساندن 53 گل، هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته به اندازه کراوچ با ضربات سر گلزنی کند و او فرصت بهبود این رکورد را دارد.

همچنین به ثمر رساندن فقط یک گل دیگر به عنوان بازیکن تعویضی، او را با 17 گل مشترکا به سومین گلزن برتر تعویضی تاریخ لیگ برتر بعد از جرمین دفو (24) و اولیویه ژیرو (20) تبدیل خواهد کرد.

کراوچ که دو روز قبل تولد 38 سالگی خود را جشن گرفت، با به ثمر رساندن یک گل در هر زمانی از این فصل، با پشت سر گذاشتن گری اسپید فقید (37 سال و 351 روز) به نهمین گلزن مسن تاریخ لیگ برتر بدل خواهد شد. کراوچ البته تا پایان فصل فرصت عبور از میک هارفورد (38 سال و 34 روز) و توگای کریموغلو (38 سال و 98 روز) را دارد و می‌تواند تا رده هفتم این جدول نیز صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج