جاباما
۸۲۷۱۰۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

شفاف سازی درباره مباحث مالی فیلم «تختی»

سازندگان فیلم « غلامرضا تختی» در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده پیرامون منابع مالی این فیلم سینمایی بیانیه ای منتشر کردند.

خبرگزاری ایسنا: سازندگان فیلم « غلامرضا تختی» در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده پیرامون منابع مالی این فیلم سینمایی بیانیه ای منتشر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

«به نام خدا

از سال گذشته که در نشست خبری تنگه ابوقریب بودجه تولیدی فیلم را اعلام کردیم، امید داشتیم بازار شایعه و تهمت برچیده شود و اندک آرزویی که سایر تولیدات سینمایی هم مشی مشابهی در پیش گیرند تا سره از ناسره مشخص و شفافیت مالی تولیدات سینمای ایران به سنت بدل گردد.

در ادامة همین نگاه و با اعتقاد به لزوم آگاهی مخاطبان و رسانهها، در خبرهای مربوط به سریال نهنگ آبی هم نام تک تک سرمایه گذاران را ذکر کردیم. شگفت اینکه تمرکز بر پروژههای بعدی و پرهیزمان از پاسخ دادن و پیگیری قضایی ادعاهایی که بدون مبنا و سند بر زبانها و کاغذها جاری می شد، توهم درستی افتراها را در کسانی تقویت کرد.

ظاهراً همة شبها و روزهایی را که به دوندگی برای مهیا کردن شرایط و سرمایه ساخت تختی گذراندیم، نارفیقان به تیز کردن قلمهای تهمت و تقویت تصورهای خودساخته سپری کردند و اینک که توانستیم عهدمان را با خود به جا آوریم و حتی به قیمت توقف تولید تختی به پیشنهادهای نوکیسگان نه بگوییم و داستان جهان پهلوان را مثل زندگی و شخصیت خودش پاکیزه از هر پول مشکوک و دور از پیشنهادهای به اصطلاح نجومی بسازیم، ورق را برگشته میبینیم و در کنار ستایشها و محبتها و حتی نقدهای جدی و کوبنده و ریزبینانهای که خستگی از تن مان به در میکند، دهانهایی را همچنان گشوده به تکرار تهمتهای نخ نما و نامربوط مییابیم.

همین جا صراحتاً اعلام میکنیم بودجه پروژة تختی هشت و نیم میلیارد تومان بوده که شصت درصد آن را سعید ملکان و چهل درصد را بنیاد سینمایی فارابی تأمین کردهاند. صراحتاً از هر شخص یا ارگانی که مدعی داشتن سهمی در این پروژه است یا هر رسانهای که سندی مبنی بر مشارکت نهادها یا افرادی دیگر در تولید این فیلم دارند، میخواهیم اسناد ادعای شان را بدون پرده پوشی منتشر کنند.

در غیر این صورت پیگیری قضایی تهمتها و ادعاهای بدون مبنا و مدرک را بر خود محفوظ میدانیم و تلاشهای غیرمنصفانهای را که به نظر می رسد با هدف حاشیه سازی برای پروژة غلامرضا تختی انجام میشود، بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

در پایان از تمام رسانههایی که نقد و پرسشگری را به اغراض شخصی نمیآمیزند و تحقیق را پیش نیاز طرح ادعا میبینند، تشکر میکنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک فیلم ساختن تمام جشنواره فیلم فجر شده این فیلم بابا بس دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج