جاباما
۸۲۷۱۵۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

جَدل عجیب فراستی و تهیه‌کننده «درخونگاه»

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «درخونگاه» نسبت به نقد تند و تیز مسعود فراستی که شب گذشته در برنامه «هفت» پخش شده بود، واکنش نشان دادند.

خبرآنلاین: مسعود فراستی، دیشب (شامگاه پنجشنبه ۱۱ بهمن)، در نقدی بسیاری تند بر «درخونگاه»، این فیلم را فکسنی، توهین‌آمیز و شرم‌آور خواند که پشت آن تفکری کثیف وجود دارد.

امشب، تهیه‌کننده و کارگردان «درخونگاه» در برنامه «سودای سیمرغ» رادیو گفت‌وگو، به نقد فراستی واکنش نشان دادند.

سیاوش اسعدی، کارگردان «درخونگاه» در این‌باره گفت: «اگر فراستی از فیلم من تعریف می‌کرد، فکر می‌کردم هادی و هدی ساخته‌ام. من یک فیلمساز اجتماعی هستم و کاری به سیاست ندارم.»

منصور سهراب‌پور، تهیه‌کننده «درخونگاه» هم در واکنشی تند به نقد فراستی گفت: «متاسفم آقای فراستی که بی‌شخصیت‌ترین شخصیت رسانه است، این طور فرصت پیدا می‌کند راجع‌به فیلم‌ها صحبت کند.»

مسعود فراستی شب گذشته در برنامه «هفت» با ادبیاتی تند درباره فیلم «درخونگاه» گفته بود:

«داستان این فیلم در یک محله اصیل تهران است که جزو آخرین جاهایی است که دشمن می‌تواند فتحش کند؛ دشمنی که دنبال زدن همه ریشه‌های ماست. کارگردان «درخونگاه» نه به مادر نه به خواهر و نه به برادر و نه حتی مادر بزرگ رحم نمی‌کند، پدر فیلم که اصلا معلوم نیست چه جانوری است.

آدم‌های فیلم عجیب و غریب و توهین‌آمیز هستند و یک تصویر چرک از آدم‌ها نشان می‌دهد. یک تفکر کثیف پشت این فیلم است که دارد از جامعه انتقام می‌کشد و جایی برای دفاع نمی‌گذارد.

آخر فیلم هم تقلیل دوستی به یک نیازغزیری جنسی با بدترین نماهای ممکن رخ می‌دهد که مطلقا سینمایی در کار نیست، مطلقا آدمی در کار نیست و انگار فقط با حیوانی طرف هستیم که غریزه جنسی دارد.

من باورم نمی‌شود فیلمی این قدر بد، توهین‌آمیز و شرم‌آور با یک سینمای ناچیز، فیلمبرداری بد اصلانی و بازی‌های یکی از یکی بدتر ساخته شود.»

«درخونگاه» فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی، نویسندگی نیما نادری و سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور است که امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی‌نیا، افشین سنگ‌چاپ، محمود جعفری، نادر فلاح و پانته آ پناهی‌ها در آن بازی کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبلیغی شد برا فیلم

    • بدون نام

      این دلش آرش را میخواد. آرش خوبش کرد بعد به بعضی ها برخورد که چرا آرش با فراستی اینطور رفتار کرد. به نظر من که آرش حقش را گذاشت کف دستش. خودخواه روانی.

    • بهار

      این فراستی دیگه شورش رو در آورده یکی نیست به این پر مدعا بگه آخه تو خودت اگه خیلی عرضه داری یه فیلم بساز نه اینکه به همه نوع فیلمی غر میزنه و نق و ازهمه بدتر توی برنامه زنده تلویزیون این اجازه رو به خودش میده که به سازنده های فیلمها همه جوری توهین و حرف های زشت بزنه و متاسفانه توی همه منتقدین سینما انگار فقط این آقا اجازه نظر دادن داره و مختص ایشون تریبون هست و لاغیر .

    • میم نون الف

      وقتی فیلمو‌ ببینید حق رو به فراستی میدید.

    • بدون نام

      شما هم اگه فیلمو ببینید همین حرفا رو می‌زنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج