جاباما
۸۲۷۱۵۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طاهری: گونکالوس بازیکنی باکیفیت و باهوش است

بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر یکی از مدعیان جدی قهرمانی این رقابت‌ها خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال با مثبت ارزیابی کردن وضعیت تیم استقلال گفت: با اینکه تعطیلی تیم ما کمی زیاد بود، ولی در ابتدا اردوی بسیار خوبی را در کشور ترکیه برکزار کردیم.

بچه‌ها در این اردو واقعاً با جان و دل تمرین کردند و توجهی به سردی هوا یا بارش باران نداشتند. ما اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پششت سر گذاشتیم و بعد از بازگشت به تهران هم در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردیم. بازیکنان از لحاظ روحی و قوای جسمانی شرایط خوبی دارند و چند بازیکن هم سرماخورده بودند که خوشبختانه این مشکل هم برطرف شد.

طاهری: گونکالوس بازیکنی باکیفیت و باهوش است

وی در مورد اضافه شدن یک مهاجم خارجی به تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: اسماعیل گونکالوس چند روزی است که با تیم ما تمرین می‌کند و بعد از دیدن شرایط این بازیکن، باید بگویم که بازیکن باکیفیتی است. من در پست مهاجم نوک بازی کردم و می‌دانم که یک بازیکن در این پست باید چه خصوصیاتی داشته باشد. اسماعیل بازیکنی باهوش و باکیفیت است و یک تمام‌کننده خوب هم محسوب می‌شود. این بازیکن می‌تواند در خط حمله تأثیرگذار باشد و به استقلال کمک کند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره کیفیت فنی آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی که قرار است به استقلال بیاید، تصریح کرد: اگر بازیکنی به تیم اضافه شود طبیعتاً با نظر سرمربی تیم بوده است. من از حالا نمی‌توانم در مورد این بازیکن صحبت کنم. بعد از اینکه پاتوسی در تمرینات شرکت کرد راحت‌تر می‌توان در مورد شرایط او صحبت کرد.

وی در مورد اینکه آیا تیم استقلال می‌تواند خودش را به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر اضافه کند، گفت: ما تیم خوبی داریم و در نیم‌فصل دوم هم اتفاقات مختلفی رخ خواهد داد. از حالا چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هیچ تیمی هم نمی‌تواند ادعا کند که تنها مدعی قهرمانی است. ما تلاش می‌کنیم تا خیلی زود به رده‌های بالای برسیم. استقلال قطعاً یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد شد.

طاهری که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارد، در خصوص جدایی کی‌روش و اینکه چه گزینه‌ای برای جانشینی این مربی مناسب است، تصریح کرد: انتخاب مربی ایرانی چالش‌های خاص خودش را دارد. وقتی ما در ایران یکدیگر را قبول نداریم طبیعی است که مشکلاتی ایجاد شود.

اگر مربی ایرانی انتخاب شود با یک باخت مشکلات فراوانی درست می‌شود. برای انتخاب مربی باید یک کارشناسی دقیق صورت بگیرد تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم. اعتقاد من این است که مربی بعدی تیمی ملی هم باید خارجی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      اینو در مورد حاجی گردو هم میگفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج