۸۲۷۳۶۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

وعده دولت برای برخورد با متخلفین ساختمان‌ساز

سخنگوی وزارت کشور از برخورد با با سازندگان بناهای عمومی غیراستاندارد تخریب شده در سیل و زلزله خبر داد.

ایلنا نوشت: سخنگوی وزارت کشور از برخورد با با سازندگان بناهای عمومی غیراستاندارد تخریب شده در سیل و زلزله خبر داد.

سید سلمان سامانی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: بلافاصله پس از این حوادث دستورات لازم جهت بسیج امکانات برای امداد و کمک رسانی به مردم مناطق حادثه ‌دیده صادر شد.

وی در ادامه افزود: استانداران نیز از ابتدای وقوع این حوادث به جد پیگیر امور آسیب‌دیدگان بودند و امکانات لازم را جهت اسکان اضطراری فراهم کردند همچنین سایر اقدامات لازم جهت ارزیابی و جبران خسارت ها انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه بناهای دستگاه های خدماتی و عمومی باید در زمان وقوع حوادث از استحکام کافی برخوردار باشند، گفت: متاسفانه بعضا در هنگام وقوع سیل و زلزله و سایر حوادث طبیعی مشاهده شده است که بنا های تازه ساخت دچار آسیب های جدی و یا تخریب شده اند که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استانها با اشاره به تکلیف جدید وزارت کشور برای استانداران که در جلسه امروز شورای معاونین این وزارتخانه تصمیم‌گیری شد، تصریح کرد: استانداران موظف خواهند بود پس از وقوع مخاطرات طبیعی مثل سیل و زلزله ضمن بررسی بناهایی که با استفاده از منابع بیت‌المال ساخته شده و به دلیل عدم برخورداری از استانداردهای لازم تخریب شده‌اند، با سازندگان، ناظران و مسئولان اجرایی دستگاههای مرتبط برخورد قانونی به عمل آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمرا وسط کار می بینید فامیل مسولین هستند بی خیال

    • بدون نام

      وقتی دریک کشور تورم بیداد کنه واجناس افزایش قیمت لحظه ای داشته باشه بخصوص مصالح ساختمانی اعم از تیرآهن ومیلگرد ودیگر مصالح ولوازم ساختمانی وگوشت بیش‌از صدتومان ومرغ 14000تومان باشه وهرکس هرجور دلش خواست کم فروشی وافزایش قیمت داشته باشه باید به مردم اون مملکت تسلیت بگوییم وبگویند چون وقتی حاکم ومسئولین سه قوه صددرصد مرده اند که مملکت صاحب ندارد فاتحه این مملکت راباید بخوانیم ولعنت بفرستیم بر مسولین وحاکمان بی کفایت بی غیرت که در آستانه چهلمین سال انقلاب خون شهدا وجوانان رابه هدردادندومملکت را به فساد وتباهی کشاندن لعنت بفرستیم وبگوییم ای گوربگورشده ها لعنت به شما وجدوابادتان که مردم ومملکت را تاراج میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج