جاباما
۸۲۷۳۹۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

معتادان متجاهر به کهریزک می‌روند

معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک نیروی انتظامی به مرکز نگهداری معتادان متجاهر (ماده ۱۶) با نام «سروش» خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک نیروی انتظامی به مرکز نگهداری معتادان متجاهر (ماده ۱۶) با نام «سروش» خبر داد.

فاطمه عباسی روز شنبه در حاشیه آیین رونمایی از انتشار مجموعه پیام های «کاربین» برای پیشگیری از اعتیاد در فضای مجازی در جمع خبرنگاران افزود: درحال حاضر مرکز کهریزک به عنوان مرکز نگهداری معتادان متجاهر به فعالیت می پردازد. چهارشنبه هفته گذشته تعدادی معتاد از سطح شهر (تهران) جمع آوری و غربال و تعدادی از آنان به مرکز سروش ارجاع داده شدند.

معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: زنان معتاد نیز به مراکز دیگر ارجاع داده شدند که گزارش تکمیلی این اقدامات در آینده اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مرکز کهریزک یا سروش فعلی، کمبود فضای نگهداری معتادان متجاهر را جبران می کند، گفت: این مرکز کمک کننده است؛ بهزیستی تنها بود و زیرساخت های لازم را نداشتیم.

عباسی افزود: از هر سازمانی که بتواند بر اساس پروتکل ها و برنامه های بهزیستی پیش برود و همکاری کند، کمک می گیریم؛ نیروی انتظامی نیز در این حوزه ورود پیدا کرده است اما باید بر اساس پروتکل های درمانی بهزیستی، عمل کند و نظارت بهزیستی نیز به طور قطع وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که تابلو دورغ میگی مراکز ترک اعتیاد و سم زدایی را زیاد کن مثل مرکز خ جشنواره ؛ کهریزک که میرن بعداز سلامتی موقتی برمیگردن وجای خواب هم ندارن چقدر بازی میکنید باید به ریشه بزنی استاد بقول زینال بندری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج