۸۲۷۴۱۰
۲۴ نظر
۵۰۰۷
۲۴ نظر
۵۰۰۷
پ

مرضیه هاشمی: هیچ اتهامی متوجه من نبود

نشست خبری مرضیه هاشمی (مجری شبکه پرس تی‌وی) با حضور پیمان جبلی (معاون برون مرزی صدا و سیما) و اصحاب رسانه در شبکه پرس‌تی‌وی برگزار شد.

خبرگزاری ایلنا: نشست خبری مرضیه هاشمی (مجری شبکه پرس تی‌وی) با حضور پیمان جبلی (معاون برون مرزی صدا و سیما) و اصحاب رسانه در شبکه پرس‌تی‌وی برگزار شد.

مرضیه هاشمی در این نشست گفت: به خاطر حساسیت قانونی که بازداشت من داشت من یک بیانیه انگلیسی را آماده کردم و برایتان می‌خوانم. از همه مسئولان و مردمی که از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: برخی در غرب هستند که به مسئولیت خود عمل نمی‌کنند و می‌خواهند خلاف اعمال مسلمانان را نشان دهند. سیاه‌پوستان همواره قربانی رفتارهای غرب بودند. بر همین اساس مرا همانند خیلی از فعالان سیاسی با یک قانون مصلحتی و بدون هیچ مدرکی بازداشت کردند.

هاشمی ادامه داد: در طول مدتی که در زندان بودم از من سوءاستفاده‌هایی شد و مجبورم کردند که حجابم را بردارم. درصورتی که من هیچ اتهامی نداشتم و تنها به عنوان یک شاهد مرا ۱۰ روز در زندان نگه داشتند.

این خبرنگار در ادامه بیان کرد: با چنین قانون که دو دهه است راه افتاده، آمریکا مسلمانان و سیاه‌پوستان را تحت فشار قرار می‌دهد تا به اهداف خود دست پیدا کند. من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از طرف کسانی که نمی‌توانند صدای خود را به گوش همه برسانند صحبت کنم. اکنون مسلمانان و سیاه‌پوستان در آمریکا تحت فشار هستند و مورد آزار قرار می‌گیرند.

وی افزود: من یک سیاه‌پوست آمریکایی هستم ولی در شبکه تی‌وی پلاس کار کرده و در واقع عاشق ایران هستم. اما آن‌ها در واقع مرا هدف قرار دادند و برای روابط مابین ایران و آمریکا دستگیر شدم. بازداشت من بسیار رنگ و بوی سیاسی داشت. به طور کلی رسانه‌های غربی زدن ایران را دنبال می‌کنند و از دنبال کردن قانون‌هایی که بر ضد مسلمانان و سیاه‌پوستان باشد، دنباله‌روی می‌کنند.

هاشمی در ادامه اظهار کرد: اکنون ما به ۴۰ سالگی انقلاب رسیده‌ایم و من خیلی خوشحالم که با دین اسلام و اهداف انقلاب ایران آشنا شدم. ایران در حال مقابله با چند دهه تحریم آمریکا است و باید توسط ما حمایت شود. در عین حال ما باید متوجه شدت اوضاع درباره مسلمانان و سیاه‌پوستان در آمریکا باشیم و با هم متحد شویم. بازداشت من نشان داد که با وحدت با هم می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

وی افزود: ما باید روی سیستم‌های آمریکا و غرب فشار بیاوریم چراکه آنها برای مسلمانان و سیاه‌پوستان وضعیت بدی را ایجاد کرده‌اند و آنها در شرایط سختی قرار دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: هیچ اتهامی متوجه من نبود و مرا به عنوان شاهد اصلی گرفته بودند. چندبار به آنها گفتم که من نماینده ایران نیستم و تنها در یک شبکه ایرانی کار و زندگی می‌کنم با این وجود مرا دستگیر کردند و من حس می‌کنم که این بازداشت رنگ و بوی سیاسی داشت.

هاشمی ادامه داد: من به محض ورود بازداشت نشدم و چندهفته آنجا بودم و حتی پرواز داخلی هم در آنجا داشتم. به هر حال بازداشت من در تناقض با حرف آمریکایی‌هاست. آن‌ها در حال ترویج ایران هراسی هستند.

این خبرنگار در ادامه گفت: من از ایران حمایت می‌کنم و به همین دلیل یک هدف مهم برای آمریکا به شمار می‌آیم. دولت آمریکا بعد از انقلاب اسلامی با ایران مشکل جدی داشته و حتی صحبت تعویض رژیم را هم مطرح کرده است.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش بیان کرد: ما باید با هجمه علیه مسلمانان و سیاه‌پوستان مقابله کنیم. هدف دشمن ایجاد تفرقه بین ماست. به همین دلیل من از همه می‌خواهم با هم متحد شوند و حتی با راه‌انداختن یک کمپین در فضای مجازی قدرت خود را نشان دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه بدن فقط ما خوبیم

    • بهزاد

      گم میشی یا نه؟بهش یدونه پرادو یا سوناتا بدید تمومش کنه اح.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهزاد بی ادب .

      • بدون نام

        اینا به ۲کیلو گوشت یخی هم قانعند آب انگور گرون شده

      • مهدی آبی

        لایک

    • خودم

      بسه دیگه

    • بدون نام

      شانس آوردی سیاه پوست آمریکایی هستی والااگر اتیوپیایی بودی ایران اصلا تحویلت نمی گرفت ایران از تو به عنوان یک وسیله بهت نگاه میکنه فکر کردی چون سیاه پوست ومسلمونی تحویلت می گیرند نه بابا اگر اينجور بود چرا در مقابل دولت چین که به مسلمونا چین ضلم میکنه کاری نداره

      پاسخ ها

      • آریو

        داداش این افراد نون به نرخ روز میخورن وگرنه تو آمریکا الان داشت گدایی می‌کرد نه کار بلده نه چیزی فقط چاپلوسی میکنه که خریدارش تو ایران زیاده..

      • بدون نام

        عالی گفتی مسلمانان چین مظلوم هستند .....

    • عمو

      جم کنین بساطتونو

    • حسن

      وقتی یک دلال مثل ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده هرچه بکیدازدستش برمیاد جالب اینجاست که بعضی وطن فروشان کثافت از آمریکا دفاع میکند ...

    • بدون نام

      با اینکه برجک طالب زاده ها پرید و آزاد شدی و سناریوی جمال تکرار نشد! بتمرگ سرجات .مرده تو برای همکارات بیشتر ارزش داشت از زنده بودنت ...

    • بدون نام

      کاربرهای عقده ای با نظرات سطحی.

      پاسخ ها

      • خودم

        عقده ای نیستن. الان اصل برای مردم ما اینه که از گرسنگی نمیرن. این خانم و موضوعات اینچنینی اصلا براشون مهم نیس. مگه این خانم براشون چیکار کرده که حمایتش کنن

    • بدون نام

      خاشقچی تموم نشده باید این مرضی رو ساپورت مالی کنیم رو هم چقدر میگیری ول کنی

      پاسخ ها

      • وانک علا خلق عظیم

        شش ماه خاشقچی نذر کردیم فقط ازش راحت بشیم کم کم داشتیم قضیه خاشق فراموش کنیم این عجوزه سیاه پوست رانده شده از وطنش شروع شد واقعآ جای تاسف دارد مسئولان ما همشون منتظرش بودن توفرودگاه انگار سر بریده ترامپ آورده برامون فراموش کردن وضع اقتصادی ومعیشت ملت شریف وولایتمدار ایران خیلی سخت شده مردم گرسنه هستند حسن آقا مریضه را ول کنید

      • وانک علا خلق عظیم

        شش ماه خاشقچی نذر کردیم فقط ازش راحت بشیم کم کم داشتیم قضیه خاشق فراموش کنیم این عجوزه سیاه پوست رانده شده از وطنش شروع شد واقعآ جای تاسف دارد مسئولان ما همشون منتظرش بودن توفرودگاه انگار سر بریده ترامپ آورده برامون فراموش کردن وضع اقتصادی ومعیشت ملت شریف وولایتمدار ایران خیلی سخت شده مردم گرسنه هستند حسن آقا مریضه را ول کنید

    • بدون نام

      مرضیه هاشمی یادت باشه تو نون امریکا رو خوردی و تربیت اونا رو داری، برو گمشو فقط

    • ممم

      اره والا تا خاشقچی بود حالا نوبت خانم مرضی هست بابا جمع کنید خودتونو به فکر مردم باشید

    • بدون نام

      فقط،جاسوسی برو به زندگیت برس، برای کسی مهم نیستی

    • بدون نام

      بجز جاسوسی ....

    • بدون نام

      بسته دیگه .. حال آدم به هم میخوره که یک مطلب بی اهمیت را اینقدر کشش میدن .

    • مسعود

      خواهشا" هرچی داستان و خاطره از آمریکا داری یه دفعه بگو تموم شه، بعدشم دیگه خفه شو! ماخودمون به اندازه کافی بدبختی و گرفتاری داریم.

    • بدون نام

      کاربر 16/34 لاییییک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج