جاباما
۸۲۷۴۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فیلم سیروس الوند به بخش خارج از مسابقه رسید

با حضور دو فیلم خارج از مسابقه در جشنواره فجر، سیروس الوند کارگردان و تهیه کننده «آن جا،همان ساعت» هم از حضور این فیلم در بخش خارج از مسابقه خبر داد.

خبرگزاری صبا: سیروس الوند تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «آن جا، همان ساعت» درباره اضافه شدن بخش خارج از مسابقه به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم و درخواست حضور «آن جا،همان ساعت» در این بخش توضیح داد: از ابتدا فیلم ما در بخش فیلم های رزرو قرار داشت و در حال حاضر درخواست حضور فیلم برای خارج از بخش مسابقه داده شده است و ما در تلاش هستیم آن را به جشنواره برسانیم.

فیلم سیروس الوند به بخش خارج از مسابقه رسید

وی در پاسخ به اینکه مشکلی با حضور در بخش خارج از مسابقه ندارد، اذعان کرد: من دوست دارم فیلمم دیده شود و فرقی نمی کند در کدام بخش باشد. اگر مسابقه نبود بخش خارج از مسابقه باشد و در سالن رسانه ها و منتقدان دیده شود.

الوند اضافه کرد: فیلم من در بخش مسابقه حضور ندارد و زمانی که در بخش دیگر اکران شود دوستان رسانه ای و منتقدان فیلم را با سایر فیلم های حاضر مقایسه می کنند و به این نتیجه می رسند که آیا ۲۲ فیلم دیگر از فیلم من بهتر بودند.

او درباره آخرین وضعیت آماده سازی این فیلم سینمایی توضیح داد: تاکنون به ما لابراتوار تعلق نمی گرفت و همه مشغول فیلم های بخش مسابقه بودند و پس از تمام شدن مراحل فنی فیلم های بخش مسابقه به ما فرصت داده شد تا مراحل پایانی فنی را انجام دهیم. ۳۶ساعت است که نخوابیده ام تا فیلم را امشب تحویل دفتر جشنواره فجر دهم.

الوند با اشاره به سرمایه شخصی این فیلم اذعان کرد: اگر یک نفر در بخش خصوصی فیلم بسازد آن من هستم. من نه از جایی وام گرفته ام و نه با نهادی شریک هستم. دوستم و من سرمایه این فیلم را تامین کرده ایم و زمانی که فیلمی در بخش خصوصی ساخته شده و کارگردان آن ۵۰سال سابقه کار دارد چنین برخوردی جای سوال و تعجب دارد!

او در پایان درباره فیلم های حاضر در جشنواره فجر نیز توضیح داد: من تاکنون فقط فیلم «متری شش و نیم» را دیده ام و لذت بردم و هنوز فیلم دخترم را هم ندیده ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج