۸۲۷۴۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ابراز همدردی عوامل «مسخره باز» با علی نصیریان

همایون غنی زاده با ابراز تأسف از درگذشت همسر علی نصیریان، بازیگر فیلم «مسخره باز» گفت: بارها در خیالم تصور کرده بودم که آقای نصیریان در نشست خبری این فیلم چه میگویند ولی این‌ رویا زنده نشد.‌

خبرگزاری ایسنا: اولین فیلم سینمایی همایون غنی زاده که کارگردانی جوان و شناخته شده در تئاتر است، با نام «مسخره باز» عصر شنبه سیزدهم بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه به نمایش درآمد و مخاطبان او که تجربه دیدن نمایش هایش را روی صحنه داشتند، ردی از تئاترهای او از جمله «می سی سی پی نشسته می میرد» را در این فیلم دیدند.

وی درباره این شباهتها در نشست خبری «مسخره باز» گفت: من تلاش کردم این فیلم از «می سی سی پی…» بهتر باشد اما به هر حال من، کماکان هستم و بعضی وقت‌ها نمیتوانم از این من درون خودم بجهم. اصلاً هم قصد این را نداشتم که کسی یاد آن تئاتر بیفتد، مخصوصاً اینکه خیلی ها آن را ندیده اند.

او افزود: لزوم ساخت یک اثر هنری مثل "مسخره باز" همان احساسی بود که "می سی سی پی نشسته می میرد" و در انتظار گودو هم در من زنده کرد.

غنی زاده همچنین گفت: بارها در تصوراتم به این مسئله پرداخته بودم که آقای نصیریان در نشست خبری این فیلم چه خواهند گفت و من چه خواهم گفت ولی این رویا زنده نشد.

در این باره علی مصفا تهیه کننده فیلم هم ابتدای نشست گفت: متأسفیم که آقای نصیریان نتوانست در اینجا حضور داشته باشد و میخواستیم جلسه را لغو کنیم ولی چون قرار گذاشته بودیم و این وظیفه شناسی و پای قرار ایستادن را از ایشان یاد گرفتیم تصمیم گرفتیم به جلسه بیاییم.

«مسخره باز» با بازی علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان و هدیه تهرانی در یک آرایشگاه مردانه و با یادآوری سکانس هایی از سینمای کلاسیک و نقش های ماندگاری از علی نصیریان می‌گذرد و شخصیت اصلی آن در آرزوی هنرپیشه شدن است.

لوکیشن این فیلم به طور کامل طراحی شده و به گفته مصفا چهار میلیارد تومان هم هزینه ساخت فیلم شده است.

در نشست خبری فیلم صابر ابر که بازیگر «آشغال های دوست داشتنی» هم بوده در پاسخ به سوالی درباره این فیلم گفت: من مطمئنم آشغال های دوست داشتنی به وقتش در بهترین سینماهای این مملکت به نمایش در می آید و مردم میبینند که این فیلم برای آنها ساخته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج