۸۲۷۶۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سولسشر: باشگاه نروژی‌ام گفت: برو و برنگرد

اوله گنار سولسشر می‌گوید باشگاه مولده، باشگاه نروژی‌ای که پیش از به دست گرفتن سکان هدایت یونایتد، در آن مشغول به کار بوده به او پیام داده که نیازی به بازگشتش به نروژ نیست.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، می‌گوید باشگاه سابق او، باشگاه نروژی مولده، که سولسشر برای بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد آن را ترک کرد و راهی انگلستان شد، به او پیام داده که از دوران سرمربی‌گری موقت در یونایتد لذت ببرد و در این نقش موفق شود، یا به عبارت دیگر باشگاه نروژی از او نمی‌خواهد که به نروژ بازگردد.

سولسشر پیش از بازی روز یکشنبه تیمش مقابل لستر گفت:" وقتی به مالک باشگاه مولده زنگ زدم و گفتم که یونایتد من را می‌خواهد چون او همیشه می‌دانست که رویای من چیست گفت برو و از حضور در آنجا لذت ببر. نیازی به برگشتنت نیست. هر دو مالک باشگاه برای من آرزوی موفقیت کردند چون می‌دانستند این چیزی است که سالها رویایش را در سر داشتم".

سولسشر در ادامه مصاحبه خود با تلویزیون اسکای گفت:" حمایت آنها واقعا فوق‌العاده بود. اگر یک روز به مولده برگردم برای آنها از جان و دل مایه خواهم گذاشت. ولی زمان بازگشتم به آن باشگاه نروژی به بعضی مسائل بستگی دارد".

سولسشر ادامه داد:" دوران حضورم در یونایتد تا اینجا عالی بوده است. امیدوارم به زودی بتوانم خانواده‌ام را ببینم چون تا این لحظه تنها نقطه منفی این شغل برای من این بوده که در این مدت نتوانسته‌ام خانواده‌ام را ببینم".

سولسشر از وقتی که سکان هدایت یونایتد را بدست گرفت در هشت بازی اول خود به پیروزی رسید تا از این لحاظ رکورد باشگاه منچستریونایتد را بشکند. اما روند پیروزی‌های پیاپی سولسشر و یونایتد سرانجام هفته گذشته با تساوی ۲-۲ شیاطین سرخ مقابل برنلی به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج