۸۲۷۸۷۱
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

دایی: پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من نشد

علی دایی بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا، پیشنهادی برای هدایت تیم ملی به وی ارائه نشده است.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی در خصوص حذف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، گفت: ما در این دوره می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و تا نیمه‌نهایی هم خوب جلو آمدیم، اما متاسفانه برابر ژاپن شکست خوردیم و نتوانستیم به فینال برویم. در قیاس با ژاپن، ما تیم ضعیف‌تری نبودیم، ولی متأسفانه در طول بازی اشتباهاتی داشتیم که همین موضوع نتیجه را به سود ژاپن رقم زد. ما به دلیل نداشتن تمرکز چند اشتباه داشتیم و ژاپن هم از این شرایط بهترین استفاده را برد.

وی ادامه داد: این بازی‌ها تمام شد و باید به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگویم چون آنها زحمت کشیدند و نهایت تلاش خودشان را به خرج دادند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. مهم این است که بتوانیم برای آینده برنامه‌ای درست داشته باشیم و نقص‌ها و ایرادها را برطرف کنیم.

دایی: پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من نشد

سرمربی پیشین تیم ملی در رابطه با عملکرد کارلوس کی‌روش در 8 سال گذشته و اینکه برخی عملکرد این مربی را مورد نقد قرار می‌دهند، تصریح کرد: کی‌روش برای تیم ملی زحمت کشید و نباید در خصوص این مربی و عملکردی که داشت، موضع غیرمنصفانه داشته باشیم. ما با کی‌روش حضور در 2 جام جهانی را تجربه کردیم و در این جام هم به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کردیم. کی‌روش در این چند سال نهایت تلاش خودش را برای موفقیت تیم ملی انجام داد.

دایی در خصوص اینکه گفته می‌شود در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا و بعد از صحبت‌های کی‌روش در خصوص وزیر ورزش، به وی پیشنهاد دادند که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد و پیشنهادی در مورد سرمربیگری تیم ملی به من داده نشد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی قطر در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: عملکرد قطر در این جام فوق‌العاده بود و آنها تیم‌های صاحب‌نام را شکست دادند، این قهرمانی محصول یک برنامه‌ریزی چند ساله از سوی قطری‌ها بود. آنها برای پیشرفت فوتبال ملی و باشگاهی‌شان هزینه کردند و آینده‌نگری خوبی در این زمینه انجام دادند. آنها برای آینده و جام جهانی بعدی هم برنامه دارند و نمایش قطر در جام ملت‌‌های آسیا نشان داد که آنها به‌خوبی پیشرفت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی دایی یک مربی خوب وباغیرت وبا وجدان است من ابادانی هستم ولی به دابی افتخار می کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پاچه خوارغلط کردمربی خوبیه ترک بی خاصیت تمام گل هایی که زدهمشون ساختگی بودن

    • بدون نام

      چقدر غریب رفت  کی روش شجاع دلم سوخت خدا پشت وپناهت  امبدوارم مجریان صدا و سیما و کارشناسان ۰روزی دستشون رو بشه که برای پول و بله قربان گوبی حتی به تیم ملی هم رحم نکردن لطفا چاپ کن من و همفکرهام  حلالتون نمیکنیم شد داستان حلالیت تاجری قبل از رفتن به مکه از شترس حلالیت طلبید شتر ها حلالش نکردن گفتن چرا گفت سختی و ناملابمات را تحمل کردبم و...ولی بک دفعه یک خررا جلوی ما بستی و گفتین دنبالش برین  توهین از این بزرگتر.حالا توهین بیشتر از این که خیابانی و.قاسمی و مبثاقی شدن مجری!؟!؟ واقعنکه

    • بدون نام

      جان مادر بی خیال تیم ملی شو

    • بدون نام

      آقای دایی فقط یک مشت دلال شامل گزارشکر .مربی آنالوگ کروات . کارشناسان شارلاتان .... بدلایلی که معلوم نیست به یک مربی خوب دنبا ضربه زدند. یاشاسین آذربایجان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خائن ان آذربیجان بجزضرر سودی براایران نداشتن

      • بدون نام

        همانطوریکه فرمودید سود نداشت یعنی اگر پورسانت و باج میداد سود داشت لطفا جدول رنگین فیفا را نگاه کن و خجالت بکش آقای نژادپرست.خجخجخجخح

    • بدون نام

      بذار هفته کیروش تمام بشه علی اقا ..فعلا که خودت به خودت پیشنهاد دادی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج