جاباما
۸۲۷۸۷۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

ترکیب استقلال با جذب این ۵ بازیکن چه می‌شود؟

شفر برای نیم‌فصل دوم، ۲ تیم کامل در اختیار دارد و دستش برای تغییرات حسابی باز است.

وبسایت نود: باشگاه استقلال باز هم در تعطیلات نیم‌فصل مانند چند فصل اخیر پر رفت و آمد بود. الحاجی گرو، مارکوس نویمایر و جابر انصاری از این باشگاه جدا شدند و ۵ بازیکن جدید به ترکیب آبی‌ها اضافه خواهد شد.

محسن کریمی و داریوش شجاعیان با پایان دوران مصدومیت‌شان در لیست این تیم قرار می‌گیرند و نورافکن، گونکالوس و پاتوسی هم خرید‌های زمستانی آبی‌ها بودند.

با این تغییرات، آرایش استقلال چه تغییری می‌کند؟ شفر در اکثر بازی‌های نیم‌فصل مانند فصل قبل ۱-۳-۲-۴ تیمش را به زمین فرستاد، ولی در اواخر نیم‌فصل آرایش استقلال را تغییر داد و با ۳-۳-۴ نتایج این تیم را دگرگون کرد. احتمالا سرمربی آلمانی برای نیم‌فصل دوم هم این آرایش را در نظر دارد و باید دید در این قالب بازیکنان استقلال چه تغییر جایگاهی می‌دهند.

پست 5 بازیکن جدید استقلال

ترکیب استقلال با جذب این ۵ بازیکن چه می‌شود؟

ترکیب دفاعی آبی‌ها تغییر زیادی نمی‌کند و فقط نورافکن به سمت چپ دفاع اضافه می‌شود. امید با حضور فرشید باقری و علی کریمی، شانس زیادی برای حضور در پست هافبک دفاعی ندارد و و به جز مواقع نیاز، بیشترِ فصل را به عنوان دفاع چپ بازی‌ خواهد کرد.

دو وینگر استقلال یعنی داریوش شجاعیان و محسن کریمی که نیم‌فصل اول بخاطر مصدومیت در لیست این تیم جایی نداشتند، برای نیم‌فصل دوم به ترکیب شفر اضافه می‌شوند. با حضور این دو وینگر تخصصی، خیال شفر از بابت حضور دو مهاجم کناری درجه یک جمع می‌شود و وریا غفوری را به دفاع برمی‌گرداند.

استقلال دو بازیکن تهاجمی خارجی هم جذب کرد. اسماعیل گنسالوس که مهاجم هدف تخصصی است و آیاندا پاتوسی که توانایی بازی در دو پست هافبک تهاجمی و وینگر را دارد. اتفاقی که این فرصت را به شفر می‌دهد تا از پاتوسی و داریوش شجاعیان به صورت گردشی بازی بگیرد و مدام در زمین مسابقه جای این دو بازیکن را عوض کند تا تیم حریف سردرگم شود.

ترکیب استقلال با جذب این ۵ بازیکن چه می‌شود؟

این ترکیبی است که هر ۵ بازیکن جدید استقلال در آن بازی کنند. اتفاقی که احتمالا به این زودی‌ رخ نخواهد داد و تا هماهنگی بازیکنان با همدیگر، طول می‌کشد. اگر فرض بر آن بگذاریم که شماتیک بالا، ترکیب نهایی مد نظر شفر برای نیم‌فصل دوم است، این سرمربی آلمانی حداقل یک یازده بازیکن خوب دیگر هم در اختیار دارد که می‌تواند جایگزین این نفرات کند.

ترکیب استقلال با جذب این ۵ بازیکن چه می‌شود؟

علاوه بر این دو تیمِ کامل، استقلال چند بازیکن آماده دیگر به اسم خسرو حیدری، سجاد آقایی، میثم تیموری، رضا آذری هم در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      چه خبر بد برای برانگو

    • رضا

      شفر احیانا میخاد فیفا کریر بازی کنه در طول فصل مصدوم زیاد میده اینکه از دوتا تیم استفاده میکنه فقط بازیکن خراب میشه اورالشون میاد پایین مثل تبریزی .....خخخخخخخخ

    • استقلالی اصیل

      تا لیگ تموم بشه کم کم شفر ترکیب را پیدا می کنه بعدش دوباره می تونیم یارگیری کنیم مثل الان! باریک اله به شفر!!

    • بدون نام

      خوبه وزیر پرسپولیسیه و استقلال انقدر بازیکن جذب کرد اگه استقلالی بود چی میشد؟

    • .....

      کل آسیاهم بخره بازم........ نیست

      پاسخ ها

      • محمد تابی

        بااین ترکیب قهرمانیم

    • بدون نام

      استقلال لنگ سوراخ کن شده

    • am

      هیچی نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج