جاباما
۸۲۷۸۷۶
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

فیروزآبادی: مدافعان حرم نبودند در یزد هم گرفتار داعش می‌شدیم

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق در مقابل داعش نمی ایستادند امروز حتی در یزد به عنوان مرکزی ترین نقطه ایران گرفتار داعش بودیم.

خبرگزاری مهر: سرلشگر حسن فیروزآبادی امشب در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و اولین جایزه ادبی یوسف با بیان اینکه همیشه با عشق و علاقه ویژه ای به یزد نگاه کرده ام، اظهار داشت: یزد مردان بزرگی همچون شهید صدوقی مردی دارد، مردی که دارای شخصیتی بزرگ، قدرتمند و موثر برای اسلام و امام بود.

وی با اشاره به خاطرات شهید رهنمون بیان کرد: بر خلاف تصوری که برخی ها از یزدیها دارند ما در لشکرمان هرگاه کار جدی در عملیات داشتیم، تیپ الغدیر یزد را مامور آن عملیات می کردیم چون امیدوار به شجاعت، ایستادگی و حماسی جنگیدن یزدی ها بودیم و این یادگاری است که رزمندگان تیپ الغدیر در قلب فرماندهان جنگ گذاشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدا بیان کرد: در همه مراسم یاد شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و بسیجیان را گرامی می داریم وقتی در بزرگداشت خانواده معظم شهدا و شهدا سخن گفته می شود، ذکری از آزادگان و جانبازان می شود و می گذرند در حالی که در مکتب تشیع این قابل قبول نیست چون تکلیف ما جهاد است.

وی افزود: تکلیف ما حضور در صحنه های انقلاب به ویژه جبهه های جنگ با اخلاص و ایستادگی در آنجا و کسب پیروزی است، بنابراین باید قدر رزمندگان و بسیجیان را دانست زیرا آنها ذخیره های اسلام و انقلاب هستند و نزد خداوند آبرو دارند و آبروی آنها موجب برکت، روزی و نورانیت جامعه ما و اقتدار ایران اسلامی است.

فیروزآبادی تاکید کرد: ابهت و عزتی که انقلاب، رهبری و ملت ایران در بین جهانیان دارند، محصول جهاد مخلصانه رزمندگان و بسیجیان و ایثارگران و خون شهدا است.

وی عنوان کرد: هرکه گامی در حمایت از ولایت فقیه در حمایت از امام، اسلام و قرآن، رهبری و اسلام ناب برداشته و قدمی، قلمی و کلامی در حمایت از رزمندگان و بسیجیان و اقتدار اسلام بر می دارد، همه نزد خدا از یک عطر و رایحه برخوردار می شوند.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: اینکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مزارهای روستاهای دورافتاده در فراز و اهتزاز است نشانه عزت دین، اسلام و انقلاب است.

وی تاکید کرد: قبل از انقلاب ملت ایران همه شهری و روستایی، دانشجویان، حوزویان و ... مسلمان و شیعه بودیم و نام اهل بیت (ع) را به احترام یاد می کردیم اما انقلاب یک فرهنگ لغت جدید به میان آورد و همه واژه ها در میدان‌های مبارزه این ملت از وقتی که اعلامیه های امام را دست به دست می چرخاندند و در راه او خون می دادند، تا درون جبهه ها واژه ها یکی یکی معنای اسلام ناب به خود گرفت و این امر با هدایت امام محقق شد.

وی تصریح کرد: ما شهید شنیده بودیم اما حس نکرده بودیم، شهید شدن را نمی دانستیم، ما ایثار را فقط در زندگی بزرگانی در صدر اسلام در کتابها خوانده بودیم، ما جهاد را در قرآن و روایات و کلام امام علی (ع) شنیده بودیم اما بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس به این درک واقعی رسیدیم که جهاد است که کشور، اسلام و قرآن را حفظ می کند.

فیروزآبادی با تاکید بر اینکه فرهنگی که امروز بین ماست، محصول خون شهدا و محصول مبارزه است، افزود: این تولید علم و فناوری، دستیابی به تجهیزات بزرگ، پیدا کردن راه های علمی عمیق و افتخارات بزرگ در جهان محصول آن جهاد است و محصول جهادی است که تداوم دارد و دیدید که رزمندگان مدافع حرم آن را ادامه دادند و راه داعش را برای ورود به کشور ما بستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر با داعش با سوریه و شمال عراق نمی جنگیدیم، حتی در یزد گرفتار داعش می شدیم زیرا آنها فتنه عظیم و خانمان براندازی بودند که برنامه های جدی علیه اسلام به ویژه تشیع چیده بودند آنها حتی اهل سنتی که آنها را قبول نداشتند را نمی خواستند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری یادآور شد: داعشی ها از اول آموخته بودند که اهل فکر و اهل اجتهاد نباشند و هر چه به آنها اعلام شد، انجام دهند.

وی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و پژوهشکده های آنها کار جدی انجام دادند برای اینکه به این برسند که چگونه اسلام را از درون فرو بپاشند که حاصل آن داعش بود.

فیروزآبادی عنوان کرد: بسیاری از پاسدارانی که خدمت خود را در سپاه و جنگ انجام داده و بازنشسته بودند، به عنوان مدافع حرم رفتند و در جبهه های سوریه و عراق جنگیدند و دوباره جانباز یا شهید شدند.

وی تصریح کرد: همه بدانند که این ملت، ملت پیشرو و پیشگام در بین همه ملت ها است و بدخواهان هر چه می خواهند ببافند زیرا انقلاب ما رها شده نیست، جهان صاحب و مالک دارد، انقلاب به پیش می رود و باید با امید پیش برویم البته مشکلات بسیاری است، برخی از آنها تحریم دشمنان است و برخی از آنها به دلیل سوء مدیریت و کج فهمی مسئولان خودمان است.

فیروزآبادی ادامه داد: اینها هم از همین ملت هستند که به آنها رای دادیم بالا آمدند اما نتوانستند انتظاری که از آنها وجود داشت را محقق کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبرمدافعان حرم .مرگ برداعش

    • بدون نام

      شکر

    • بدون نام

      سیستم پدافندمابایدتکمیل شودوقاهربه پروازدرآید

    • بدون نام

      درود بر شهدا

    • ali

      گوشت چرا کیلو۱۰۰تومنه؟؟؟

      پاسخ ها

      • مهسا

        چون امثال تو به روحانی رأی دادن

    • بدون نام

      مواظب مرزهای خودمون نیستید کاش بجای سوریه از مررهای خودمون دفاع میکردید ایران اگر بخواد ضربه بخوره و اگر قرار باشه داعش و کومله و ...بریزن ایران از طریعپق مرزهای شرقی مرز افغانستان و پاکستان و مرز غربی مرز کردستان عراق میان ۳ مرزی که هاشون کردید بخشی از اعضای مجاهدین خلق به عراق برگشتند و بخشی دیگه در هرات افغانستان در پایگاه آمریکاییها مستقر شدن عربستان هم کمک مالی به پاکستان میکنه و در صدد نفوذ به ایران از پاکستانه بفهمید تورو خدا

      پاسخ ها

      • س

        خب احمق سوادت کجا رفته. ایران برای جلوگیری از وارد شدن جنگ به داخل کشور داره اونجا میجنگه. درضمن چرا آمریکا و... هزاران کیلومتر اومدن تو سوریه؟ بعد ما که همسایه مونه نریم اونجا؟ یکم بفهم

    • بدون نام

      یزد!!!!!!!

      پاسخ ها

      • iren

        بله یزد...میگن داعشیا عاشقِ پشمکها و شیرینهای حاج خلیفه علی رهبرن...از بس که خوشمزه است انصافا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج