۸۲۷۹۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ولخرج‌ترین باشگاه‌ها در بازار داغِ ژانویه سرد

همزمان با نزدیک شدن باشگاه ها به ضرب الاجل برای آخرین فعالیت ها در بازار نقل و انتقالات ژانویه، شبکه فاکس اسپورتس آسیا در گزارشی به پنج باشگاهی اشاره کرد که در جریان بازار داغ زمستان، بیشترین ولخرجی را کرده اند.

ایرنا: همزمان با نزدیک شدن باشگاه ها به ضرب الاجل برای آخرین فعالیت ها در بازار نقل و انتقالات ژانویه، شبکه فاکس اسپورتس آسیا در گزارشی به پنج باشگاهی اشاره کرد که در جریان بازار داغ زمستان، بیشترین ولخرجی را کرده اند.

فاکس اسپورتس روز یکشنبه در گزارش خود می نویسد: باشگاه های فوتبال معمولا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دست به خریدهای بزرگ نمی زنند؛ بنابراین با این پیش فرض، مکانیزم و ساز و کار داخلی آن دسته از تیم هایی که در میانه فصل هزینه های گزافی می کنند باید به دلیل شکستن قوانین و سیاست های کلی، مورد بازجویی قرار گیرد.

ولخرج‌ترین باشگاه‌ها در بازار داغِ ژانویه سرد

با این حال، برخی از باشگاه ها همچنان در ماه ژانویه خریدهای گرانقیمت می کنند که در گزارش زیر به پنج مورد از این تیم ها اشاره شده است.

۵ - نیوکاسل یونایتد - ۲۴ میلیون یورو

هشدار جدی «رافائل بنیتز» سرمربی اسپانیایی تیم نیوکاسل مبنی بر ترک باشگاه، خوب جواب داد و در نهایت کلاغ ها را وادار کرد تا با یکی از اهداف نقل و انتقالاتی وی قراردادی بلند مدت امضا کنند.

این در حالی است که نیوکاسل با هزینه 24 میلیون یورویی برای جذب «میگوئل آلمیرون» به پنجمین باشگاهی تبدیل شد که در ماه ژانویه بیشترین هزینه را تقبل کرده است.

۴ - بورنموث - ۳۴.۸ میلیون یورو

در رتبه چهارم این فهرست یکی دیگر از باشگاه های حاضر در لیگ برتر جزیره به نام بورنموث جای دارد؛ در واقع، «ادی هوئی» با جذب 2 بازیکن از لیورپول (ناتانائیل کلاین - قرضی، دومینک سولانکه) ژانویه شلوغی را سپری کرد.
علاوه بر این، «کریس مِفام» نیز با پیوستن به جمع این تیم، هزینه کلی بورنموث را به رقم مذکور رساند.

3 - پاری سن ژرمن - 45 میلیون یورو

دیدن باشگاه پاریسی در جمع سه تیم پرهزینه و فعال در بازار نقل و انتقالات به هیچ عنوان موضوع غافلگیر کننده ای نیست؛ این در حالی است که آنها تنها یک خرید داشته اند و آن هم کسی نیست جز «لئاندرو پارادس»؛ بازیکنی که با قراردادی به ارزش ۴۵ میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ راهی پاریس شد و پی اس جی را در رتبه سوم این فهرست جای داد.

علاوه بر این پاریسی ها قصد داشتند تا «ایدریسا گواِیه» را از اورتون خریداری کنند که البته با مخالفت این تیم، انتقالی صورت نگرفت؛ در صورتی که پاری سن ژرمن موفق به متقاعد کردن اورتون می شد، آن گاه این تیم در صدر فهرست پرهزینه ترین باشگاه ها در بازار ژانویه قرار می گرفت.

2 - آ.ث میلان - 70 میلیون یورو

غافلگیر شدید، نه؟!
باشگاه های سری آ ایتالیا به ندرت رکورد بازار را با خریدهایی گران قیمت می شکستند اما ظاهرا آن روزها تمام شده است.

در حقیقت، میلانی ها در پنجره انتقالات زمستانی 2 خرید داشتند؛ آنها برای جذب «کریستوف پیاتک» و «لوکاس پاکتا» در مجموع مبلغ 70 میلیون یورو هزینه کردند .( هر کدام 35 میلیون)

در نتیجه، یک تیم ایتالیایی، رده دوم ولخرج ترین تیم های فصل نقل و انتقالات زمستانی را به خود اختصاص داد.

۱ - چلسی - ۷۳ میلیون یورو

آبی های لندن تنها امتیاز یک بازیکن را به طور تمام و کمال خریداری کردند و آن هم کسی نیست جز بازیکنی که پیش تر او را به باشگاه مبداء قرض داده بودند.

کمی پیچیده شد اما ما در مورد «کریستین پولیشیچ» حرف می زنیم؛ آبی ها برای بهره مند شدن از خدمات پولیشیچ مبلغ هنگفت 64 میلیون یورو پرداخت کردند و در ادامه او را به طور قرضی به بورسیا دورتموند انتقال دادند؛ جایی که او به هیچ عنوان موفق نشد تا به یکی از اعضای تفکیک ناپذیر آن بدل شود.

با این وجود، در واپسین روزهای ماه ژانویه، تیم آبی پوش غرب لندن «گونزالو هیگوآین» را نیز به طور قرضی از یوونتوس خریداری کرد؛ بازیکنی که آنها مجبور شدند به ازای انتقال قرضی وی با بند خرید دائمی تا پایان فصل جاری، 9 میلیون یورو پرداخت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج