۸۲۷۹۸۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کُره خرید میعانات گازی ایران را از سر می‌گیرد

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد دو شرکت بزرگ نفتی این کشور در ماه جاری میلادی (فوریه) خرید میعانات گازی از ایران را از سر می گیرند.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد دو شرکت بزرگ نفتی این کشور در ماه جاری میلادی (فوریه) خرید میعانات گازی از ایران را از سر می گیرند.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع آگاه خبر داد: «شرکت هیوندای اویل بانک» کره قصد دارد در ماه فوریه دو میلیون بشکه میعانات گازی از ایران خریداری کند.

این نخستین خرید میعانات گازی از سوی این شرکت پس از سپتامبر سال گذشته میلادی (شهریور-مهر ۹۷) است که این شرکت با نگرانی از آغاز تحریم های آمریکا خرید این محصول از ایران را متوقف کرده بود.

یونهاپ همچنین به نقل از یک مقام شرکت «پتروشیمی هانوها توتال» گزارش داد که این شرکت نیز برنامه ای برای واردات میعانات گازی از ایران در ماه فوریه دارد اما به میزان این خرید اشاره نکرد.

شرکت «پتروشیمی هانوها توتال» یک شرکت سرمایه گذاری مشترک میان توتال فرانسه و «هانوها جنرال کیمیکال» کره جنوبی است که از ژوئیه سال گذشته میلادی (تیر-مرداد ۹۷) خرید این محصول از ایران را متوقف کرده بود.

شرکت های پالایشگاهی و پتروشیمی کره جنوبی به شدت به تولید میعانات گازی ایران به دلیل ثبات در عرضه و قیمت قابل رقابت آن وابسته هستند.

به نوشته یونهاپ، یک شرکت کره ای دیگر به نام «اس.کی. تریدینگ اینترنشنال» نیز که در ماه ژانویه (دی-بهمن ۹۷) ۲ میلیون بشکه میعانات گازی از ایران وارد کرده بود، قصد دارد در ماه فوریه نیز خرید مشابهی داشته باشد.

این شرکت درباره جزئیات خرید خود در ماه فوریه اطلاعی نداد.

آمریکا پس از خروج از برجام در ۱۸ اردیبهشت سال جاری تحریم های رفع شده به مدد این توافق را علیه ایران بازگرداند اما در نهایت در عقب نشینی آشکار مجبور به اعطای معافیت از تحریم ها به ۸ کشور از جمله کره جنوبی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشبحال او کسی که مالک میعانات گازی است چه پولی گیرش میاد

    • بدون نام

      خدایا پشت پناه کشورر عزیزمان ایران باش خدایا دست دشمنان وبد خواهان مردم عزیز ایران را قطع کن خدایا دشمنانمان را نابود کن ومردم در رفاه وآسایش راحت زندگی کنن و روز به روز موفقیت ها را بیشتر کن آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج