۸۲۸۰۳۰
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

عضو شورا: حیوانات را در آپارتمان‌ها اسیر نکنید

صدراعظم نوری با بیان اینکه آوردن حیوانات به آپارتمان‌ها کار درستی نیست، گفت: اسیر کردن آن‌ها جفا به حقشان است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: صدراعظم نوری با بیان اینکه آوردن حیوانات به آپارتمان‌ها کار درستی نیست، گفت: اسیر کردن آن‌ها جفا به حقشان است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفتگویی، با بیان اینکه باید به حیوانات توجه کرد، گفت: آن‌ها هم بخشی از محیط زیست هستند و باید حقوقشان رعایت شود.

وی افزود: حیوانات در اکوسیستم طبیعی زندگی می‌کنند و بخشی از آن هستند و رعایت نکردن حقوقشان می‌تواند به این اکوسیستم آسیب جدی بزند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه در این چرخه حیات هر موجودی برای هدفی خاص آفریده شده است و در ارتباط با موجودی دیگر می‌تواند نقش آفرینی کند، اظهار کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که زندگی شهری و شهرنشینی امروز اقتضائات خود را دارد و باید ضوابط و الزامات زندگی شهری رعایت شود.

نوری با بیان اینکه در گذشته به دلیل بزرگ بودن حیات خانه‌ها مردم حیوانات مختلفی را نگهداری و بعضی اوقات به عنوان نگهبان از آن‌ها استفاده می‌کردند، افزود: برای نمونه سگ به عنوان حیوانی وفادار در یک خانه بزرگ حافظ مالک و صاحب خانه بود.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه این کار در گذشته اقدامی پسندیده بود، گفت: امروزه که زندگی در خانه‌های آپارتمانی در جریان است و مالکین مختلف در یک مجتمع سکونت دارند نگهداری این نوع حیوانات یک کار غیر محیط زیستی و جفای در حق حیوانات است.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های عمومی مانند پارک‌ها و معابر شهری شاهد حضور حیوانات هستیم، تصریح کرد: این اماکن فضاهای عمومی هستند و باید رعایت حقوق شهروندان در نظر گرفته شود.

نوری با اشاره به اینکه نباید حیوانی را که جایش در طبیعت است اسیر کرد و قلاده به گردن آن انداخت، ادامه داد: نباید با آوردن آن‌ها به فضاهای عمومی ایجاد ترس و وحشت کرد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه همه شهروندان با حیوانات زندگی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: بارها شاهد بودم که آوردن حیوانات به مکان‌های عمومی برای کسانی که می‌خواستند از فضای سبز استفاده کنند ایجاد ترس کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت

    • امن حکیمی

      حیوانات دارای احساسات بوده ونیازمنداست درشرایط مطلوب خود زندگی کند

    • بدون نام

      تو خونه نه، بیرون خونه نه....پس کجا؟ شما که از خارجیها شیتیل میگیرد مجوز شکار میدید لازم نکرده واسه حیوونا دل بسوزونید...تمام دنیا این مسئله آزاده، بازم نوبت ایران شد، همه چی وارونه شد...!!!

    • لارستان

      احسنت خدا حفظت کنه برای مردم ایران

    • رهگذر

      راست میگه دیگه حیوونای بدبخت چه گناهی کردن.

    • بیکار

      بجای دل سوز حیوانات باشی مردم کشورات درهمین چهاردیواری شب روز اسیر هستن کسی به فکر نیست

    • avaanis

      خب الان من ۴ساله سگ دارم بیرون ک نبرم تو خونه ام قتوی دادید جای نگهداری حیوانات نیست بهتر نیست قورتش بدم؟؟اللن ب فرض ی سگ از نژاد،پامرانین رو میشه تو طبیعت رها کرد؟؟اخه حرف میزنید نتیجه گیری هم بکنید. تکلیف چیه؟

    • بدون نام

      لهی خدا تن سالم بهت بده با این گفتار خوبت معلومه خیلی آدم خوبی ودل رحمی الهی لاقبت به خیر شی آقای نوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج