۸۲۸۱۴۷
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

تذکر نمایندگان درباره لغو سخنرانی لاریجانی در کرج

تعدادی از نمایندگان مجلس در صحن علنی، نسبت به لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج تذکر دادند.

خبرگزاری مهر: برخی از نمایندگان در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی نسبت به لغو سخنرانی علی لاریجانی در مراسم ۲۲ بهمن ماه در کرج تذکر دادند.

کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا، گفت: رئیس مجلس برای سخنرانی در نماز جمعه کرج دعوت شده بود، نوع برخورد با او درست نبود، این برخورد به معنای برخورد با مجلس است.

نماینده مردم صومعه سرا خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: از سکوت شما تعجب می کنم چرا که او برای سخنرانی دعوت شده بود.

دلخوش افزود: نوع برخورد با رئیس مجلس، برخورد با تک تک ماست، برخورد با هر یک از نمایندگان و رئیس مجلس به معنای برخورد با نظام است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ اخلاق و وحدت در جامعه تأکید داشتند، گفت: هیئت رئیسه باید در این خصوص موضع گیری کرده و به مجلس گزارش دهد.

همچنین محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: برخی برادران طوماری را در شهرستان کرج تهیه کرده اند تا رئیس مجلس در این شهرستان سخنرانی نکند. متاسفانه امام جمعه کرج نیز این رفتار را تأیید کرد.

وی اظهارداشت: امام (ره)، مجلس را عصاره فضائل ملت می خواندند، آیا با این فرمایش مهم امام (ره) جا دارد رئیس چنین مجلسی مورد هتک حرمت قرار گیرد؟

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با طرح این پرسش«مگر ۲۲ بهمن متعلق به همه مردم شریف کشور نیست؟»، افزود: چرا کام مردم شهر کرج را در این روز ملی که باید همدلی و وفاق مثال زدنی در چهلمین سال انقلاب باشد را تلخ کرده اید؟

کولیوند اظهارداشت: امام جمعه محترم کرج و برادران عزیز که این عمل را انجام دادید، آیا سخنان رهبر معظم انقلاب را نشنیدید که فرمودند کسانی که راه می افتند و شعار می دهند، اگر واقعا حزب اللهی و مؤمن هستند، بدانند که این کارها به ضرر کشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنایی به این حرف ها ندارند، حسابشان جداست.

وی با بیان اینکه تهاجم و تخریب چهره های مؤثر نظام از برنامه های انگلیس و خواست و اراده دشمنان است، گفت: ما تجربه های تلخ دهه اول انقلاب و توهین هایی که به شهید بهشتی و رجایی شد را فراموش نکرده ایم.

نماینده مردم کرج تصریح کرد: نباید در میدان دشمن بازی کنند، دکتر لاریجانی از شخصیت های مؤثر نظام است که دشمنان نظام برای از صحنه خارج کردن او طراحی دقیق دارند.

کولیوند با بیان اینکه امروز خودی ها نیز دست به تخریب او زده اند، اظهارداشت: این نه اخلاق است، نه تقوا و نه شجاعت، بلکه خسارت است

وی افزود: اینجانب به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ دکتر لاریجانی، از سوی مردم شریف شهرستان کرج این اقدام را نسبت به وی جفا دانسته و از ساحت مجلس شورای اسلامی درخواست دارم که این حرکت را به حساب مردم شریف استان نگذارند.

در ادامه، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران نیز در تذکر دیگری، گفت: اسامی سخنرانان ۲۲ بهمن را بررسی کنید. در مراکز استان ها افرادی دعوت هستند که ضد دولت و ضد حرکت انقلابی می باشند، این موضوع قابل تحمل نیست.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه رابرعهده داشت، درباره تذکرهای مطرح شده، گفت: از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درخواست می شود که به موضوع اظهارات امام جمعه کرج ورود کرده و به این موضوع رسیدگی کنند تا خلاف آنچه از سوی افرادی که به همه اخلاق، دین و باور می آموزند، از سوی همان اشخاص دیده شود.

وی تاکیدکرد: اگر مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع اظهارنظر فرمایند از ایشان تشکر می کنیم، چرا که انسجام، وحدت و جایگاه ها باید حفظ شده و هر شخصی در جایگاه خود اقدامات مربوطه را انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکلات مردم را حل کنید نه مشکلات لاریجانی را

    • بدون نام

      گور بابای همه تون

      پاسخ ها

      • فرزان

        احسن

    • منتظر

      اقای نماینده دعوت از لاریجانی از طرف مردم محترم کرج نبوده
      لطفا حاشیه درست نکن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        جالبه کسی که این حرف رو زده نماینده مردم کرج هست اونوقت توی قالپاق داره به نمایندگی از مردم کرج حرف میزنی جل الخالق

    • سعید

      لعنت بر همتون

    • نااشنا

      این ذفتار هشداری بود به تمام نمایندگانی که اصلا مردم براشون پشیزی ارزش ندارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر نا اشنا هزاران لایک

    • علی

      سخته باورکنید مردم دیگه تحمل دروغ هاے شمار ندارند!!!

    • بدون نام

      مواظب برخوردهای بدتر نیز باشید

    • بدون نام

      مجلس فقط مال نمایندگان و قوانین آن هم همسو با خواسته های خودشان و سرمایه داران است تنها چیزی که برایشان مهم نیست خواست ودرد مردم است درست مثل قضیه نماینده سراوان نشان دادند چقدر دنبال حقیقت و ‌احقاق حق هستند یا در مورد قیمتهاوخودروسازان

    • ایرج

      نظرات منو پخش نمیکنی ازصحنه روزگارحذفت میکنم،مدیرگروه

    • بی نام

      برخورد با رئیس مجلس چه ربطی به برخورد با تک تک شما داره؟ پس از حرف شما مشخصه که هرچی رئیس مجلس بگه شما هم به اطاعت او در میاین بعنوان مثال اگه ایشون بگه هواپیما همون هلیکوپتره شما هم میگین بله درسته.

    • خوزستانی

      واقعا بروید مشکلات بیکاری ومعیشت مردم حل کنید وجنس گرون شده مردم ارزون کنید همش به سخنانی پیگیری میکنید واقعن نمایندگان مردم نبستی

    • بدون نام

      به مردم احترام بذارید تا به شما نمایندگان به اصطلاح ملت احترام بذارن ، به مردم بی حرمتی کنید بدتراز این رو هم خواهید دید.

    • آقازاده لجن زاده جهنم حلالتون.

      کاملا مشخصه مردم و مشکلاتشون هیچ جایگاهی توی کشور ندارن و همگی دستخوش عوام فریبی مسئولان مفت خور و مفت بر کشور هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج