جاباما
۸۲۸۱۵۰
۱۴ نظر
۵۳۵۷
۱۴ نظر
۵۳۵۷
پ

چگونه در ۲ هفته شکمی تخت داشته باشیم؟

اندام زیبا آرزوی هر کسی است، اما ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی مناسب برای لاغر شدن و از بین بردن چربی‌های شکم کار ساده‌ای نیست. احتمالا شما هم روش‌های مختلفی را برای کوچک کردن شکم تان به کار برده، اما نتیجه مطلوب را به دست نیاورده اید. اما نگران نباشید، ما در این مطلب توصیه‌هایی را برایتان آورده ایم که می‌توانید در عرض ۲ هفته، شکم تان را آب کنید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اندام زیبا آرزوی هر کسی ست اما ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی مناسب برای لاغر شدن و از بین بردن چربی های شکم کار ساده ای نیست. احتمالا شما هم روش های مختلفی را برای کوچک کردن شکم تان به کار برده اما نتیجه مطلوب را به دست نیاورده اید.

اما نگران نباشید، ما در این مطلب توصیه هایی را برایتان آورده ایم که می توانید در عرض ۲ هفته، شکم تان را آب کنید. شاید داشتن شکم تخت در ۲ هفته کمی بلند پروازانه به نظر برسد اما اگر برنامه ای دقیق داشته باشید می توانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

قبل از صبحانه پیاده روی کنید

چگونه در ۲ هفته شکمی تخت داشته باشیم؟

اگر پس از بیدار شدن و قبل از این که صبحانه تان را میل کنید به پیاده روی بروید، تغییرات اساسی را در کمتر از ۶ هفته مشاهده خواهید کرد. تحقیقات اخیر نشان داده که نور آفتاب بین ساعات ۸ تا ۱۲ ظهر خطر ابتلا به افزایش وزن را بدون در نظر گرفتن سطح فعالیت، مصرف کالری یا سن کاهش می دهد. محققان بر این باورند که نور صبح، متابولیسم بدن شما را تنظیم و ژنهای چربی شما را تخریب می کند. در واقع انرژی که شما قبل از خوردن صبحانه می سوزانید، به جای غذاهایی که شما مصرف کرده اید، به طور مستقیم از چربی هایی که در شکم تان ذخیره شده تامین می شود. بنابراین اگر می خواهید از شر چربی های شکمی رها شوید، قبل از این خوردن صبحانه، به پیاده روی بروید.

غذای خود را با جو در سر آغاز کنید

چگونه در ۲ هفته شکمی تخت داشته باشیم؟

پس از این که ورزش صبحگاهی خود را به اتمام رساندید، باید به فکر یک صبحانه مقوی و سالم باشید که در عین حال تلاش های شما را برای آب کردن شکم، از بین نبرد. بهترین گزینه برای شما جو دو سر به همراه میوه است. فیبر موجود در این مواد غذایی به کاهش کلسترول خون شما کمک می کند و منبعی برای باکتری های مفید می شوند. علاوه بر آن، اسید چربی در بدن تان تولید می شود که جلوی اضافه وزن شما را می گیرد. تحقیقات نشان داده افرادی که مواد غذایی حاوی فیبر می خورند، سطح گرلین، هورمونی که گرسنگی را کنترل می کند، در بدن شان بیشتر است.

به جای میوه های سبز، میوه های قرمز بخورید

چگونه در ۲ هفته شکمی تخت داشته باشیم؟

اگر می خواهید که شکم تان را آب کنید، به جای میوه های سبز رنگ، میوه های قرمز بخورید. یعنی به جای خربزه، هندوانه، به جای سیب سبز سیب سرخ و به جای انگور سبز، انگور قرمز بخورید. میوه های قرمز رنگ خواص زیادی دارند از جمله محافظت از بدن در برابر مضرات ناشی از رادیکال‌‌های آزاد، کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات، محافظت از بدن در مقابل سرطان‌ های ریه و دهانه رحم، محافظت از بدن در مقابل بیماری‌ های قلبی، کنترل فشار خون، کاهش کلسترول بد خون، تقویت بافت مفصلی برای جلوگیری از بروز آرتریت و کمک به سلامت دستگاه گوارش اما بهتر از تمام آنها کنترل ژن های چاقی ست.

آووکادو بخورید

چگونه در ۲ هفته شکمی تخت داشته باشیم؟

با خوردن غذاهای تازه، سالم و ارگانیک نه تنها مدت زمان بیشتری سیر می مانیم و به تبع اضافه وزن پیدا نمی کنیم بلکه پوستی شاداب، ناخن هایی سالم و خوابی بهتر نیز خواهیم داشت. آواکادو یکی از آن میوه هایی ست که تمام این خواص را با هم دارد. آواکادو دشمن چربی شکم شماست، از این رو که حاوی چربی های غیر اشباعی ست که گرسنگی تان را از بین می برد. اگر شما نصف آواکادوی تازه را به همراه ناهارتان بخورید، اشتهایتان به غذا تا ۴۰ درصد برای چند ساعت کاهش خواهد یافت. علاوه بر آن، چربی های غیر اشباع موجود در آواکادو ذخیره چربی را در شکم شما کاهش می دهد.

اسموتی پروتئین درست کنید

چگونه در ۲ هفته شکمی تخت داشته باشیم؟

یکی از مواد غذایی سالمی که باید به رژیم غذایی تان راه دهید، اسموتی پروتئین است. بسیاری از نوشیدنی های آماده حاوی مواد شیمیایی هستند که موجب ورم و نفخ معده می شوند، اما این اسموتی خلاف آنها عمل کرده و ورم معده تان را از بین می برد. شیک پروتئین نه تنها در کوچک کردن شکم شما تاثیرگذار است بلکه موجب ساخت ماهیچه در بدن تان نیز می شود. شما به راحتی می توانید این اسنک را در خانه و با هر طعمی که دوست دارید، درست کنید. موز، اسفناج، کیوی، خیار، انبه، کرفس.. از میوه هایی ست که می توانید از آنها استفاده کنید.

با تخم مرغ انرژی بگیرید

چگونه در ۲ هفته شکمی تخت داشته باشیم؟

حتما شنیده اید که تخم مرغ یکی از منابع اصلی پروتئین به حساب می آید. علاوه بر آن، راحتی پخت و دسترسی آسان به این ماده غذایی، آن را تبدیل به یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه های غذایی کرده است. اما تخم مرغ چگونه چربی های شکم را از بین می برد؟ این ماده حاوی کولین است. کولین برای متابولیسم و سوخت و ساز چربی لازم است و برای سوزاندن چربی در بدن مصرف می‌ شود. وجود این ماده در بدن بسیار اهمیت دارد، از این رو اگر مقدار آن خیلی کم باشد، چربی اضافی در کبد جمع می ‌شود. به همین دلیل است که تخم مرغ یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش وزن به حساب می آید. شما می توانید تخم مرغ را برای صبحانه تان مصرف کنید و پس از ۳ هفته تاثیر آن را روی بدن تان ببینید.

نوشیدنی سم زدا درست کنید

چگونه در ۲ هفته شکمی تخت داشته باشیم؟

یکی دیگر از نوشیدنی هایی که به از بین بردن چربی های شکم تان کمک می کند، آب است. البته شما باید چند ماده دیگر را به آن اضافه کنید. کافی ست که یک لیمو، پرتقال یا گریپ فروت را بردارید و آنها را به تکه های متوسط ببرید و توی ظرف آب تان بیاندازید. شما باید این معجون را تا ۸ لیوان در روز بنوشید. مرکبات حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که آنزیم های کبد را تحریک، سموم را از بدن خارج و به کوچک شدن شکم نیز کمک می کند.

منبع: shape

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون برم ورزش کنم راحتتره تا بخوام این غذاها رو پیدا کنم تو این گرونی

    • بدون نام

      پنج ماهه زایمان کردم هرکاری میکنم شکمم مثل قبل نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به زنها توصیه میشه که قبل از بارداری شکمشون رو با ورزش سفت کنند الان شما هم بهتر هس با ورزش اون رو سفت و درست کنید. .

      • بدون نام

        ای بابا. زایمان چرا میکنین خب

      • بدون نام

        دو قلو بوده یکیشو جا گذاشتن

    • بدون نام

      هم چاق باشی کمتر خرج داره

    • iren

      به ایران بیایید...دو روزه از استرس و اضطراب و غم و اندوه شکمتان صاف میشود...

    • فرنوش

      سلام. خواستم همینجا از گردآورنده این مطالب سودمندوجذاب سرکارخانم پردیس بختیاری تشکرکنم. دست مریزاد گل بانو

    • آریا

      بیشتر تخیلی بود .. آخه کسی که توی ده سال یه شکم گنده درست کرده چطوری توی چن هفته می تونه صافش کنه

    • بدون نام

      ولک نون اوپنیر گیر مردم نمیاد
      این برنامه غذایی فقط یااقازاده باشی یاحقوق نجومی بگیر که بتونی بخری
      همین جوری بمونم بهتره شکرا

    • سمیرا

      به نظر من که تو این وضع و اوضاع،بخوای نخوای تخت میشه!

    • شاهین

      من از دولت محترم تشکر میکنم که با تمهیدات اقتصادی فوق العاده اش باعث تختی شکمم شده فقط اگه دوستان کسی شماره اقای نوبخت رو داره یه تماس بگیره بگه این شاهین بنده خدا داره محو میشه

    • جزیره ی ناکوجا آباد

      په دیگه چه بود تو دو هفته؟

    • بدون نام

      اقا من یه سوال دارم
      مگه مجبورین از عکس خانوم ها استفاده کنین که بعدش مجبور باشین شلوار به اون گشادی پاشون کنین؟؟؟ کسی با اون شلوار میره ورزش اخه؟
      عکس مرد بذارین ، عکس دوتا کرگدن بذارین ولی این مسخره بازیا رو در نیارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج