جاباما
۸۲۸۱۸۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کیفیت جانشین کمیت در خرید‌های شفر و برانکو!

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فعالیت چشمگیری در زمستان برای نقل و انتقالات خود نداشتند.

ورزش سه: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فصل نقل و انتقالات خود را با حداقل هیاهو و البته با سیاست گذاری های متفاوت به پایان رساندند.

هر دو تیم البته بخشی از خریدهای خود را در ابتدای فصل قطعی کرده بودند و همین موضوع باعث شد تا بر خلاف بیشتر فصول نقل و انتقالاتی توجهات بیشتر روی باشگاه های پرکار دیگر مانند تراکتورسازی و سپاهان باشد.

هر دو تیم استقلال و پرسپولیس البته بخش زیادی از نقل و انتقالات خود را در ابتدای فصل انجام دادند و همین موضوع باعث شد تا در زمستان خیلی فعالیت زیادی نداشته باشند و کمتر وارد چالش های نقل و انتقالاتی شوند.

عملکرد دو تیم سرخابی نسبت به بسیاری از تیم های دیگر لیگ در این زمستان کم رنگ بود و بیشتر تمرکز شفر و برانکو بر روی تیم ابتدای فصل بود و هر دو سرمربی بیش از اینکه به دنبال جذب بازیکن جدید باشند، اردوهای آماده سازی را مد نظر قرار دادند تا به این ترتیب برای ۱۲۰ روز رقابت سخت و فشرده در نیم فصل دوم آماده شوند.

پرسپولیس؛ خریدهای اول فصل کافی بود

در شرایطی که انتظار می رفت پرسپولیس تیم پرکاری باشد، اما برانکو به خریدهای ابتدای فصل خود قناعت کرد و شاخص ترین خرید قرمزها در نیم فصل ماریو بودیمیر بود. پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت ها پرونده جذب ترابی، رفیعی، شریفی و شیری را تکمیل کرد و در نیم فصل نیز به استثنا بودیمیر به سراغ بازیکنانی مانند محمد نادری و سعید کریمی رفت که بیشتر برای تقویت نیمکت کاربرد دارند.

قرمزها در لیست خروجی های خود نیز البته خساست به خرج دادند و بزرگترین جدا شده این تیم گادوین منشا بود که به شکل غیر منتظره ای از لیست کنار گذاشته شد تا جا برای بودیمیر باز شود. طاهرخانی، علوان زاده و عباسیان دیگر جدا شده های تیم برانکو بودند که حالا با اضافه شدن چندین بازیکن جوان تر غیبت آنها احساس نخواهد شد.

کیفیت جانشین کمیت در خرید‌های شفر و برانکو!

استقلال؛ نقل و انتقالات دیر هنگام

سرمربی استقلال در اولین نقل و انتقالات تابستانی خود بسیار پرکار ظاهر شد اما در زمستان ترجیح داد تا به ترمیم استقلال بپردازد. شفر ابتدا در اولین روز دو خرید خود یعنی گرو و نویمایر را کنار گذاشت و اندکی بعد نیز مشخص شد که انصاری نیز قطعا جدا می شود تا لیست جدا شده های استقلال سریعا نهایی شوند.

از سوی دیگر استقلال قرار بود در نیم فصل دوم محسن کریمی، شجاعیان و آقاخان را به لیست اضافه کند اما آقاخان مصدوم شد تا از لیست جا بماند.

آبی ها نقل و انتقالات خود را با اضافه کردن دو بازیکن از تیم امید این باشگاه که قهرمان شده بودند، آغاز کردند و در ادامه نورافکن و ایسما به این تیم اضافه شدند. با این حال شفر باز هم خرید جدیدی انجام داد و در آخرین ساعات نقل و انتقالات پاتوسی آبی پوش شد تا به این ترتیب شفر با جذب 3 بازیکن جدید و اضافه شدن شجاعیان و کریمی و 2 بازیکن جوان پنجره نقل و انتقالاتی را به اتمام برساند.

کیفیت جانشین کمیت در خرید‌های شفر و برانکو!

سرخابی ها آماده برای چالش سخت آسیایی

تیم های عربی برای شکستن طلسم لیگ قهرمانان سرمایه گذاری زیادی انجام دادند؛ الهلال، الدوحیل و السد در کنار العین تیم های مدعی هستند که در فصل جاری به مصاف سرخابی ها خواهند رفت و استقلال و پرسپولیس نیاز شدیدی به سرمایه گذاری در زمستان برای درآمدزایی در پایان فصل دارند تا بتوانند با صعود به مراحل بالای مسابقات، درآمد مناسبی برای خود ایجاد کنند. هر دو تیم در زمستان خریدهای بین المللی مناسب تری نسبت به گذشته انجام دادند و کارنامه سه خرید خارجی دو باشگاه نشان می دهد که هر دو باشگاه برای برداشتن یک گام بزرگ در آسیا دورخیز مناسبی انجام دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • SMN

      ❌‏مهدی تاج به تیم حکومت گفته پرسپولیسمون

      لابد خبرنهارها میگن پرسپولیس برانکومون

      وزیر میگه پرسپولیس پسرمون

      الهلالی ها میگن گوگولی مگولی خودمون

      عمر خربین هم میگه منزلمونi

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج